Ga naar inhoud

Diaan : 14 december 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Diaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ben wakker, alles goed. Borsten zijn mooi . Wenig pijn!!! Nu aan thee met beschuit. Schrijf straks meer! Groetjes diaan vanuit kliniek bed hahaha

deze is ECHT geweldig! Vanuit je ziekenhuisbed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan!

Gefeliciteerd met je nieuwe prachten!

Heb ze gelijk even bewonderd en het resultaat mag er zeker wezen! Mooi hoor meid! En dan ook nog super dat je je zo top voelt zeg! Ik hoop dat ik me daar morgen allemaal bij aan kan sluiten. Voel me nu ook nog helemaal top, nog geen kriebel in mijn buik, helemaal relaxed, alsof ik het gewoon nog niet weet wat me morgen te wachten staat :blush: !

Ga nog even een beetje kleine puntjes op de I zetten!

Moet morgen al om 8 uur in de kliniek zijn, 1 uur en 45 min. rijden dus dat wordt een vroegertje! Hopelijk slaap je ook goed vannacht, dat zijn dan dingen waar ik wat meer tegenop zie dan tegen morgen zelf!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Nou het eerste nachtje rugslapen zit erop.

heb zo'n 7 uur geslapen achter elkaar dus dat ging lekker!!!

De pijn is er ook niet. Ben wel heel stijf en alsof ik hele erge spierpijn heb. Maar dat valt bij mij niet onder pijn. Is meer vervelend.

Mijn broer is inmiddels hier. Heeft mijn vriend afgelost, die moet helaas werken want hij had geen verlof dagen meer...Hij mag wel ff naar huis als het nodig is. :rolleyes:

Ja verder....nog steeds klotstieten hahaha, maar verder is het me tot nu toe 100% meegevallen!!!

Begrijp nu wel wat jullie bedoelen, ik moet nu al oppassen dat ik niet te veel doe!! Probeer zo veel mogelijk op de bank te zitten/liggen. Lopen af en toe....al voel je wel elke stap die je zet hahhahahaha

Vanavond mag ik douche. Maak dan weer foto's! Ben benieuwd hoe ze eruit zien als ik sta!!

Nou merk dat ik weer behoorlijk moe word, na 2 uur op te zijn, dus ga weer ff tukken :excl:

Tot later meiden!

ps: chi chi gaat NU onder het mes volgens mij....spannend!!!!!!!!!!

groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog ff denk ik Diaan... rond half 9 gaat ze ws onder het mes :D

en wat goed zeg! dat je zo geslapen hebt! ik heb de eerste nacht maar 4 uurtjes geslapen en daarna wel weer hoor maar het waren wel gebroken nachten :angry: haha.

en raar he dat je dat nu pas begrijpt :38:

succes met nixen girly!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diaan,

GEFELICITEERD nog met je nieuwe aanwinsten!! Wat fijn dat het goed is gegaan. Ik vond je foto's ook heel erg mooi hoor! Echt een mooie vorm, mooi formaat, en helemaal geen blauw plekje te zien ook. Heb je ze eigenlijk voor de spier gekregen?

Rust lekker uit en laat je verwennen enzo he ;-)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb net gedoucht, heerlijk was het.

Heb ook nieuwe foto's geplaatst. Het gaat nog steeds super goed. Mag echt niet klagen.

@Becky: Ik heb ze achter de spier gekregen. Heb inmiddels 2 blauwe plekjes aan de zeikant vlak onder m'n oksel. En heeeeel licht blauw tussen m'n borsten in. Maar verder niet. Valt me reuze mee! Helpen die Anica druppels toch wel :-)

Nou ik krijg bezoek dus ga ff weg hier :-)

Tot later!!!

PS: Ben zoo benieuwd hoe het met de 2 dames gaat die vandaag hun nieuwe booby's hebben gehad!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Poppy en de rest :-), Nee heb helemaal geen steken eigenlijk. De spierpijn is ook helemaal weg. Heb alleen wat last van m'n rechterhechting. Niet heel erg, maar alleen als ik opsta of loop voel ik 'm af en toe. Denk dat de boel aan het indalen is en dat het tegen die hechting aan drukt ofzo.

Verder heb ik helemaal nergens last van. Echt ongelovelijk. Had dit echt niet verwacht!!! Het vocht in m'n borsten wordt volgens mij ook ietsje minder.

Ga vanavond weer foto's maken en die zet ik er natuurlijk weer op!

Ik vind ze zelf erg mooi geworden en ben er ook wel trots op hahaha ze zijn heel natuurlijk!

Heb wel wat jeuk in m'n borsten af en toe, maar kan niet krabben :-( En ik heb al vanaf het begin op grotendeels m'n hele borsten geen gevoel. Aan de zijkant wel maar de rest totaal niet. Heel gek gevoel is dat.

Ik begin ook lekker te snotteren dus m'n weerstand is flink gedaald!

Slapen gaat goed, maar lekker is anders haahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Meiden,

Nou vandaag een week PO!! Wat gaat de tijd snel! Slik sinds gisteren geen pijnstillers meer. Voel een beetje een beurs gevoel, maar verder gaat het lekker. Heeeeeel langzaam komt er wat meer gevoel in m'n borsten maar het grootste gedeelte is nog steeds gevoelloos. M;n rechter prothese daalt wat minder snel dan m'n linker :139:Zijn er meer meiden die dit hebben of hebben gehad? En hoelang duurde het voordat ze gelijk waren?

Ben wel weer aardig hersteld van het griepje gelukkig :rolleyes:

Ben zooooo benieuwd op welke cup ik nou uit ga komen. Die maten tabellen kloppen in elk geval voor geen meter! Weet er iemand een tabel die wel klopt?

Kom nu op een AA uit volgens de tabellen op internet....Ik had voor de operatie al zeker een A! Volgens m'n vriend is het nu zeker een volle C....Vreemd hoor...

Gisteren heerlijk voorzichtig gewandeld in de sneeuw. Ik moest er echt even uit. ff een frisse neus. Was wel bang dat ik zou vallen dus heb m'n beste winterschoenen met profiel aan gedaan en heel rustig gelopen. Heerlijk was het!

Liefs!

Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan,

Ja klinkt herkenbaar, gister ben ik ook voor t eerst buiten geweest, lekker in de sneeuw met de kids, ik hield me rustig :141: ook weer een beetje voor t eerst opgetut, geen joggingpak meer aan mijn lijf!

Die tabellen, ja daar heb ik voor de operatie ook mee overhoop gelegen, dan had ik volgens die tabellen ook een aa of een a. Maargoed, heb later wel gelezen, je ondermaat meet je strak op, je borstomvang (hoogte tepels) hou je losjes, wel ertegenaan, maar adem uit en dan losjes meten. Dan ZOU het goed moeten uitkomen. Probeer het nog es. Ik kwam nu op een omvang 93. Dit zal dus nog ietsje uitzakken, ik wenstte ook een omvang 94cm, houdt dus in dat ik op 75D uit zal komen, ja en wie zal het zeggen, het ene merk is het andere niet, eergister had ik een 75C aan die ik ook gewoon pastte. Maar die hou ik denk ik toch niet, aangezien ik verder ook alle 75D-tjes pastte. En het nog wat meer kan worden. Ik moet de BH van de kliniek nog minstens 2 weken dragen, mag met de kerst wel 1 dag een elegantere sportbh aan, staat wel wat charmanter dan met zo'n band boven je borsten :140:

Liefs Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indalen en inkapselen duurt 4 tot 6 weken , daarom ook die sportbh gedurende die tijd .

Heel normaal hoor dat ongelijk indalen : bekijk je borsten als 2 aparte operatiewonden (want dat zijn het ook) die ieder een eigen herstel hebben . Je zal na enige tijd ook merken dat eentje -tijdelijk - wat soepeler of beweeglijker is , eerder opzij valt als je ligt enz. ... Op 't einde van de rit (3-tal maanden)is alles mooi gelijk :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Girls,

Allemaal een leuke kerst gehad?

Hier gaat alles goed, met de boobies ook. Al heb ik de laatste week een schraal gevoel als ik erover heen wrijf. En de laatste dagen af en toe een steek zo rond m'n tepels. Maar dat is het dan ook gelukkig.

Morgen is het alweer 2 weken geleden. Morgen gaat de pleister eraf en gaan we kijken hoe het met de hechtingen staat. Ben zoooo benieuwd!. Vanaf morgen mag ik ook lekker zonder BH slapen!!!!! Verademing!!!

Ben dat harnas echt meer dan zat. Maar ja het is voor "onze" eigen bestwil :-)

Ben ook echt super nieuwschierig op wat voor cup ik nou uit ga komen. Ze blijven eigenlij al vanaf het moment dat de zwellingen voor het grootste gedeelte weg waren aardig op één formaat (al is de ene ietsiepietsie kleiner dan de ander ondanks het verschil in CC...) Maar ik wacht nog 2 weken voordat ik een lingerie winkel binnen ga. Moet mezelf gewoon dwingen om te wachten. Er kan nog zoveel veranderen....

Morgen is m'n eerste werkdag na de operatie. Ik zit de hele dag achter de computer dus niks om voor te vrezen, maar toch, heb geen zin :-(

Om 10 voor 4 weer bij dr. Laban zijn dus lekker vroeg naar huis!

IK ga nu maar lekker slapen, laatste nacht met bh hahaha joepie!! (vraag me af wanneer ik weer op m'n zij mag slapen, ga ik morgen ook maar gelijk vragen, ben het rug slapen beu!) <_<

Slaap lekker allemaal. :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ja meis,ik heb leuke dagen gehad,dank je :)

ik mocht ook na 2 weken zonder bh slapen maar slaap er nog steeds mee. ik lig wel ff zonder op bed maar voor ik ga slapen doe ik hem toch terug aan. geeft me een veiliger gevoel. en kwaad kan het niet.

ik mocht btw na 2 weken op mijn zij liggen. en merk wel dat ik in mijn slaap nu steeds verder op mijn buik draai. lig er niet op maar scheeld niet veel :)

nou ben erg benieuwd hoe je dagje vandaag verloopt!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diaan,

En, hoe was je eerste werkdag en bij Dr. Laban?

Ik heb 6 weken met sportbh geslapen en ik heb meteen de 1ste nacht al op mn zij geslapen.

Ben nu een goede 6 weken verder en draag nu voor het eerst een beugelbh overdag! Een hele gewaarwording om opeens een leuk lingerie-dingetje aan te hebben! Hihi.

Slaap sinds 3 nachten zonder bh, toch wel heel fijn maar ook wel wennen. Dan mn shirt nu vrij over mn borsten beweegt bijvoorbeeld, dat gevoel is echt even wennen!

Nou, ben benieuwd hoe het ermee is!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Ja ging hartstikke goed.

De knoopjes aan de uiteinde van de hechtingen zijn eruit en de rest moet vanzelf oplossen.

Ik mag in elk geval vanaf nu op m'n zij liggen en ook op m'n buik. Er kan niks mis gaan werd er gegarandeerd dus ik vertrouw daar maar op :-)

Ik ga wel proberen zonder BH vannacht. Het kan gewoon geen kwaad dus ga het wel proberen. Ben dat ding echt zoooo zat! hahaha

Ik begrijp dat jij helemaal blij bent dat je nu mooie lingerie aan kan! Ik moet daar nog even mee wachten maar dat geeft niet. Ik ben al zoooo blij met die twee prachten! hahaha

Ik moet ze ook een beetje gaan bewegen, naar boven en beneden en naar opzij om ze wat soepeler te maken en dat ze sneller naar hun uiteindelijke plekkie gaan. Kreeg jij dat advies ook?

1e werkdag ging goed! alsof ik niet weg was geweest. Ik had niet iets straks aan dus niemand die wat opviel. Natuurlijk de mensen die het wisten wilde wel even goed kijken maar dat wsas het ook. Gelukkig, want vind het ook niks als iedereen je aankijkt van oooohh wat heeft zij nou... hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen deze morgen!!!

Ik heb toch lekker geslapen!! Moet het ff kwijt hahaha

Vannacht dus voor het eerst zonder BH en op m'n zij! Heerlijk! Weer bijna als vanouds! Het is wel wennen met die ballen die daar ineens zo hangen maar niet heel vervelend! Het is wel ff zoeken naar de juiste positie om je borsten neer te leggen maar dan is het ook heerlijk slapen :-)

Werd ook wakker zonder last ofzo dus het is allemaal goed gegaan. Nu wel weer heel trouw m'n BH aangedaan natuurlijk :-) Is dan ook wel weer ff fijn hoor. Toch vertrouwd hè :-)

Nou ik ben inmiddels al op m'n werk dus de tweede werkdag is aangebroken :-)

Fijne dag allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie!!

Ik antwoord maar even in je topic!

Het schiet mooi op meis, je gaat alweer op weg naar vier weken PO. Nog een half weekje en dan kan die stomme bh helemaal uit!!! yeahhh

Hoe gaat het eingenlijk met autorijden? heb je het al weer geprobeerd?

En hoe gaat het met het schrale gevoel? alweer beter?

Kan je alles zelf al weer of moet je ook nog echt dingen laten? Ook qua huishouding? wat kan je wel en niet?

hmmm ik moet echt na 2,5 week al weer met de auto kunnen rijden, ik hoop dat dat lukt maarjah dat zullen we nog wel zien... zal vast goed komen :)

nou meis, werkse nog even!

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Meis,

Ja nog een half weekje, het aftellen is begonnen hahahaha zo tel je af voor je operatie zo tel je af dat die bh uit mag.....Maar we mogen niet klagen, sommige moeten 'm 4 weken dag en nacht aan en da nog 2 weken alleen overdag....pffff.

Ik heb het 31 januari geprobeerd maar ben na 5 minuten ermee opgehouden en jasper verder laten rijden. Ik voelde die spier echt heel erg als ik kracht moet zetten om 'm in z'n 1 te zetten, of zelfs in z'n twee...Ik moest een heuveltje op terwijl ik rechtsaf ging dus wilde 'm van z'n 3 in de twee zetten......ik zat in de 4!!! Toen sloeg ie af. Dat was 'het punt dat ik Jasper het heb laten overnemen. Ik voelde die spier al dus durfde niet zoveel kracht te zetten. (zoveel....wat is nou schakelen...) Maar jij krijgt 'm voor de spier dus denk dat jij na 2,5 week gewoon kan autorijden hoor! Die verpleegster zei tegen mij toen ik naar huis ging dat ik na 1 week weer mocht autorijden. IK vind het gewoon eng omdat je die borstspier voelt aanspannen. maar ja daar zit natuurlijk nog en protese achter. Bij jou komt ie erop, dus denk dat die spier dan niet zoveel te lijden heeft....

Probeer het binnenkort nog wel een keer ;-)

Kan best veel zelf hoor. He mag alleen niet je armen boven je hoofd houde en niet bukken dus alles wat je doet waarbij je moet bukken of erg moet strekken dat kan niet. Dus geen stofzuigakties of iets pakken van een hoge plank. Verder doe ik eigenlijk alles. Ohja en niet zwaar tillen! Ik til niet zwaarder dan een kilo of 2, 3.

Ze beginnen wel steeds meer echt van mij te worden. Het schrale gevoel is er nog wel maar wel een stuk minder. Het beurse gevoel is helemaal weg. Gevoel in de borsten komt langzaam terug maar is wel gevoelig. Echt een irritant gevoel. De verpleegster die de hechtingen afknipte zij dat dat dove gevoel komt omdat er spanning op de zenuwen staat. Die zitten als het ware knel en dus voel je niks of weinig. Klopt ook wel want bovenaan voel ik alles en onderaan niks of heel weinig. Als alles goed is opgerekt komt het gevoel langzaam terug. Dus het heeftniet altijd met het doorsnijden van zenuwbanen te maken. Het kan ook gewoon een knelling zijn.

Zaterdag ga ik dnek ik nieuwe bh's kopen. Om te beginnen maar 2. Straks passen die niet meer. Al is mij omvang nog steeds hetzelfde als 1 uur na de operatie. Gek hè, als je mijn foto ziet van 1 uur erna en nu lijkt het net of die van 1 uur erna (wel liggend genomen) veel groter zijn....Toch is het exact dezelfde omvang. Dus de zwelling is afgenomen en de protese "bulkt" er meer uit denk ik.

Nog 12 daagjes voor jou en dan heb je ze waarschijnlijk al!!!! Maak je je niet meer zo druk over het aantal cc??

Heb je al een beetje fatsoenlijke onderbroek of boxer ofzo voor als je op die operatie tafel ligt?

Huggie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Meis!

Ik heb zelf het gevoel dat als ze achter de spier geplaatst worden dat ze in het begin wat kleiner lijken, maar als de spier eenmaal goed uitgerekt is en hersteld dat het dan hetzelfde oogt qua grootte. Ik heb die vraag ook aan Laban gesteld tussen het 1e consult en de operatie in via mail. Hij vertelde dat dat niet per definitie het geval is en dat zijn ervaring is dat hetgeen je ziet bij het passen dat het dat ook wordt na de operatie.

Ik denk dat er niet heel veel verschil zit in die 20cc meer, maar aan de andere kant. Het paste bij mij er niet in...terwijl ik niet het idee heb gehad dat er al het maximale in zat, het stond niet heeeel erg gespannen in verhouding met m'n andere borst, terwijl daar 20 cc minder in zit. In die andere had ook gewoon 280 gepast maar omdat er in de rechter geen 300 paste kon hij in d elinker geen 280 doen, dan zou ik alsnog 2 verschillende grootes borsten hebben gehad als ik allebei 280 had.

Echt ik zou voor de operatie je twijfel uitleggen aan laban en hij gaat je ervan verlossen geloof me! Ik zou er niet meer over piekeren. Laat het aan laban over wat mooier staat bij je lichaam, 280 of 300. Hij ziet het toch het beste. laat die keus aan hem meid. Je ziet het bij mij is het ook goed gegaan. Ik had 240/260 afgesproken en heb aan hem gelaten of meer mooier was. En zo gezegd zo gedaan. Hij heeft 300 nog geprobeerd maar dta paste niet. Nou duidelijk toch?

Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!

Met mij gata het super hoor :-) soms heb ik een beetje het gevoel dat er een stukje huid los komt van de rest. Volgens mij beschrijven ze het hier als luchtbellen.....Ik heb dat als ik een beetje naar voren buig ofzo. Niet altijd maar soms. Heel gek gevoel. Ik maak me er iet druk om, want heb hier al gelezen dat het normaal is en weer verdwijnt met de tijd :-)

Vanaf maandag geen Bergman bh meer!!! Joepie!!!!! Dat ding ruikt aan de voorkant nog steeds naar die jodium! Maar dta zal je zelf wel gaan ervaren hahaha Je krijgt het er iet helemaal uit met wassen. Achter ruitk ie gewoon maar vor ruikt ie een beetje pittig. Kan het niet anders omschrijven. Het is ook echt de geur die je ruikt als je net geopereerd bent. Elke keer als ik me truitje uitdoe komt er weer een beetje operatiegeur vrij door die BH hahaha Denk dat jij dat ook wel gaat krijgen. Ik heb trouwens die bh nooit op de 2e stand gehad. Als je net geopereerd bent krijg je 'm aan op het 1e haakje en als de zwelling minder wordt kan je 'm op het 2e haakje zetten. Ik vond dat alleen helemaal niet prettig en mijn borsten werden er pijnlijk van. Dus ik heb 'm nu nog op het 1e haakje. en de bovenste 3 op het 2e haakje omdat daar wat ruimte ontstond. De verpleegster die de hechtingen afknipte zei dat dat geen enkel kwaad kan. Ze kunnen nergens heen ook niet op jhet 1e haakje zei ze. Het is maar net wat je zelf prettig vind zitten. Dus dan weet je dat vast. Als je zwelling weg is en je vind het 2e haakje te strak of het word pijnlijker mag ie gewoon op de 1e blijven zitten :-)

Vergeet niet vlak na de operatie als je weer op de kamer bent je mannetje een foto te laten maken. Want je krijgt als je een beetje bijgekletst bent met hem en je naar de wc wilt eerst die BH aan. Ik vind het heel eluk dat ik al een foto had van toen ik nog in dat bed lag!

Dus ga niet zitten wachten tot je bijna in je bed plast met te bellen dat je naar de wc moet want ze moet je eerst nog opmeten enzo, dan bekijken welke bh je nodig hebt en dat aan doen, en dan kan je pas naar de wc wandelen....

Oh ben zoooo benieuwd hoe jij je voelt dan! Ik zou het zo weer doen. Ik vond het heeel speciaal allemaal.

Ja die bh's kopen! Heb er zin in!!!! Heb al wel 2 sportbh's van Fila gekocht bij de wehkamp. Moet je maar eens kijken. 1 ligt roze met grijse randen, en dezelfde alleen dan zwart met blauwe randen, racerback. Ik denk namelijk dta ik niet elke dag een beugel bh aan doe in het begin. Dus deze vond ik wel leuk eruit zien :-) Heb maat M genomen want die bh van bergman is ook M. Krijg ze vandaag binnen....

Nou ik ga weer ff wat doen hier :-)

Tot later!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst een beugelbh aan!!! Ben benieuwd hoe het gata vandaag!

Tot nu toe nog niks aan de hand. Voelt alsof het nooit anders is geweest :-)

Ze zijn al echt meer eiegn geworden, ze moeten alleen nog wat zachter worden en dan zijn ze perfect!!!!! Ben zooooo blij ermee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.