Ga naar inhoud

Diaan : 14 december 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Diaan

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles werkt, maar daar hoop ik gauw genoeg achter te komen :-)

Ik ben Diaan, 30 jaar en aanstaande maandag krijg ik mijn borstvergroting!!! Ik vind het super spannend allemaal en begin inmiddels wel een beetje onrustig te worden zeg maar :-)

De zenuwen beginnen nu wel te komen.

Het is de bedoeling dat ik van een A naar een grote B Kleine C ga.

Nou voor nu was dit mijn voorstel verhaaltje. Ik hoop hier wat steun te vinden van meiden die in hetzelfde "schuitje" zitten. Dat praat toch wat makkelijker dan met vrindinne die het erg leuk voor me vinden maar er verder niks mee hebben :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles werkt, maar daar hoop ik gauw genoeg achter te komen :-)

Ik ben Diaan, 30 jaar en aanstaande maandag krijg ik mijn borstvergroting!!! Ik vind het super spannend allemaal en begin inmiddels wel een beetje onrustig te worden zeg maar :-)

De zenuwen beginnen nu wel te komen.

Het is de bedoeling dat ik van een A naar een grote B Kleine C ga.

Nou voor nu was dit mijn voorstel verhaaltje. Ik hoop hier wat steun te vinden van meiden die in hetzelfde "schuitje" zitten. Dat praat toch wat makkelijker dan met vrindinne die het erg leuk voor me vinden maar er verder niks mee hebben :-)

Groetjes!

Hoi Diaan,

Welkom hier! Wow zeg, je bent maandag al aan de beurt, dat is snel! Spannend hoor. Ben je zenuwachtig of valt het mee? En weet je al wat je gaat 'krijgen' kwa proteses en hoevee cc enzo?

Zelf heb ik het er net een weekje opzitten, dus... nog lekker thuis aan het bijkomen :-)

Je kan hier zoveel lezen en alles vragen wat je wilt, dat is wel het fijne van dit forum, en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Ik ga je topic volgen!

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ja ik zie het jij hebt het ergste denk ik nu gehad?

Dial plane toch?

Ik krijg 'm gewoon helemaal (voor zover je daar van kan spreken, het schijnt dat een protese nooit helemaal achter de spier komt) achter de spier. 240cc links 260cc rechts is de bedoeling. Maar ik twijfel of ik niet toch iets groter wil. Ik heb nu een A75. Het is de bedoeling dat ik naar een grote B, kleine C ga. Maar in die 6 weken dat ik al wacht ben ik gaan twijfelen of ik niet toch een gewone C wil. De plaatjs die ik wel eens zie van eenkleine c vind ik soms (niet altijd) toch wat klein lijken nog. Maar ik zeg tegen de PC dat hij mag kijken tijdens deoperatie wat het moiiste past bij mij lichaam. Ik ben ben niet grof gebouwd ofzo dus moet wel passen bij de rest :-)

Vedre is het een ruw, ronde cohesieve protese. Ik weet alleen niet wat het wordt qua profiel. Daar heeft hij het ook helemaal niety over gehad. Dat vraag ik nog weleven voor de operatie. Ik hoor iedereen erover namelijk :-)

Ik begin nu wel wat onrustig te worden. De ergste zenuwen komen van het weekend denk ik. Nu wordt ik nog afgeleid door m'n werk en de dagelijkse bezigheden hahaha

Leuk dat je me volgt!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal, ik ga een topic beginnen bij de operatie verslagen. Daar doet iedereen het zie ik. Dat is wat makkelijker dan hier bij de voorstel topic :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles werkt, maar daar hoop ik gauw genoeg achter te komen :-)

Ik ben Diaan, 30 jaar en aanstaande maandag krijg ik mijn borstvergroting!!! Ik vind het super spannend allemaal en begin inmiddels wel een beetje onrustig te worden zeg maar :-)

De zenuwen beginnen nu wel te komen.

Het is de bedoeling dat ik van een A naar een grote B Kleine C ga (240cc links, 260 cc rechts. ruw, cohesiefe protese, rond, onder de spier)

Nou voor nu was dit mijn voorstel verhaaltje. Ik hoop hier wat steun te vinden van meiden die in hetzelfde "schuitje" zitten. Dat praat toch wat makkelijker dan met vrindinne die het erg leuk voor me vinden maar er verder niks mee hebben :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diaan!

wat leuk dat je hier ook mee "leeft" hihi.. welkom!

Ik ben hier ook nog maar sinds een weekje en ben al aardig ingeburgerd, het helpt me veel om hieer te lezen vragen te stellen en ervaringen van me af te schrijven. soms be ik een btje veel hier hihi.

Wat leuk en toevallig dat je ook door dr laban geopereerd wordt! :) Dan kan ik je mooi volgen en je ervaringen lezen. En je gaat volgende week al! :) GEFELICITEERD Nog!! WAUW

Je hebt het al over je aantal cc's gehad maar ik ben erg benieuwd naar je foto's voor. Heb je er al aan gedacht om ze erop te zetten? of vind je dat niet prettig. Ik zou het wel erg fijn vinden om een beetje te vergeleijk aangezien ik ook niets heb maar ik de prothese wel voor de spier krijg. Als je wil mag je mijn foto's ook wel bekijken, kan je ook n beetje vergelijken.

Ik snap je probleem over de aantal cc's, ik was ook erg bang dat hij met 200cc aan zou komen omdat ik ook bijna niets heb, toch kwam hij zelf met 280 cc en dat leek voor mij al behoorlijk wat. Ik heb wel wat bredere borstkas en schouders, dat maakt ook een hoop verschil.. ben verder wel erg klein hihi.. een echte inimini. Het aant cc's heeft ook echt met je eigen borst te maken. Als je minder dan 3 cm weefsel hebt, dan wordt het idd achter de spier. was dat bij jou ook het geval?

Dat verklaard dan ook wsch het aantal cc's. Als je erg weinig ruimte en vel over hebt, dan wordt een groter aantal cc's er niet mooier op en krijg je geen natuurlijke vorm.

Spannend zeg, volgende week al! hoe lang heb je vakantie genomen?

Zie je er tegen op?

nou ik volg je!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diaan,

Ik antwoord nog ff hier, want ik denk dat je topic wel verplaatst of samengevoegd zal worden door een van de moderators :-)

Ja, de eerste week zit erop en die was 't ergst! Ga ik maar vanuit natuurlijk, haha. Ik heb idd dual plane, dat is tussen de spier. Zelf heb ik 255 cc gekregen met een hoog profiel Dat was een hele verassing want er zou 240 of 275 ingaan met een laag profiel. Omdat laag bij mij een platte pannekoek gaf, heb ik hoog gekregen. Het aantal cc's is ook heel moeilijk te bepalen zelf hoor! Je kunt je wensen aangeven en een richting bepalen, maar als het goed is beslist de PC zelf wat ern gaat op dat moment. Alleen hij kan et dan zien toch? Ik was blij dat hij voor mij besloten had, die arts heeft tenslotte meer ervaring daarmee. Nu denk ik ook, een maatje groter had wel gekund... maar op zich is dit mooi zo. Omdat ik zo plat was vooraf staat mijn huid nu al helemaal strak en denk ik dat dit toch een heel mooi resultaat geeft (en een grotere misschien niet meer). Ik wilde zelf ook een volle B en was bang dat een C te groot of onnatuurlijk zou worden. Nu denk ik stiekem soms ook, was een C, of 1 maatje groter niet mooier geweest. Maar dat is het meest voorkomende wat je na een bvg denkt, schijnt!

Heb je een gezin? Zelf ben ik moeder van 1 kindje... als ik je 1 tip mag geven is het haal alvast zoveel mogelijk zware boodschappen inhuis! Als je vriend/man dat straks kan doen scheelt het natuurlijk, maar als je alleen bent is dat weer anders, als je om hulp moet vragen.

Groetjes,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Minime,

Ja leuk hè, dat we allebei door dr. laban worden geopereerd. Vond dat ook erg leuk om te lezen! Heb ook echt alle vertrouwen in hem. Heeft hij het met jou over het profiel gehad? hoog, laag enz?

Ik heb nog geen voor foto's. Ik ga ze van de week maken en dan zal ik ze erop zetten. Ik heb er geen problemen mee hoor om de voor en na foto's erop te zetten. Ik vind het zelf ook fijn om naar foto's te kijken. Geeft je toch een beeld van hoe en wat.

Ik heb inderdaad weinig eigen weefsel en m'n huid is ook dun. Aan de buitenkant richting oksel is het dik genoeg, maar meer naar binnen toe (tussen mijn borsten in zeg maar) is het te dun. Vandaar dat ze toch onder de spier gaan.

Ik zie er wel een beetje tegenop ja. Vooral omdat ik verhalen heb gelezen van meiden die 'm ook onder de spier hadden en die echt spreken van helse pijn....Ik heb best een hoge pijngrens maar toch knijp ik 'm een beetje :-)

Verder hoop ik ook dat het wel mooi wordt. Hij verschuift toch als je je borstspier aan spand enzo. En dat vind ik wel wat minder. Ook knijp ik 'm voor het double bouble effect. Maar ik denk dat ik me niet te bang moet laten maken door al die verhalen. Als het risico daarop erg groot was, deden ze die methode van onder de spier vast niet meer.

Maar ik laat het allemaal over me heen komen. Ik zal het toch zelf moeten ervaren....

Hé hoe heb jij die tricker hier geplaatst? Ik heb al wel een tricker gemaakt, maar weet nu niet hoe ik 'm er hier op krijg....Kun jij me verder helpen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen diaan

welkom hier, heel spannend he! nog minder dan een weekje. ik ben een dag later aan de beurt dan jij, de 15e.

ik leef er al vanaf de zomer naar toe, en vind het nu op het laatst niet eens meer spannend, maar twijfels slaan af en toe wel toe. vanochtend dacht ik nog "goh, wil ik dit eigenlijk wel, tis niet echt nodig", en verstandelijk weet ik dat dit al jaren mijn wens is, en dat ik tegen de zomer en met zwemmen met de kids mezelf altijd erg ongemakkelijk voel, zonder vullingen ga ik de deur niet uit. zo zit ik regelmatig met mezelf te bekvechten, maar zenuwen die voel ik nog niet, het is voor een ander dichtbij, en voor mezelf nog ver weg. haha, ik zit soms raar in elkaar!

over je ticker.... er is hier op het bf een topic aangewijd. je opent 2 vensters, 1 met bf en 1 van de tickercompany. je gaat vervolgens je ticker maken en aan het einde hiervan krijg je een venster met 2 of 3 verschillende codes, volgens mij moet je dan de BB-code gebruiken, die kopieer je en plak je in je handtekening van het bf. en anders moet je even proberen om het topic op te speuren.

ik wens je heel veel sterkte toe de laatste daagjes voor de 14e!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Diaan,

welkom hier!

hoop dat je nog veel aan deze site zult hebben. zal heus wel haha. want dat hebben we allemaal.

je bent wel lekker snel aan de beurt.

en een double bubble krijg je vaak alleen als je zelf redelijk wat borst nog hebt.

als je die ticker gemaakt hebt moet je idd de BB code kopiëren en plakken in je handtekening.

en anders kun je hier Mijn link alles terugvinden.

succes meid en ik volg je!

liefs Patries

@kaat; dat zijn de bekenden zenuwen hoor meis. had ik ook! ook met of het nodig was (ja dus!! haha) en ook dat het zo ver weg bleef lijken.zo raar.. liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, die zenuwen komen er bij mij idd op een andere manier uit, gossie nog 6 dagen, pfff, dat duurt nog heel erg lang!

ja Kaatje,

dat vond ik ook tot de donderdag,toen was het wel heel snel haha. had ook geen zenuwen tot de donderdag. vond ik achteraf wel erg fijn hoor. anders ben je al total-loss eer je onder zeil gaat :38: net als Pat...

en had gelukkig daags voor de operatie drukke dag. vond ik ook fijn.

sorry Diaan dat we ff jouw topic gebruiken

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diaan,

nou op je vraag heb je al antwoord gekregen zie ik over je ticker.. hihi wat zijn we allemaal toch begaan dames :)

Dr Laban heeft mij idd ook niets gezegd over het profiel. Dat vind ik wel jammer. Hij liet wel zien dat hij bij mij midden/onder komt omdaat ik juist aan de onderkant niets heb.. noemen ze tuutje :-). Ik denk dus een low of medium profile.

Dus we krijgen zowieso volgende week al drie nieuwe boobies in het forum, spannend dames! ik duim voor jullie :) Wat fijn dat het dan nu zo dichtbij komt.. zal af en toe nog wel ff zenuwen zijn.

Diaan je moet je nu niet te veel druk proberen te maken over de pijn, daar kan je toch nog niets van zeggen. Bij elk Lichaam is het anders. Twijfels zullen er altijd wel een beetje bij blijven.. had ik maar dit.. had ik maar dat maar ik denk dat de pc ervoor gaat zorgen dat het mooi bij je lichaam past.

En denk maar aan het resultaat EINDELIJK BOOBIES!!! dat maakt uiteindelijk een hoop goed. Laat het allemaal op je afkomen en zorg dat je goed verwend wordt en idd de nodige praktisch maatregelen neemt om jezelf zoveel mogelijk te ontlasten.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Wat leuk al die reacties!! En een aantal van jullie zijn of net geopereerd of zijn ook al "snel"(wat is snel in onze ogen) aan de beurt :-)

@ Poppy, meid al over 2 dagen!! Ja nu gaat het echt snel hè! Weet je al hoelaat je er moet zijn??

@ Kaat, Bedankt voor de uitleg over de tricker, ik had al wel iets geprobeerd ja met een code bij de handtekening, maar ik bleef dan echt die code ziwn ipv het plaatje :-)

@ Patries, Jij ook bedankt voor de uitleg en de link. Ik ga het zo ff proberen :-) En thanx dat je m'n topics hebt samen gevoegd :-)

Oh die zenuwen....ja die worden vast nog heeeeel erg hahaha Ik heb zoiets als ik maar lekker weekend heb dan hoef ik in elke geval ff niet meer te werken en dan lekker uitrusten dit weekend en dan hup naar de bergman kliniek :-)

Mijn vriend moet volgende week nog werken. Dan is hij 2 weken vrij. Maandag is hij wel vrij natuurlijk, om met me mee te gaan. Mijn broer komt de eerste week voor me zorgen omdat ik vrees dat ik de eerste dagen NIKS kan....Dus er wordt gelukkig goed voor me gezorgt na de operatie :-) Het scheelt dat er nog geen kids zijn! Anders moet je op een gegeven moment wel wat gaan tillen enzo lijkt me.....

En met jullie hier erbij om me verhaal aan te doen, komt alles goed :-)

Thanx Girls!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis!

Wat leuk dat je broer je komet helpen.. de heb ik nog niet gehoord, erg lief van hem. En wat heerlijk dat je vriend daarna twee weken vrij heeft..Waarschijnlijk kun je die tweede week dan ook al wat meer daar gaan we natuurlijk van uit ;). Dan kunnen jullie samen ook nog een beetje genieten van jullie vakanties! Heb jezelf ook in totaal 3 weken vrij? En is dat allemaal zonder problemen gelukt met je werk? Wat doe je eigenlijk, heb je zwaar werk? ik af en toe wel dus wilde ook zowieso drie weken vrij.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé minime,

Ik heb zelf 2 weken vrij. Ik moet de laatste week van het jaar gewoon werken.

Ik had geen dagen meer anders had ik er nog een week aan vast geplakt. Ik wil me niet ziek melden hiervoor, het is toch iets wat ik mezelf aandoe. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor ik de laatste week dit jaar niet kan werken dan kan ik me altijd nog ziek melden.

Ik ben contractbeheerder bij een verzekeringsmaatschappij. Dus hoofdzakelijk bureau werk. Niet zwaar dus. Daarom verwacht ik na twee weken ook gewoon weer aan het werk te kunnen :141:

Ja ik denk dat ik me na een week wel weer zo goed voel dat we voorzichtig wat kunnen gaan doen. In elk egval hoop ik 1e kerstdag weer op de been te zijn, want dan gaan we naar Najib Amhali en blijven dan in een hotel slapen zodat we niet weer helemaal terug moeten. Maar dat komt wel goed denk ik. Gewoon rustig aan doen :blush:

Moet zo nog ff foto's maken hè, pak meteen ff m'n foto toestel :-)

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha hai meiden!

Ja spannend hè! Iik ben de eerste van ons drietjes die Laban in z'n vingers krijgt :126:

Gek hoor dat het morgen om deze tijd al achter de rug is en ik vast heel veel pijn heb :74::133::121:

Ik ben gewoon het laban-proefkonijn voor jullie hahahaha

Heb m'n kleren al klaar gelegd, joggingbroek, vest, haltertruitje voor eronder. En een bodywarmer......

Ohja en een mooie bjorn boxer. Moet er wel een beetje appetijtelijk bijliggen hè hahahahahaha

Nou ga ff kerstboom halen, want dat gaat straks niet meer.

Tot straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.