Ga naar inhoud

Jukegirlie : 18 juli 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

uiteindelijk dan toch effe tijd en vooral rust om het verslagje even uit te typen. Aangezien ik pas om half 1 aan de beurt was en van half 7 niet meer mocht eten, besloten na het afzetten van de kids richting gent te rijden en daar even te gaan shoppen. Voor ik het wist was het al tijd om binnen te gaan. Kreeg daar een badjas, slofjes en een fancy haarnetje. :) mocht me dan gaan omkleden achter een scherm waar amper plaats was om mezelf te draaien, spulletjes in het kastje en tijd om af te tekenen en nog paar foto's te maken van de voorsituatie. Nog een kort gesprek met anesthesist, begon al zenuwachtig te worden en ja toen was het tijd om me te begeven naar de operatiekamer en me neer te leggen. Toen ik daar op die tafel lag, spookten er toch wel een paar zaken door men hoofd, zoals omg waar ben ik aan begonnen en nu is het de moment als ik er nog tussen uit wil muizen. voelde me ineens serieus draaierig worden en weg was ik. Vraag me niet hoe ik in de kamer geraakt ben want ik zou het begot niet weten. Werd wakker, keek naar beneden en wou direct een foto nemen, want ventje was er nog niet, toen ik besefte dat ik mijn spullen in het kastje aan het andere bed gelegd had want dat het bed waar ik in lag al ingenomen was door iemand anders toen ik me moest klaarmaken. Bed uit, zak uit kastje halen, gsm zoeken, pfff lukte het me nie om een foto te nemen, doek errond zat veel te hard gespannen en toen moest het al nie meer want toen stond men ventje ineens naast men bed. Half uurtje later klaar om naar huis te vertrekken en de kids te gaan uithalen. Alleen was het me nog niet echt opgevallen dat mijn nek helemaal rood zag van de ontsmetting en natuurlijk die windel nog. Qua pijn eigenlijk niet veel last gehad. Maar de 2 dagen nadien, rechtkomen uit bed was een hel, uit de zetel ook. Had 11 daagjes verlof om te herstellen en was toch wel blij dat ik nog een weekje had bijgenomen. Betwijfel of ik na 3 dagen al met de auto had kunnen rijden en een hele dag recht had kunnen zitten. Ondertussen zijn we bijna 4 weken po, in het weekend al paar bh'tjes gaan kopen voor de big day. :-)Zoektocht naar een passende bh was een hell!!! werd gek van het passen van al die verschillende maten, maar ja, hoort erbij. Uiteindelijk zitten de 75E van Sapph het best. Me happy! Jammer dat hier niet echt veel winkels te vinden zijn die Sapph verkopen, en als ze het verkopen, heb je ook niet echt zoveel keuze, dus ik zal gedoemd zijn tot het online shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je verslagje te lezen! Ik ga zelf ook bij Demeyere, pas in januari 2014.

Hoe gaat het nu en ben je tevreden met het resultaat?

Hey hey, vandaag 4 weken po dus hello nieuwe bh's. :)

Ik wou zoiezo natuurlijk houden met verschil als ik nu mijn bh uitdoe dat je tenminste ziet dat er iets is :) soms denk ik wel, dju hadden iets groter gemogen, zoals wel bijna iedereen hier denk ik. Heb buiten de eerste dagen eigenlijk weinig last gehad. Wel slapend gevoel aan onderkant van de borsten vooral bij aanraking beetje ongemakkelijk maar begint te minderen ondertussen. Hoeveel ga jij laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.