Ga naar inhoud

Jukegirlie : 18 juli 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik ben kathy, 33, vlaams-brabant, en zou graag een borstvergroting laten doen maar wil graag informatie winnen. Laatste tijd is er zoveel over te vinden op internet, vooral negatief, dat de keuze waar het te laten doen toch wel beperkt. Om niet te zeggen dat ik gewoon niet weet waar te gaan informeren uit schrik dat er iets misloopt waardoor je de rest van je leven met littekens moet rondlopen. Dus jullie ervaringen met klinieken zijn hartelijk welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Jukegirlie

Welkom op het forum!!

Er zijn legio goede klinieken, maar bij welke chirurg jij je het beste voelt, zul je zelf moeten bepalen.. Helaas... Je kunt hier wel veel lezen over klinieken en verschillende pc's. Ik denk dat dat voor jou nu de eerste stap is.

Uhm Vlaams Brabant.. Ik ben zelf van Nederland, dus geen idee waar dat ligt.. in het noorden neem ik aan, tegen eindhoven? Of zit ik dan verkeerd?

In die regio weet ik zo even geen pc te noemen, maar misschien kun je eens aangeven hoe ver je wilt rijden en van waar (welke plaats) tot waar dat ongeveer is.. Dan kunnen meiden zeggen waar ze zelf geweest zijn :) Misschien dat dat je al op weg helpt :)

Verder is er een zoekfunctie rechtsbovenin, daar kun je misschien ook al iets vinden?

Veel lees- en forumplezier!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kathy,

Ik ben geopereerd door Dr. de Meyere. Over hem zul je geen negatieve verhalen horen. Ook Best_Boobie is door hem geopereerd. Een hele goede, vakbekwame arts die alleen maar hele mooie boobies maakt. Hij staat hier ook wel bekend als de dokter met de `gouden handjes`. Kijk maar eens op www.artemedis.com. O ja, hij zit in Gent.

Veel succes met je keuze en veel plezier hier op het forum.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sorry zie nu pas de reactie op dit bericht. Ik dacht dat dit wel met een envelopje zou werken als er post was. :-)

Hoi Jukegirlie

Welkom op het forum!!

Er zijn legio goede klinieken, maar bij welke chirurg jij je het beste voelt, zul je zelf moeten bepalen.. Helaas... Je kunt hier wel veel lezen over klinieken en verschillende pc's. Ik denk dat dat voor jou nu de eerste stap is.

Uhm Vlaams Brabant.. Ik ben zelf van Nederland, dus geen idee waar dat ligt.. in het noorden neem ik aan, tegen eindhoven? Of zit ik dan verkeerd?

In die regio weet ik zo even geen pc te noemen, maar misschien kun je eens aangeven hoe ver je wilt rijden en van waar (welke plaats) tot waar dat ongeveer is.. Dan kunnen meiden zeggen waar ze zelf geweest zijn :) Misschien dat dat je al op weg helpt :)

Verder is er een zoekfunctie rechtsbovenin, daar kun je misschien ook al iets vinden?

Veel lees- en forumplezier!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kathy,

Ik ben geopereerd door Dr. de Meyere. Over hem zul je geen negatieve verhalen horen. Ook Best_Boobie is door hem geopereerd. Een hele goede, vakbekwame arts die alleen maar hele mooie boobies maakt. Hij staat hier ook wel bekend als de dokter met de `gouden handjes`. Kijk maar eens op www.artemedis.com. O ja, hij zit in Gent.

Veel succes met je keuze en veel plezier hier op het forum.

Groetjes Corine

Hey corine, hoe meer ik lees, hoe harder ik twijfel. Dr de meyere heb ik idd al vaak zien voorkomen. Verdonck en plovier ook. Bij googlen dan ook nog bij de 2 missotten uitgekomen. Maar voor iedereen verlof nemen om op afspraak te gaan is niet haalbaar. Neem het liever op na de operatie. Er is wel een groot prijsverschil. Bij welness kliniek is het ongeveer 2400 bij de meyere dan weer 3000. Ik heb nog geen idee van de prijs en betalingen in een ziekenhuis. Ben dan op google website tegengekomen van klachtensilicom en ja wat je daar leest doet je wel dubbel nadenken over de keus in dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom en gefeliciteerd met je consult datum. Spannend. Succes. Stel al je vragen die je wilt stellen. Wees goed voorbereid en veel pasplezier. Dan zie je hoe t in t echie een beetje gaat worden.

Ps Ik ben ook een artemedis boobylid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en gefeliciteerd met je consult datum. Spannend. Succes. Stel al je vragen die je wilt stellen. Wees goed voorbereid en veel pasplezier. Dan zie je hoe t in t echie een beetje gaat worden.

Ps Ik ben ook een artemedis boobylid.

Thanks :-) mijn grootste probleem momenteel is de beste periode voor de operatie. Tussen de kids, het werk en de verlof van mijn partner door. Pfff. Maar 1 week die dus past en ja als ik dan juist die week platlig hebben zowel mijn kids als partner niks aan mij. De kleinste moet ook telkens in bed en auto gehoffen worden als ik moet gaan werken dus weet nie hoe ik da zou kunnen oplossen. Denk wss teveel over alles na op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet lukken hoor, ik ben alleenstaande moeder van twee kleine kids! Heb eerste week veel hulp gehad tweede week al stuk minder! Ik lees dat je een man hebt nou dat moet toch schelen! En anders nog familie of vriendin inschakelen ? Maak je niet teveel zorgen dat komt echt wel goed! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bij Dr. de Meyere gaat kun je na een weekje wel weer aan het werk. Probeer wel twee consulten te plannen, dan kun je een beetje vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Super hoor! X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Zoooooooooooooo grappig!!

Jij zet 1 zinnetje neer, en je krijgt allemaal reacties van ook hooguit 1 zinnetje :45:

Ik pas je titel een beetje aan en volgens mij heb jij nog ergens een voorsteltopic als ik me niet vergis... ga ik dat hier toevoegen zodat je alles bij elkaar hebt staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Zoooooooooooooo grappig!!

Jij zet 1 zinnetje neer, en je krijgt allemaal reacties van ook hooguit 1 zinnetje :45:

Ik pas je titel een beetje aan en volgens mij heb jij nog ergens een voorsteltopic als ik me niet vergis... ga ik dat hier toevoegen zodat je alles bij elkaar hebt staan :)

xx BB

Kort maar krachtig? Vrouw van weinig woorden? :-) moet hier nog een beetje zoeken alles uitdokteren. Denk dat mijn voorsteltopic ook zoiets kort is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.