Ga naar inhoud

yoni : 3 juni 2013 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek : Meisse


Aanbevolen berichten

Tja moeilijk moeilijk.. van een foto kun je natuurlijk ook niet af zien hoe stevig de huid is en je mag er vanuit gaan dat je PC weet waar hij het over heeft en wat het beste is.. maar als hij zegt dat het allebei kan dan is de keuze aan jou!

Ik kan alleen maar uit mn eigen ervaring mee praten en die heb ik je al verteld..

wat zegt je gevoel..?? en wat wil je bereiken? Je mag het eerste jaar sowiezo beter geen push up aan en als jij een decolete met een spleetje wilt dan wordt dit naar wat ik uit ervaringen van vriendinnen weet moeilijk met protheses achter de spier of dual plane.. maar misschien dat het bij anderen wel weer mogelijk is.. ik kan in mn sportbh al een spleetje creeerenn en ik moest van de PC vanaf dag 1 mijn borsten al elke keer weer naar elkaar toe leggen in de bh.. maar jah ook hier geld volgens mij dat de adviezen overal uit elkaar lopen..

Heb wel met je te doen.. het is allemaal heel verwarrend en ik ben blij dat ik van het getwijfel af ben en kan genieten van mijn nieuwe boobies..

nou ja weet je wat het is...ik wil inderdaad die decolete deze zomer...maar ik heb twee kid's en die zijn echt druk...mannetje werk continu diensten en heeft 1 week vrij kunnen nemen. ik kan mij niet veroorloven om 6 weken buiten werking te staan....ik ben daar zelf ook te druk voor.

ik heb een zachte maar flexibele huid...ook geen zwangerschapstriemen of zo! zondag afspraak is nu wel gevoelsmatig ver weg hoor :103: maar als hij zegt nee. dan zie ik er van af en ga een andere pc zoeken. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou hij heeft toch al toegezegd dat had wel kan.. dus maak je niet te veel zorgen..

Gewoon er op staan dat dit jouwn keuze is en ook bij je PC goed uitleggen waarom jij dit zo wilt.. ik mocht van mijn PC na een week weer auto rijden en zelfs af en toe mijn dochtertje tillen.. ik beperk dit wel tot het minimale.. dus als mijn mannetje thuis is tilt hij harr in bed enz. probeer wel zo rustig als mogelijk te doen met het huishouden.. ik moet er ook heel erg aan wennen om de boel maar eens de boel te laten.. koken enzo das allemaal wel mogelijk als je maar niet je ellebogen enzo boven je schouders doet.. ik heb zelf een plastic huishoudtrapje gekocht zodat ik overal bij kom.. Kun je gewoon met je voeten verplaatsen..

Op tijd je rust nemen en goed naar je lichaam luisteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij heeft toch al toegezegd dat had wel kan.. dus maak je niet te veel zorgen..

Gewoon er op staan dat dit jouwn keuze is en ook bij je PC goed uitleggen waarom jij dit zo wilt.. ik mocht van mijn PC na een week weer auto rijden en zelfs af en toe mijn dochtertje tillen.. ik beperk dit wel tot het minimale.. dus als mijn mannetje thuis is tilt hij harr in bed enz. probeer wel zo rustig als mogelijk te doen met het huishouden.. ik moet er ook heel erg aan wennen om de boel maar eens de boel te laten.. koken enzo das allemaal wel mogelijk als je maar niet je ellebogen enzo boven je schouders doet.. ik heb zelf een plastic huishoudtrapje gekocht zodat ik overal bij kom.. Kun je gewoon met je voeten verplaatsen..

Op tijd je rust nemen en goed naar je lichaam luisteren..

oke duidelijk...ff nog een trapje kopen dus! en de assistente zei dit....pc heeft nog niets toegezegd! heb hem nog niet eens ontmoet....aaangezien ik afgelopen maandag voor het eerst bij diana kwam en ik nu al kan!!!! ha ha stroomversnelling...zeg toch geen tijd gehad om eens de voor en nadelen af te wegen...maar dat gebeurd nu dus...snap ie :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeff idd erg snel.. dan gaan de zenuwen echt door je lijf lijkt me.. nou jah als je toch al in meisse bent misschien een navraag doen naar mijn PC .dr Wiliikens (moet ik wel bij vermelden dat volgens mij de prijzen hoger liggen, maar ik me bij hem gewoon heel erg op mn gemak voelde..)

pff ben nu op mn gsm op het forum maar dat werkt ook niet echt... dus er zullen wel wat spelfouten op staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeff idd erg snel.. dan gaan de zenuwen echt door je lijf lijkt me.. nou jah als je toch al in meisse bent misschien een navraag doen naar mijn PC .dr Wiliikens (moet ik wel bij vermelden dat volgens mij de prijzen hoger liggen, maar ik me bij hem gewoon heel erg op mn gemak voelde..)

pff ben nu op mn gsm op het forum maar dat werkt ook niet echt... dus er zullen wel wat spelfouten op staan..

als ik daar nog zenuwen voor over heb.....zal ik es navraag doen ha ha....eerst mijn boobies :46: spelfoutjes is het laatse waar ik mij zorgen over maak....who cares :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha die wendy, je bent in de war met syl hoor, :45: die is morgen aan de beurd ik ga maandag en heb zondagavond nog een voorgesprek...en ja ik heb zoiets van voor de spier vindt ik mooi en ik ga er gewoon op staan!!! schiette me kat ha ha :46:

haha!!! ik zeg steeds schiet de katte!! tegen mijn katten whaha! grappig!

suc6 morgen meid ik ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meiden, dat is weer geweldig :5: ik ben zo blij...die pc schiettecatte geweldige man zeg...fijn om mee te praten, heel duidelijk een uiterst geruststellend. ik mag toch voor de spier 375 cc....joepie...krijg ik een grote C kleine D. helemaal blij....kijk nu uit naar morgenochtend...geen stress en onrust meer..ha ha hij was zelf ook wel verrast dat ik morgen al kwam. :5: ...zo grappig... :45: ik heb nu echt een glimlach op mijn snoet van oor tot oor :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha!!! ik zeg steeds schiet de katte!! tegen mijn katten whaha! grappig!

suc6 morgen meid ik ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden!

x

ha ha ....maar doe je nou rustig met douchen...hij heeft echt tegen mij gezegt dat je eerste 4 a 5 dagen de boel droog moet houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen! Nog 1 nachtje.. Leuke vent hè en wat je wilt beter kan niet, en ik mocht idd ook met tape echt niet douchen van hem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ben ik weer!!! :105: snel verslagje...

nou dat is reuze meegevallen zeg....ik moest om 11:15 er zijn en was er om 10:15 ......toen ik binnen kwam ging het zo snel! ik mocht gelijk omkleden en werd afgetekend en werd al gelijk geholpen...de dame voor mij stond in de file...dus mocht ik eerst. na aan de aardige verpleegsters te hebben uitgelegd dat ik dat infuus doodeng vondt ....pff muts ben ik he? was dus effe niet fijn en voelde de vloeistof stromen...heb ik nog gezegt en daar ben ik het kwijt.....ik werd wakker gemaakt en had echt zoiets van laat me lekker slapen joh!!! ha ha heb ik thuis met de kleine meid..kennelijk zit dat diep geworteld dat ik uit mijn slaap gerukt word hi hi.uiteindelijk ging het dagen....meteen ff deken omhoog en gluren.....whoop whoop ik heb tieten :106: nou ff bakkie koffie wat een genot zeg!! een soepje en cracker en naar huis. zie foto's ben echt zo happy :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, en fijn dat het meeviel allemaal, lekker juist dat het zo snel ging als je een uur moet wachten... Pfff zenuwvretend.. Ga ff foto's kijken hoor! Goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisje wat fijn dat het je is meegevallen en eerder mocht.. heb je weinig kans gehad om veel zenuwen te hebben hihi..ik hoop dt je een beetje hebt kunnen slapen.. een heel goed herstel gewenst!!!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.