Ga naar inhoud

yoni : 3 juni 2013 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek : Meisse


Aanbevolen berichten

Ik gebruik idd die coolpacks die in de vriezer moeten. ik heb deze bij de apotheek gehaald. had er al eentje in huis maar heb dr een 2de bij gehaald... anders pak je je gewoon een zak diepvriesgroente of frites ofzo...wel eerst even een theedoek er om heen wikkelen ( dat geldt ook voor de coolpack) kun je misschien eerst proberen of je het wel prettig vindt..

Ik voetbal ook dus zit regelmatig met een dikke knie of enkel hihi en dan werkt het super om de zwelling weg te krijgen..

En als mn borsten erg jeuken verlicht het mij ook..

Veel liefs

oke thanks! mag ik die dan onder de bh doen bij de incisies? die coolpacks bedoel ik of meer er boven op...ik heb echt geen idee. maar dat zal maandag wel duidelijker worden hi hi sorry voor mijn naiefheid :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

nee ,niet naar belgie echt alleen voor de operatie,

en je moet dan nog 1 x naar Diana voor tape eraf halen en knoopjes doorknippen gewoon in barendrecht dan na 2 weken ongeveer nog een keer om de hechtingen eruit te halen,ook gewoon in barendrecht, en dan na een week of 8 nog 1 x naar schietecatte zelf maar ook in barendrecht,

groetjes

je hoeft niet zo te schreeuwen ,hahahaaaaaaaa :45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik zag het ook naar het posten dat mn letters wel heel groot waren/ik moet echt nog wennen aan alle opties ed.

denk ook idd dat je uiteindelijk veel vergeet..zit er nu natuurlijk midden in,leuk dat het 2 jaar terug toch ook al zo ging,

hoop dat het vocht gauw minder word,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,'wat leuk weer een Schiettecatte klant!

Ik ben ook door hem geholpen alleen dan idd in de Velthuiskliniek!

Goeie fijne arts ,en blijkbaar komt hij nu pas meer in trek,want ik heb in 3 jaar tijd dat ik ze heb niet veel meiden gezien hier die door hem geopereerd waren,dus helemaal leuk! :101:

Denk dat ie eindelijk bij een betaalbare kliniek werkt ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke thanks! mag ik die dan onder de bh doen bij de incisies? die coolpacks bedoel ik of meer er boven op...ik heb echt geen idee. maar dat zal maandag wel duidelijker worden hi hi sorry voor mijn naiefheid :97:

Dat lag er al aan, de ene keer wel de andere keer niet. Als ik lekker rustig op bed lag dan ging de bh ff uit en op de bank hing dan had ik ze gewoon in mn truitje gestopt, zolang je je maar echt een theedoek om de coolpack doet mag dit geen probleem zijn.

Ow en ik weet niet of iemand je al gezgd heeft dat je even rustig aan moet doen met koffie drinken want dan houd je nog meer vocht vast.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het ook dat ie daarom nu meer in trek komt, toen ik hem ging googelen kwam ik hem ook al weinig tegen.. En hier ook waardoor ik even twijfels kreeg, maar hetgeen wat ik vond was goed, nu heel blij dat ik voor d'r. Schietekatte heb gekozen! * lees nu koffie vermeiden, ik heb veel last van vocht en ben koffie verslaafd haha.. Toch maar eens wat minder nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

poeh jahh ik ben ook zon koffie verslaafde maar heb de eerste week helemaal geen koffie gedronken (want hoefde niet echt ergens wakker voor te zijn hihi)

en ben aan de thee gegaan (brandnetel thee.. dat drijft vocht goed af)]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga over naar de thee..moet zeggen dat ik ook wel zorg dat ik naast m'n gemiddelde 10 bakken koffie, ook wel zorgde dat ook veel glazen water

Wegdrink, heb net bij jou ook gelezen bij een ander onderwerp, wat gaat het al goed met jou, en ook zo n geweldige vent die je overal mee helpt, hier ook .. Heerlijk/ hou nou nog meer van hem !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dikke kans,maar hij werkte toen al ook voor verschillende klinieken.

Reist wat af dus.Van Belgie naar NL..

dames, even vraagje: ik zit toch erg strerk te denken om van dual plane af te zien en gewoon voor de spier te plaatsen....ik wil mooie ronde boobies en heb het idee dat achter de spier je een grote brede borst krijg, bovendien wil ik weer gaan fitnessen en dat schijnt volgens andere niet voordelig te zijn als je achter de spier plaatst....graag commentaar :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo ver ik weet kan de borst idd een beetje vervormen als je ze achter of dual plane hebt en je borstspier rolt hier dan overheen.. mijn beste vriendin heeft ze achter de spier en bij haar kun je het al heel goed zien als ze de spieren aanspant (zij had echechter te weinig van zichzelf voor een andere optie)

Ook voelt ze de prothese mee rollen als ze sport.. moet hier wel bij zeggen dat het haar niet stoort omdat ze helemaal happy is met haar borsten nu..

Ook schijnt het herstel veel makkelijker te zijn voor de spier.

en als ik voor mezelf spreek kan ik dat beamen.. ik heb echt serieus gEen pijn gehad..(natuurlijk wel gevoelig en wat ongemakkelijk)

Mij is het 110% meegevallen..

nog een voordeel is dat de protheses voor de spier meer mee bewegen.. Is voor mij toch net iets natuurlijker.. maar nogmaals das mijn mening..(ik had ook niks te kiezen omdat ik al wat hang van mezelf had, anders was er kans op double bubble)

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het ff niet zo vlug terug lezen bij je maar welke projectie krijg je??

?????? :blink: bedoel je wat ik zou krijgen .....400 cc dual plane rond, maar al ik voor de spier wil denk ik dat ik 350 a 375 nodig heb om op een mooie D uit te komen..wat denk jij? ze worden toch groter dan als ze voor de spier gaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ yoni ; jeetje joh ik werd spontaan zenuwachtig toen ik je reactie over twijfel hoorde,omdat je morgen ochtend al mag..hahaha.

misschien ben je er inmiddels allang uit voor jezefl wat je wilt hoor,maar lees nu pas dus dacht nog even gauw reageren,

je leest idd veel ervaringen,en de 1 is voor dit en de ander voor dat,

en dan heb je natuurlijk nog het stukje wat wel of niet kan,

ik had geen keus omdat ik zelf dun ben en weinig weefsel op mn borst heb ook,was dual plane de enigste of in elk geval de beste optie bij mij,en daar waren ze beiden zo stellig in dat ik volledig op hun heb vertrouwd.

belangrijkste vond ik het mooiste reslutaat en wat mooi zou passen bij mn lijf.

je spreekt dr.Schietecatte moregn ochtend ook nog hoor,dus je kan het gewoon nog bij hem voorleggen,hij kwam bij mij in mn kamertje even kletsen vooraf en even dubbel checken welke cc's/en welke methode,en dan tekent hij ook nog even af als je staat.

en zelfs in de operatie kamer net voor ik onder narcose ging kwam hij nog een keer vragen welke cc's en welke methode..

ik hoefde dan alleen maar te beamen dat het goed was,maar bedoel ermee dat je nog tijd hebt morgen ochtend om het te sprake te brengen,

en wil helemaal niet betweterig overkomen ofzo,en het is uiteraard jouw lijf en jouw besluit,maar ik zou je toch als tip willen geven wel zijn advies van het beste te nemen te volgen hoor,anders krijg je misschien over een paar jaar dingen waardoor je spijt zou krijgen,

nou heel veel succes met je besluit morgen en heeelllll veel succes voor de operatie morgen ik ga aan je denken!

en we horen je vast wel weer hier als je je weer goed geneog voelt,

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

?????? :blink: bedoel je wat ik zou krijgen .....400 cc dual plane rond, maar al ik voor de spier wil denk ik dat ik 350 a 375 nodig heb om op een mooie D uit te komen..wat denk jij? ze worden toch groter dan als ze voor de spier gaan???

projectie... welk profiel.. je hebt low, medium, full en extra full.. hoe hoger het profiel hoe groter de projectie.. dus hoe meer ze naar voren komen. low is bijv breder bij de basis en plattere bolling.. terwijl xtra full smaller is bij de basis maar met een hogere bolling... het aantal cc blijft hetzelfde.. Snappie..?

En idd iedereen heeft ook zijn eigen voorkeuren. (zelfs de PC's voor de manier van plaatsen)

Succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha die wendy, je bent in de war met syl hoor, :45: die is morgen aan de beurd ik ga maandag en heb zondagavond nog een voorgesprek...en ja ik heb zoiets van voor de spier vindt ik mooi en ik ga er gewoon op staan!!! schiette me kat ha ha :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry en met nog een ander meisje van morgen.. Je bent er al uit lees. Ik. Gelukkig maar succes maandag! En ben benieuwd wat ie zegt bij het gesprek en dat je toch voor wilt..groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

projectie... welk profiel.. je hebt low, medium, full en extra full.. hoe hoger het profiel hoe groter de projectie.. dus hoe meer ze naar voren komen. low is bijv breder bij de basis en plattere bolling.. terwijl xtra full smaller is bij de basis maar met een hogere bolling... het aantal cc blijft hetzelfde.. Snappie..?

En idd iedereen heeft ook zijn eigen voorkeuren. (zelfs de PC's voor de manier van plaatsen)

Succes morgen

nou weet ik dat ook weer...dat gaat een high profile worden denk ik dan ...dan blijven ze rond???? jeetje nou kan ik helemaal niet meer slapen :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk blijven ze rond hihi..

Welk profiel je krijgt Ligt natuurlijk ook aan de breedte van je eigen borst en hoeveel cc er in gaat... de protheses mogen niet breder zijn als je eigen borst.. maar aangezien dat je straks nog een gesprek hebt moet je dit maar eens goed door je pc laten uitleggen.. die kan dat vast veel beter als mij..

Ik lees dat je eruit bent en ze het liefste voor de spier wilt?.. vraag je PC Anders ook even voor voorbeelden..

Vraag oog voor voorbeelden van borsten die op die van jou lijken.. want een bv is een vergroting van dat wat je hebt ( qua stand van tepels en hoe kort je borsten op elkaar staan) het volume en de bolling krijg je wel door de prothese..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk blijven ze rond hihi..

Welk profiel je krijgt Ligt natuurlijk ook aan de breedte van je eigen borst en hoeveel cc er in gaat... de protheses mogen niet breder zijn als je eigen borst.. maar aangezien dat je straks nog een gesprek hebt moet je dit maar eens goed door je pc laten uitleggen.. die kan dat vast veel beter als mij..

Ik lees dat je eruit bent en ze het liefste voor de spier wilt?.. vraag je PC Anders ook even voor voorbeelden..

Vraag oog voor voorbeelden van borsten die op die van jou lijken.. want een bv is een vergroting van dat wat je hebt ( qua stand van tepels en hoe kort je borsten op elkaar staan) het volume en de bolling krijg je wel door de prothese..

janou, ik heb gekeken bij g-force op de gallerij, mijn borsten zijn vergelijkbaar...zie mijn foto....heb net kliniek gebeld en ik heb zondag nog het gesprek, zij gaf ook aan dat dual plane de voorkeur is van schiettecatten. maar dat het wel kan. pff moeilijk geslapen zeg. hele week alles voorbereid en nu lekker geslapen,maar dat feestje is nu over :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja moeilijk moeilijk.. van een foto kun je natuurlijk ook niet af zien hoe stevig de huid is en je mag er vanuit gaan dat je PC weet waar hij het over heeft en wat het beste is.. maar als hij zegt dat het allebei kan dan is de keuze aan jou!

Ik kan alleen maar uit mn eigen ervaring mee praten en die heb ik je al verteld..

wat zegt je gevoel..?? en wat wil je bereiken? Je mag het eerste jaar sowiezo beter geen push up aan en als jij een decolete met een spleetje wilt dan wordt dit naar wat ik uit ervaringen van vriendinnen weet moeilijk met protheses achter de spier of dual plane.. maar misschien dat het bij anderen wel weer mogelijk is.. ik kan in mn sportbh al een spleetje creeerenn en ik moest van de PC vanaf dag 1 mijn borsten al elke keer weer naar elkaar toe leggen in de bh.. maar jah ook hier geld volgens mij dat de adviezen overal uit elkaar lopen..

Heb wel met je te doen.. het is allemaal heel verwarrend en ik ben blij dat ik van het getwijfel af ben en kan genieten van mijn nieuwe boobies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.