Ga naar inhoud

yoni : 3 juni 2013 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek : Meisse


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb morgen een afspraak bij diana gabriels en is er iemand die mij meer kan vertellen. volgens de site ga je dan naar nijmegen of gent.

bij pc drs schiettecatte.en/of dr straten.

heeft iemand ervaring met hun? ben al drie jaar aan het overwegen , maar nu ben ik zover...ben alleen bang voor de operatie aangezien ik ook nog eens angst voor naalden heb. kan iemand mij gerust stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Yoni!

Wat goed dat je na al die jaren toch de stap hebt gezet om op consult te gaan. Ik ben zelf 6 weken geleden geopereerd door dr Straten in Nijmegen via dezelfde praktijk. Ik had mijn eerste consult al direct met hem zelf, veel andere meiden hebben eerst Diana gesproken. Maar 9 van de 10 reacties hierover waren dat zij erg commercieel overkwam en mogelijk complicaties/problemen weg zou wuiven. Ook hoor je vaak dat de PC tijdens het tweede gesprek weer wat anders adviseert dan Diana in het eerste (vorm, CC, etc). Verder wel een hele aardige vrouw hoor, maar ze is natuurlijk geen chirurg.

Maar ik ben zelf super tevreden over dr. Straten, en de prijs is natuurlijk ook heeeeel fijn via Diana Gabriels :) Je kunt via mijn profiel mijn verslag lezen. Of rechts bovenin de zoekbalk de namen van de chirurgen intypen dan krijg je ook veel ervaringen.

Heel veel succes alvast! En zoals ik zei, hou er rekening mee dat de PC uiteindelijk iets anders kan gaan adviseren dan Diana zelf :)

Oh en over de naalden. De enige keer dat je een naald ziet of voelt is bij het inbrengen van het infuus. Voelt even onprettig, niet echt pijnlijk (bij mij dan). Zou je daar absoluut geen zorgen over maken. Focus je maar op de mooie bikini's waarmee je deze zomer op het strand je nieuwe aanwinsten kunt showen!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook bij Diana Gabriels geweest drs Schietecattte heeft mij geopereerd, is morgen 2 weken geleden, ik ben in Meisse in Belgie geopeeerd. Ben erg tevreden en heb geen klachten over de gang van zaken.

Resultaat is tot nu toe super en wordt uiteindelijk alleen maar mooier, ik heb absoluut geen spijt dat ik hier ben gegaan. Ze bestaat al 26 jaar, en dat wil toch ook wel wat zeggen. Succes met je keuze, maar ik hoefde niet lang na te denken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yoni,

Ik ben zelf via Diana geholpen door Dr Schiettecatte. Mijn eerste bezoekje was ook bij Diana zelf, ik vond dat wel prettig omdat ik toch nog wat twijfels had en niet gelijk 'voor het blok' kwam te staan met een chirurg erbij ( voor mijn gevoel dan hè, want dat gevoel hoef je helemaal niet te hebben een eerste consult is altijd informatief maar typische 'ik' hihi).

De week erop zijn we wel bij Dr Schiettecatte geweest, een fijne leuke aardige man trouwens, hij adviseerde ook bij mij wel anders dan Diana maar ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, je leest ook heel vaak dat chirurgen onderling andere cc's adviseren. Als je graag groter wil dan ze aandurven dan moet je uiteraard de geschikte zoeken en die zijn er altijd!

De week daarop, nu 3 weken geleden geopereerd in de Atlas kliniek door Schiettecatte. Ik ben echt super tevreden en het is me echt 100% meegevallen. Ik was nog niet eerder geopereerd en heel bang voor de narcose enz pffff.... Het prikje voelde ik ook bijna niet en ik voelde de narcose vloeistof in m'n aderen stromen ik zag nog net het kapje op m'n mond komen en toen hoorde ik ze alweer praten! Heel apart, het eerste wat ik zei 'ik hoor jullie nog praten is dat wel goed'???? Ik deed m'n ogen open en dacht nog nou ik hoor ze wel maar ik zie niemand mooi is dat lig ik hier alleen... Euhhh zou ik al klaar zijn? Ik keek en JA ik had m'n sport bh aan!!! Zo snel gaat dat dus blijkbaar hihi! Ik was ook gelukkig niet misselijk of ziek.

Maar zoals je misschien al hebt gelezen is het echt voor iedereen anders! Maar Diana vind ik persoonlijk een prima betrouwbaar adres. Ze gebruikt ook goede protheses, deze worden ook gebruikt in klinieken waar je €4.000 betaald ( het is dus niet zo dat er 'goedkopere' protheses worden gebruikt om de kosten laag te houden), en Schiettecatte opereert ook in de Veldhuis kliniek. Dat waren voor mij belangrijke punten. Succes met het vinden naar de voor jou geschikte chirurg, en geloof me er zijn heel veel goede je leest hier zoveel enthousiaste verhalen van mensen die zo tevreden zijn, dus dat komt helemaal goed met jou!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook daar geweest mn eerste consult was meteenmet dr Schiettecatte

en na het consult heb ik meteen een afspraak gemaakt die overegens 1 Juni is!!

ik vond het een prettige man en liet me op mn gemak passen met verschillende protheses

ik zeg doen! hahaha

liefs Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn om te weten dat er zo veel positieve reacties zijn. mijn vraag is; hoe is de herstel periode? ik heb twee schoolgaande kid's en die moeten ver dus heb ik wel mijn auto nodig. hoe ging het met jullie met auto rijden en wanneer kon dat weer? ook zit ik nog met de vraag; ik heb een volle b cup en zit te denken aan een c of misschien een d. vorig jaar was ik bij jaquet in maasstad en die zij dat 220 cc voldoende was. ik zelf denk nu aan meer! ik heb vanavond mijn intake dus bij diana dus ben erg benieuwd. hebben julie nog advies voor mij? ik hoop dat ik begin juni nog geholpen kan worden zodat ik met de schoolvakantie hersteld ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook via Diana geopereerd door Frans Straten in Nijmegen! Erg tevreden over Frans Straten en personeel in Nijmegen!

Mooie prijs en nu mooie boobs! Verder gelukkig geen complicaties gehad! Succes vanavond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstel is echt bij iedereen anders dus is moeilijk te voorspellen denk ik. Dual plane duurt wel wat langer omdat het achter de spier geplaatst word en je meer tijd nodig hebt voor herstel. Er zijn voor en nadelen dus. Autorijden kon ik na 10 dagen weer, en het verdere herstel ( bij mij dual plane geplaatst) vond ik erg meevallen. Het slapen op m'n rug vond ik heel vervelend en het omhoog komen dat duurde wel even bij mij. Over het aantal cc kan ik je weinig vertellen helaas, ik zit zelf nog in de herstelfase en weet nog niet waar ik op uit ga komen. Wat je wel steeds terug leest hier is dat een 'gewone' C er groter uitziet dan een prothese C. Dat zou ik zeker meenemen in je beslissing. Heel veel succes vanavond!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, dat gaat snel...ben helemaal ondersteboven joh! net bij diana geweest. 400cc mentor rond dual plane. zondagavond gesprek met pc schiettecatte..en dan de dag erna bv meisse belgie

tijd weet ik nog niet......spannend en eng hoor! jeetje ik moet nog zoveel regelen en winkelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik denk dat je mijn plekje hebt gekregen! ik moest eigenlijk maandag hihi maar ze belde of ik zaterdag al kon omdat er 1 was uitgevallen! top gefeliciteerd met je data! en suc6 maandag!

liefs Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat gaat snel bij jou haha!! Gefeliciteerd!!

Ik pas meteen je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen, dan kun je ook na je bv hier verder schrijven en staat alles bij elkaar :)

xx BB

ja bedankt BB. ik ben echt een wandelende tijdbom ha ha....mannetje is blij dat ik eindelijk het lef heb ...ga zo maar schoonmaken hier en stapel boeken en nog veel meer regelen...zeg die sport bh, kan ik die bij een lingerie zaak halen of moet ik daka sport in of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik dek dat je mijn plekje hebt gekregen! ik moest eigenlijk maandag hihi maar ze belde of ik zaterdag al kon omdat er 1 was uitgevallen! top gefeliciteerd met je data! en suc maanddag!

liefs Sas

oh oke, wou alleen dat ik wist hoelaat. ik moet zondag om 19 uur op gesprek en maandag in belgie zijn. krap tijd allemaal. dacht de kid's onder te brengen en een hotel te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik dek dat je mijn plekje hebt gekregen! ik moest eigenlijk maandag hihi maar ze belde of ik zaterdag al kon omdat er 1 was uitgevallen! top gefeliciteerd met je data! en suc maanddag!

liefs Sas

veel succes zaterdag en bedankt voor maandag :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames,

nou ben ik natuurlijk ook een rookster!!!! daar krijg je gelijk te horen STOPPEN of Minderen... tja makkelijk gezegt...pakje per dag met gemak...

hebben jullie daar ervaring mee...of moet ik mij niet al te druk maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat gaat snel bij jou haha!! Gefeliciteerd!!

Ik pas meteen je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen, dan kun je ook na je bv hier verder schrijven en staat alles bij elkaar :)

xx BB

ja bedankt BB. ik ben echt een wandelende tijdbom ha ha....mannetje is blij dat ik eindelijk het lef heb ...ga zo maar schoonmaken hier en stapel boeken en nog veel meer regelen...zeg die sport bh, kan ik die bij een lingerie zaak halen of moet ik daka sport in of zo?

nou moet niet gekker worden..net tijd doorgekregen....maandag 1200 uur whoop whoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een sportbh gekocht van bonprix

weet alleen niet of het wat is ze waren in de aanbieding

hm..... bij bonprix denk ik: laat maar... (als het gaat om een stevige sportbh....)

Zorg dat je een goede hebt meid, is zoooo belangrijk de eerste weken :)

En sja...roken... Normaal gesproken is roken niet goed voor je doorbloeding, zeker niet bij een wond.... Echter.. er zijn meiden die gewoon doorgerookt hebben en nergens last van hadden...

Ik heb echter altijd in mijn achterhoofd: stel je rookt en je krijgt complicaties ten gevolge van dat roken (dus dat je wond niet dicht zou gaan of zo) dan kun je alleen jezelf de schuld geven... Ik heb zelf ook altijd pakje per dag gerookt en ben 4 jaar geleden gestopt. Ik ben nu niet anti, zoals velen wel zijn als ze gestopt zijn (want heb best momenten dat ik denk: hm wat zou een sigaretje nu lekker smaken haha) maar ik zou het zelf niet op mijn geweten willen hebben als ik bij een operatie nog zou roken om dan door te roken... Maar goed, nogmaals.. Het is je eigen vrije keuze :)

Je kunt ook tijdelijk stoppen :) Dan zeg je tegen jezelf: nou het is voor een goed doel en over 6 weken mag ik weer ;) Misschien dat dat bij je werkt?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou even een opdate, het gaat allemaal erg snel en heb gewoon bijna geen tijd om na te denken! zo zat ik afgelopen maandag bij diana gabriels en nu ga ik maandag al nieuwe boobies halen :106: zondag afspraak met pc schiettecatte. ben benieuw wat hij adviseerd. tot nu toe zou het 400 cc worden. ik heb een lege b cup en ga dan naar een bescheiden D :46: .wel fijn dat ik snel kan dat geeft mij een herstel periode tot aan de school vakantie. ik heb bij de huisarts voor de zekerheid pijnstiller gevraagd . stel je voor dat ik die maandag nog moet gaan regelen. naproxen is ook gelijk ontstekkingsremmend. en slaappilletjes voor de eerste nachtjes. heb ik het toch alvast in huis. en als ik ze niet nodig heb is er ook geen man over boord ha ha. nou goed ik rook wel, maar probeer wat te minderen. dat gaat niet makkelijk..spanning maakt dat je sneller gaat roken :107:. ik rook alleen in de keuken dus dalijk na mijn bv zal ik niet zo snel opstaan om een peukje te roken...

tijdens mijn zwangerschap kon ik het wel, maar toen was het voor mijn kindje...pffff stom dat ik het nu niet kan zeg :98: . huisje schoon inmiddels alleen nog de keuken morgen reinigen. zodat mannetje het bij kan houden. die heeft een weekje vrij genomen...heel fijn. vandaag shoppen en inkopen doen. nog wat films en boeken regelen. en dan maandag om 11:15 in meisse zijn. gisteren was het nog 12:00 uur. na een belletje van dia is het dus nog eerder geworden. ik heb 3 jaar geworsteld met mijn overweging voor een bv. het lijkt wel of ik door een stroomversnelling ga!!!!

volgens mij moet het gewoon zo zijn... ha ha :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm..... bij bonprix denk ik: laat maar... (als het gaat om een stevige sportbh....)

Zorg dat je een goede hebt meid, is zoooo belangrijk de eerste weken :)

En sja...roken... Normaal gesproken is roken niet goed voor je doorbloeding, zeker niet bij een wond.... Echter.. er zijn meiden die gewoon doorgerookt hebben en nergens last van hadden...

Ik heb echter altijd in mijn achterhoofd: stel je rookt en je krijgt complicaties ten gevolge van dat roken (dus dat je wond niet dicht zou gaan of zo) dan kun je alleen jezelf de schuld geven... Ik heb zelf ook altijd pakje per dag gerookt en ben 4 jaar geleden gestopt. Ik ben nu niet anti, zoals velen wel zijn als ze gestopt zijn (want heb best momenten dat ik denk: hm wat zou een sigaretje nu lekker smaken haha) maar ik zou het zelf niet op mijn geweten willen hebben als ik bij een operatie nog zou roken om dan door te roken... Maar goed, nogmaals.. Het is je eigen vrije keuze :)

Je kunt ook tijdelijk stoppen :) Dan zeg je tegen jezelf: nou het is voor een goed doel en over 6 weken mag ik weer ;) Misschien dat dat bij je werkt?

xxx BB

thanks BB, ik ga straks even bij sportzaak kijken en dat roken nou alleen in de keuken, dus moet nog maar zien of ik de bank af kom na mijn bv ...voor mijn peukje...ha ha. hoe plaats ik foto's? ik ben helemaal niet zo bekend met forums en ik wil ook zo'n leuk tickertje bij mijn profiel...ik ben echt blij dat dit forum bestaat. ik zou nu niet zo gerust zijn naar mijn bv toe als het er niet was geweest..daarvoor zoiezo mijn grote dank..xxxx :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk voor een level 4 sportbh he :) Dat is echt het allerbeste :)

De fila met voorsluiting is een goede comfortabele bh, maar ook de shockabsorber level 4 :)

Uhm foto's plaatsen kun je nalezen hier:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

En wil je een ticker. Dan klik je op de ticker van iemand anders en dan kom je op een website waar je er een kunt maken. Als je hem klaar hebt en er een tekst onder gezet hebt, dan krijg je een BB-code (ik heb het niet verzonnen haha). Die BB-code kopieer je en dan kom je terug naar je profiel hier. Klik je rechstboven op je naam en dan op: instellingen. Dan staat links: handtekening.

In de handtekening plak je de BB-code en dan SAVE :)

Normaal gesproken moet het dan lukken :)

Succes!!!

En jij denkt niet alleen dat je in een stroomversnelling zit, je zit er echt middenin :101:

;) xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk voor een level 4 sportbh he :) Dat is echt het allerbeste :)

De fila met voorsluiting is een goede comfortabele bh, maar ook de shockabsorber level 4 :)

Uhm foto's plaatsen kun je nalezen hier:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

En wil je een ticker. Dan klik je op de ticker van iemand anders en dan kom je op een website waar je er een kunt maken. Als je hem klaar hebt en er een tekst onder gezet hebt, dan krijg je een BB-code (ik heb het niet verzonnen haha). Die BB-code kopieer je en dan kom je terug naar je profiel hier. Klik je rechstboven op je naam en dan op: instellingen. Dan staat links: handtekening.

In de handtekening plak je de BB-code en dan SAVE :)

Normaal gesproken moet het dan lukken :)

Succes!!!

En jij denkt niet alleen dat je in een stroomversnelling zit, je zit er echt middenin :101:

;) xx BB

BB... ik heb de shock absorber gekocht, maar kan niet echt zien of dit level 4 is!!

hij zit wel fijn 75 C moest ik halen. jammer, ik kon geen voorsluiting vinden. doen ze die dan aan bij je als je nog onder narcose ligt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.