Ga naar inhoud

veranderd je eigenbeeld ech na BV?


Aanbevolen berichten

dat "vervuilen" van mij topic is niet erg ahhaha, het gaat wel ergens over toch...haha

kan me voorstellen dat sommige mannen het om die reden idd niet gaat "aanmoedigen" mijn man word er echt boos van, woorden genoeg over gevallen..helemaal als het om silliconen gaat, laat m nu over de hydrogel steeds tussendoor lezen.. we besluiten de grote financiele uitgaven samen dus wil het graag samen eens zijn, dat voelt prettiger, als ik echt wil doe ik het toch wel, maar ben het liever samen eens.. hij prijst mij nu de hemel in en doet zijn best het uit mijn hoofd te praten..zijn vroegere vriendinnetjes waren allemaal kleinborstig, met ronde billen hahah hij is echt wel een billenman,..(gelukkig)

nou dames vertel.... wat vinden jullie man er nou van na de operatie.. ben heel benieuwdd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een uitzondering, dus neem het met een korreltje zout wat ik nu schrijf... Vind alleen dat ook wel eens iets geplaatst mag worden wat niet helemaal geeeweeeldiiig is. Mijn vriend is niet blij met mijnborsten, ons seksleven is nul, mijn borsten voelen niet eigen, ze zijn erg gevoelig, nog steeds niet zacht, ik ben er geen ander mens door geworden. In kleding en bikini ben ik er blij mee,het staat mooier. Maar wat zou ik verder graag mijn eigen kleine zachte tietjes terug gehad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een uitzondering, dus neem het met een korreltje zout wat ik nu schrijf... Vind alleen dat ook wel eens iets geplaatst mag worden wat niet helemaal geeeweeeldiiig is. Mijn vriend is niet blij met mijnborsten, ons seksleven is nul, mijn borsten voelen niet eigen, ze zijn erg gevoelig, nog steeds niet zacht, ik ben er geen ander mens door geworden. In kleding en bikini ben ik er blij mee,het staat mooier. Maar wat zou ik verder graag mijn eigen kleine zachte tietjes terug gehad hebben.

Juist dit soort berichten zijn ook van belang, jij hebt druppelvorm? deze zijn meer cohesief, harder....wellicht is de hydrogel ook beter voor jou deze schijnen zachter te zijn in je borst, en nog een voordeel ze zijn "gezonder" en ze nemen door de zwaartekracht automatisch een druppelvorm aan, dr visser en dr kappel werken ook met deze protheses, ik wacht nog op een berichtje van iemand met wie ik tijden geleden heb gesproken over deze protheses deze dame heeft zich vorig jaar laten opereren, dat verslag heb ik al mogen ontvangen, maar nog niet hoe het nu echt voelt etc... nadeel is nu er iets in je lijf zit je het niet meer weg kunt doen.. je kan er alleen nog maar iets anders in doen, vind t heel naar voor jou dat jij dit zo ervaart, dit is wel 1 van mijn angsten ook... en ben blij met je eerlijke antwoord.. hoe lang geleden ben je geholpen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag wil ik even inhaken op de reactie van Undercover. Meestal zijn vrouwen heel blij met hun BV, maar soms niet. Ik vind het ook opmerkelijk dat haar vriend er maar niet aan kan wennen...

Nou heb ik net even naar je borsten gekeken Undercover, en ik vind ze erg mooi.

Na mijn BV was dat wel anders: mooi waren ze niet, ook niet echt heel lelijk, en ik had eindelijk volume, daarom was ik er ook wel weer blij mee. In kleding stond het goed, en ik merkte dat ik veel belangstelling van mannen kreeg. In die zin gaf het mijn zelfvertrouwen wel een boost.

Maar bij mij ging het mis: de prothesen "kropen" steeds hoger en hoger, en ik voelde ze steeds duidelijker zitten. Het zag er zo lelijk uit dat mijn zelfvertrouwen weer kelderde, en ik consulteerde diverse pc's die allemaal andere oplossingen aandroegen. Ik koos de minst ingrijpende: een tepelverhoging. Die achteraf jammerlijk mislukte: de spanning bleek te groot, de tepels bleven laag zitten en de littekens scheurden uit.

Uiteindelijk heb ik er na zes jaar voor gekozen de prothesen te laten verwijderen. Ik heb een kleine lift gehad, de littekens zijn smaller gemaakt, en nu besta ik weer voor 100% uit eigen materiaal. Mijn borsten zullen nooit perfect zijn, maar ik vind het helemaal niet meer erg. Het feit dat ik geen "hulpstukken" meer heb maakt dat ik me prettiger voel dan daarvoor. Een voordeel is wel dat ik klein en tenger ben, mijn lichaam is nu weer mooi in balans, na mijn BV was ik eigenlijk "topzwaar".

Dit is mijn verhaal, maar zoals Undercover ook al opmerkte: dit is gewoon mijn ervaring, niets meer, niets minder .Meestal gaat het namelijk wel goed, en een BV kan er wel degelijk toe bijdragen dat een vrouw veel beter in haar vel komt te zitten. Maar zoals met bijna alles: er is altijd het risico dat het tegenvalt. De operatie, de genezing, het resultaat, maar ook je gevoel erover achteraf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een uitzondering, dus neem het met een korreltje zout wat ik nu schrijf... Vind alleen dat ook wel eens iets geplaatst mag worden wat niet helemaal geeeweeeldiiig is. Mijn vriend is niet blij met mijnborsten, ons seksleven is nul, mijn borsten voelen niet eigen, ze zijn erg gevoelig, nog steeds niet zacht, ik ben er geen ander mens door geworden. In kleding en bikini ben ik er blij mee,het staat mooier. Maar wat zou ik verder graag mijn eigen kleine zachte tietjes terug gehad hebben.

Ze worden heus zachter ,je hebt ze nog niet zo lang in bezit,maar lees ik een beetje dat je spijt hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@undercover 89,

8 januari was jou dag, is nog geen zes maand geleden... eigenlijk ben je nog aan het herstellen... maar heb je met regelmaat spijt omdat jij het niet prettig vind voelen, of het er mooi uit vind zien?? ik las hierboven dat je het wel mooier vond in bikini of in kleding, geniet daar dan van... bespeur een beetje dat t je ook raakt dat je manneke ze niet mooi vind, speelt dat voor je mee in het niet blij zijn met??, stel dat je man ze geweldig vond.. hoe zou jij ze dan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar zeggen: de hongerige ogen van mijn man zeggen genoeg gna gna. Wij hadden al een geweldig sexleven, dat is er niet beter op geworden, maar doordat mijn zelfvertrouwen zo'n boost heeft gehad, voelt het wel veel beter. Ik durf me veel beter te geven en dat bevorderd het zeker. En mijn man is wel een echte borsten man en hij zei altijd, ik vind je prachtig zoals je ben, en hij wilde ook wel dat ik het voor mezelf deed, maar hij vind het nu ook helemaal geweldig!

Jeda, je kunt beter zelf even een topic starten, dan kun je vragen wat je wil, hi hi. En zul je meer reacties krijgen. Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ undercover89 wat vervelend zeg dat je er niet blij mee bemt, en ook datje vriend het niet kan accepteren.. ik snap dat dat een naar gevoel is. Want per slot van rekening hoor je je met je partner 1 te voelen. Maar ik heb dan nog wel een vraag: was hij erbij voorbaat al tegen? En ik heb je fotos bekeken bij 3 mnd herstel en moet zeggen dat ze er al erg mooi uitzien, maar tja dat is mijn mening.. je zult je erzelf prettig bij moeten voelen. Maar vind het wel belangrijk dat zulke verhalen en zoals die van francien ook gemeld worden..

@ corine ja ik geloof dat ik dat morgen idd maar even ga doen.. maar dan even op de laptop.. typt makkelijker dan om het met de telefoon te doen.. want als ik mijn reacties terug lees dan staan er genoeg fouten in ; o... en idd ik denk dat ik me ook meer zal blootgeven na mijn partner als ik wat meer heb haha..ondanks dat we al zoveel samen meegemaakt hebben. Want als ik mezelf mooier vind dan straal je t ook uit.. maar hoop dat als ik de stap definitief zet ik ook zon mooi resultaat zal krijgen zoals zovelen op dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je man zorgverlof op laten nemen ? Lijkt me toch sterk dat dat kan ? Want voor een plastische operatie krijg je sowieso geen vrij. Moest een week vakantie opnemen! Of als hij gewoon zegt dat je ziek bent misschien en zei verder geen bewijs nodig hebben ?

En tuurlijk de kinderen gaan altijd voor!! Maar je bent er zelf ook nog ..... en als dit je wens is doen die paar weekjes kom je wel doorheen en zeker als je man je gewoon steunt! Anders opa en oma 's/ vriendinnen inschakelen voor extra hulp ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je man zorgverlof op laten nemen ? Lijkt me toch sterk dat dat kan ? Want voor een plastische operatie krijg je sowieso geen vrij. Moest een week vakantie opnemen! Of als hij gewoon zegt dat je ziek bent misschien en zei verder geen bewijs nodig hebben ?

En tuurlijk de kinderen gaan altijd voor!! Maar je bent er zelf ook nog ..... en als dit je wens is doen die paar weekjes kom je wel doorheen en zeker als je man je gewoon steunt! Anders opa en oma 's/ vriendinnen inschakelen voor extra hulp ?

Ik had de operatie gepland, de brief met de dingen die ik wel en niet kon...het bewijs van de chirurg, de geplande afspraak.. dat heeft mijn man moeten inleveren bij zijn baas, en hij kreeg gewoon twee weken zorgverlof.. moest toch iemand voor de kinderen zorgen als ik uitval, ikzelf kreeg van mijn baas half half, ik zou drie weken vakantie opnemen en kreeg drie weken ziektewet, ik had na drie weken waarschijnlijk wel wat werk kunnen verrichten maar er zat ook fysiek werk bij en wou gewoon goed genezen om erger te voorkomen en dit was mogelijk dus dan liever zo.. ik was destijds heeeeeel ongelukkig met mijzelf, het is wel plastische chirurgie maar ook een stukje psychologie... wellicht dat dat meespeeld in het besluit of iemand wel of geen vrij krijgt of wel of geen zorgverlof, zijn er kleine kinderen die verzorging nodig hebben.. het speeld allemaal mee denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat vind je man van je mooie borsten?? haha...

GEWELDIG! hij wilde ze t liefste aan al zn colegas showen whahaha,ik ze doe dat maar niet :93:

Nee echt nog elke dag super blij,en ook toen ik ze niet had was hij er blij mee,had ook niet super kleine ofzo,alleen niet echt gevuld meer voor aan de zijkanten.

En ja t blijft een boob lover die man van mij,dus daarom was de beslissing ook makkelijk. :101:

Het leuke was dan ook erbij dat ik echt niets mocht doen van hem,zo voorzichtig was hij met me,hij wilde niet dat ze verziekt raakten.Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leuke was dan ook erbij dat ik echt niets mocht doen van hem,zo voorzichtig was hij met me,hij wilde niet dat ze verziekt raakten.Hihi

Ha ha, wat kunnen ze toch lief zijn he. Hier nog 1 hoor, hi hi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.