Jump to content

veranderd je eigenbeeld ech na BV?

Recommended Posts

Ik ben weer aan het twijfelen over wel of geen BV, als ik dit doe.. doe ik dit met de hydrogel..

Het mooie weer komt er weer aan en bij mij is dat het deel van het jaar dat ik t meeste baal van mijn borstjes, jurkjes topjes bikinis etc alles moet gekocht worden rekening houdend met mijn push up bh....

Ik zou graag van degenen die ditzelfde hadden voor hun borstvergroting willen weten wat er precies in jezelf je eigen kijk op jezelf is veranderd na de borstvergroting, het beeld wat je hebt als je nog geen BV hebt gedaan klopt dit voor jullie na de BV?

groetjesss

Hey..

Ik heb ook jaaaaaren lopen twijfelen en als het lekker weer werd baalde ik zo dat ik niet gewoon alle leuke jurkjes en bikini's kon kopen.

9 wkn geleden mijn bv gehad en echt zelfs in een sloeber trui voel ik me nog mooier dan dat ik me ooit in een jurkje heb gevoelt voor mn bv.

Ik hoef niet meer na te denken of mn bh wel kan onder een jurk. Of een bikini wel staat zonder borsten.

Alles staat gewoon mooi.

Ik heb nu kleding aan die eerst niet zo mooi stonden als nu en ook zonder bh ziet het er allemaal geweldig mooi uit.

Bijv een bandeau bikini had ik nooit gekocht. Nu wil ik niet meer anders.

Strapless jurkjes staan waanzinnig leuk en zelfs een normaal shirtje ziet er mooier uit dan ooit te voren.

Ik voel me 10000000x meer vrouw dan dat ik had durven dromen.

Volgende maand op vakantie en ik kijk er nu al naar uit om met een mooi lichaam en mega mooie borsten over het strand te huppelen.

Ik zeg DOEN! Je kan er echt geen spijt van krijgen!!!!

Ik voel me ook echt een stuk zelfverzekerder na mijn BV, stom eigenlijk want je zou zeggen dat het niet om uiterlijk gaat. Maar ik merk dat ik nu veel meer recht op loop. Mensen mogen me nu zien. Heb ook het idee dat mijn kleren me leuker staan. En lingerie shoppen is eindelijk geen straf meer.

Ik kan natuurlijk niet voor jou beslissen, maar als ik nog een keer kon kiezen had ik het jaren eerder gedaan :D .

Succes met je keuze.

Ben het helemaal met yessie eens, alles staat zoveel mooier/leuker sexier,zonder die bobbels kon ik echt geen bandeau bikini aan of zon gordijntjes schuif bikini,vergeet dat maar ,dat stond echt voor geen meter,nu is t echt wow,sexy,moet ik zelf uitkijken dat t niet Te is hihi.

Heerlijk toch ,dus ja,t veranderd je kijk op je eigen lijf aanzienlijk,in de goede zin. :43:

Twijfelen doen we allemaal wel eens maar hier ga je geen spijt van krijgen ,dus ik zeg DOEN! hihi

Je onzekerheid over je borsten zal zeker verdwijnen. Je zelfbeeld mbt je borsten zal ook veranderen. Toch, wanneer je een onzeker persoon bent van jezelf, ben je niet ineens zelfverzekerd na een borstvergroting. Daar is veel meer voor nodig!

dank jullie wel voor de reactie's... een andere vraag hoe voelt het, hoe voelen je borsten aan? voelt dat dan nog wel voor jezelf als je borsten? wellicht gekke vraaag...maar ergens vind ik het voor mezelf een gek idee, dat er iets in je borsten zit, en dat je dan toch wel het gevoel heb van het zijn mijn borsten.. weet t niet goed te omschrijven.. maar jullie snappen vast wat ik hiermee bedoel haha

hoi hoi

het is wennen.....en in het begin misschien best raar...voor de een meer als voor de ander.

Als je gaatjes in je oren hebt laten schieten voel je ze de eerste weken heel goed...en steeds als je in de spiegel kijkt zul je ze zien.....naa een paar weken valt het al minder op...en als je net als ik iemand bent die ze nooit uit doet zie je op een gegeven moment pas weer dat je ze in hebt als je echt goed in de spiegel kijkt omdat je je opgedirkt hebt als je weg moet naar een feestje ofzo.

Dus voel je het ja

Is het gelijk soepel nee

went het ja

ben je er blij mee JA

en uiteindelijk zie je ze als je eigen (wat ze in principe natuurlijk ook gewoon zijn...alleen wat meer gevuld)

Moeilijk he die vragen in je hoofd allemaal.

Groetjes Ik

Nu zijn mijn borsten nog wat hard. Maar toch voelen ze heel eigen.

Ik ben ook gewoon erg trots op ze.

Ik denk over een half jaar tot een jaar dat ze dan wel lekket zacht en kneedbaar zijn hahaha.

Nu kunnen ze alleen een beetje wiebelen ;)

Helemaal mee eens! Mijn man zei gisteren nog: je lijk wel dat meisje van die shampoo reclame, die naakt over te voetbal veld rent (niet dat ik dat zou doen hoor, whoehahaha) ik voel me nu zoveel meer vrouw. Vind het geweldig dat ik straks sexy hempjes kan dragen en lage jurkjes. Echt, voel me op en top vrouw! Heerlijk!!! Morgen prachtig weer, eindelijk! Jullie weten wel wat ik aan heb: zo weinig mogelijk!!

Hoi mamavan3 ik kan me helemaal in jou plaatsen. Deze vragen spoken ook steeds door mijn hoofd, eigenljk al jaren... ik heb ook nognooit de definitieve stap durven te zetten..

Vandaar nu na 3 kids te hebben gekregen dacht ik ik moet me nu maar is op een forum aanmelden. Wou altijd graag eerst kinderen, want ik had altijd de stille hoop dat misschien door de zwangerschap zouden veranderen.

Onvoorstelbaar hoeveel info er hier p staat, vind het ook erg bijzonder om de ervaringen van anderen te lezen en zien. Maar toch blijft de lichte twijfel.. is het wel te doen het herstel met 3 kids in de leeftijd van 1 tot 8?? Kan natuurlijk ook niet van iedereen verwachten dat ze maar paraat staan..

Hoi jeda, ik heb twee jongens van 14 maanden en 2,5 jaar. De jongste doet ook nog geen poging om te gaan lopen en is een dikke beer van 13 kilo. Zelfs die mocht ik gewoon optillen en zo. Ik wilde ook niet afhankelijk zijn van andere, maar mijn man hielp mij genoeg de eerste paar dagen. Maar eigenlijk kon ik bijna alles weer. Alleen 4 weken met je ellebogen niet boven je schouders komen, maar dat is goed te doen. Ik heb ook twee x 8 maanden borstvoeding gegeven, nou toen wilde ik die bv echt wel! Gewoon doen meid, je verdiend het!

Hoi corine,

Fijn om ook de ervaringen van moeders te lezen met jonge kids.. ik dacht dat je de eerste 6 weken niet meer dan 10 kilo mocht tillen! Maar dat is dus niet aan de orde. De 2 oudere dames van me daar zal het ookook wel mee lukken.. gelukkig loopt de jongste meid al wel zelf, maar ze is eeen aardig bijdehante tante en wil nog vaak getild worden...de eerste week kan ikeventueel altijd extra hulp krijgen als mijn partner aanhet werk is maar wil t daarna zelf kunnen doen.. ben niet snel 1 die anderen om hulp vraagt.

Is het herstel ook afhankelijk van voor/achter spier? Want zal wel achter moeten want na 3maal bv gegeven te hebben en nu 10 kilo lichter dan voor al mijn zwangrschappen is t toch zo goed als weg wat er ubrrhaupt zat haha...

Hoi corine,

Fijn om ook de ervaringen van moeders te lezen met jonge kids.. ik dacht dat je de eerste 6 weken niet meer dan 10 kilo mocht tillen! Maar dat is dus niet aan de orde.

Dat is wel degelijk aan de orde,je zal idd de eerste 6 weken niet mogen tillen !

Komt goed met je herstel. Ik ben alleenstaande moeder van 2 kleine kids, heb de eerste week hulp gehad daarna minimaal. En heb ze achter de spier ook nog!

Waar een wil is is een weg!

Gewoon doen!

O tjee.. hoe moet je dat dan doen als je kleine kinderen hebt?? Nog langer wachten totdat ze groter zijn... wacht al zolang haha..

Gewoon uitkijken met wat je doet,meer niet.

Als je idd de eerste week hulp hebt komt t wel goed hoor.

Mommyd o zie als jij het als alleenstaande moeddr kunt doen, dan moet dat bij mij ook vast lukken.. zal wel een pittige tijd voor je zijn geweest de eerste paar weken.. goh volgens mij had ik beter zelf een topic kunnen beginnen mt borstvergroting en kleine kids.. want als je het forum zo doorzoekt dan vind je dat niet snel.. maar kon me ook zo goed de onzekerheid en vragen van mamavan3 voorstellen aangezien ik dat zelf ook heb dat ik dacht huppakee nog maar wat vragen erbij...

Maar ben erg blij om deze ervaringen van jullie te mogen lezen :)..

Ja vlinder de eerste week kan ik fulltime hulp krijgen :)... maar ik bedoel meer van dat het daarna niet te vermijden is dat ik toch weer is zal moeten tillen. T werk thuis gaat wel gewoon door en ja zal er zeker om denken dat ik niet teveel zal doen de eerste weken.. maar kan moeilijk mijn jongste dochter 6 weken lang niet tillen.. want de kids staan wel op de eerste plek samen met mijn partner natuurlijk haha.. ja en dan is een borstvergroting voor mij met dit een grote onzekerheid... want sta altijd paraat voor ze :).

hey,

je man mag twee weken zorgverlof opnemen als t goed is ik heb ooit al een datum geprikt voor een BV, nu bijna twee jaar geleden, en toen was me jongste zoon net twee, mijn man kon zorgverlof opnemen.. wellicht dat dat bij jou ook kan...

maar dames wat vinden jullie mannen van jullie borsten??? die van mij heb liever dat ik t nie doe, hij zegt vind je altijd mooi hoe je borsten ook zijn, maar hij vind dat je niet in een "gezond" lichaam moet laten snijden, hij begrijpt me wel gelukkig..

Hoi mamavan3

Sorry voor de andere vragen in jouw topic...

En ja zorgverlof zou mooi zijn maar we hebben een eigen bedrijf dus dat is niet echt van toepassing. Ik denk eigenlijk dat de meeste mannen zoals jou man zullen reageren.. ze willen natuurlijk ook geen volmondig "ja pop dat moet je doen " zeggen. Als voorbeeld dan he ;). Want dan geven ze hun geliefde ook t idee dat ze zelf er zo ook niet tevreden mee zijn.. en stel je gaat het niet doen dan loop je ( tenminste ik haha) altijd met het idee hij had het liever wel gehad. Die van mij begrijpt mij idd ook wel.

En hoe ze na die tijd reageren tja daar ben ik ook wel benieuwd naar haha...

Tillen is anders bij achter de spier en dual plane dan bij voor de spier.....

Als je de prothesen voor de spier krijgt, mag je gewoon tillen. Het enige dat je dan niet mag is je ellebogen hoger dan je schouders heffen.

Als je de prothesen achter de spier of dual plane krijgt niet.... Bij het aanspannen van je borstspier (en dat doe je onbewust bij tillen heel vaak....) kunnen je prothesen bewegen... Als ze te veel bewegen, dan kan het kapsel dat zich vormt rond je prothese scheurtjes krijgen. Die scheurtjes gaan littekentjes worden en te veel litttekentjes kan het kapsel verharden en laten samentrekken na verloop van tijd. Dit noemen ze kapselcontractie (samentrekken van het kapsel)

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.