Ga naar inhoud

borstvergroting


jana

Aanbevolen berichten

ben eens naar de site gegaan van die total beauty clinic en nergens een naam van een arts te bespeuren. dat is al vreemd vind ik.

Meid, doe dat niet. als je in west vlaanderen wil geopereerd worden, er zijn nog artsen ! goede ! en die je willen zien voor je operatie, zelf meerdere keren, allemaal voor de zelfde prijs !kijk eens op de site van de frene (opereert oa in Ieper) ... maar ga nu niet langer zeuren hoor. het is jouw beslissing! maar denk aub goed na en probeer een consult bij een andere arts!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

ben eens naar de site gegaan van die total beauty clinic en nergens een naam van een arts te bespeuren. dat is al vreemd vind ik.

Meid, doe dat niet. als je in west vlaanderen wil geopereerd worden, er zijn nog artsen ! goede ! en die je willen zien voor je operatie, zelf meerdere keren, allemaal voor de zelfde prijs !kijk eens op de site van de frene (opereert oa in Ieper) ... maar ga nu niet langer zeuren hoor. het is jouw beslissing! maar denk aub goed na en probeer een consult bij een andere arts!!!

Dat hebben meerdere haar al geadviseerd om een 2e consult aan te gaan. Maar aan haar reacties te zien, is ze dit volgens mij niet van plan.

@Jana het aantal cc is niet te vergelijken met elkaar helaas, het gaat hierbij ook om het merk prothese, vorm, profiel en projectie! (veel gelezen van BB)

Dus 2 verschillende protheses met het zelfde aantal cc kunnen allebei een heel ander resultaat opleveren!

En blijkbaar heb je toch niet erg veel vertrouwen in de wat je geadviseerd is door je dokter. Denk er inderdaad maar even goed over na, want niemand zit te wachten op een HERoperatie vanwege een niet beoogd resultaat (jij ook niet neem ik aan). Het is en blijft natuurlijk je eigen keuze!

@smile2008 het is zeker vreemd dat er geen namen van PC's te vinden zijn dat alleen al maakt het zaakje erg dubieus en daarbij dat je dus ook je PC niet te zien krijgt voor de BV. Klinkt mij een beetje malafide in de oren. Wordt je bij wijze van spreken misschien wel geopereerd door de receptioniste... Het zou zo maar kunnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er werken daar een aantal pc. kwou daar me operatie doen omdat me vriendn dat laten doen heefy ben zelfs meegegaan met haar en zei is blij ermee hij zei ook dat je garantie krijgt 10jaar ofz en je krojgt ook een kleine pasport met het merk is iets van sabben ik krijg 280cc me vridin wist dit ng ik had de siliconen al eens gepast op voorhand . maar messhien heeft die pc niet veel tijd waardoor ze een arts in de plaats zettn om haar te helpn fz ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad maysra heeft allemaal niet veel zin

k denk dat we hier nog 100 maal mogen zeggen om een andere te consulteren

ikzelf ben in az groeninge geopereerd

heel bekwame arts

niks voorschot moeten geven

mail adres van pc gehad

mocht hem mailen en bellen wanneer ik wou

met vragen ,onzekerheden

goeie nazorg

maar hey elk doet en gaat waar ie wil

wekunnen enkel maar raad geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jana, ik snap je onzekerheid en vind het ook een vreemd verhaal hoe die kliniek werkt, maar ik ben 11dagen geleden geopereerd van een 70aa naar een volle c m'n kliniek bh is zelfs d, ik heb wel al een zoontje dus mijn huid was wel wat slapper bij m'n borsten misschien dat dat iets scheelt maar ik had verder ook heel weinig eigen weefsel waardoor je dus snel randen en dergelijke zou zien, maar dankzij het goede advies van mijn chirurg heeft hij een style 510 van natrelle 290cc voor de spier geplaatst waardoor ik nu hele mooie natuurlijke volle borsten heb en ze zijn echt niet klein, denk dat het zeker een volle c blijft, dus ik zou er toch nog maar eens heel goed over nadenken en anders alsnog eens bij een andere arts langs gaan zodat je weet Of er mischien tot meer mogelijk is, heel veel succes iig.

Groetjes mama26

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk juit omdat je een kind hebt dat je meer vel hebt en daardoor groter kan gaan . voor de spier? hrb altijd geweten als je voor de spier doet zie je je randen van de prothese en ziet her er minder natuurlijk uit. merk je daar iets van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jana, waarom stel je überhaupt hier nog al die vragen? Je heb nu al zoveel advies gehad en sla dit allemaal in de wind. Iedereen zegt tegen je, niet doen. Dit is allemaal goed bedoelt. Het is gewoon van de gekke dat je dat voorschot heb moeten betalen. Dit moet je niet accepteren. Lees hier het forum eens goed, er zijn zoveel goede en vakbekwame artsen, die net zo duur of zelfs nog goedkoper zijn en een super goede naam hebben hier op het forum. Ben je nu echt zo naïef? Neem gewoon contact op en laat je niet zo behandelen.

Ook dit is alleen maar goed bedoeld. Veel succes, Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eergisteren ook geopereerd geweest door Dr Dedoncker die werkt in Lokeren en in Vivoorde. ik had een kleine b en heb nu een d cup. Dus ik denk echt wel dat jij naar een mooie grote kan gaan, als ik van u was ging toch eens naar een andere pc om advies. Ikwas eerst bij Dr Vissers geweet en die zei ook tegen mij dat ik niet veel groter kon gaan als wat ik van mn eigen had. Maar kijk nu ik heb een mooie D en het resultaat is super mooi en heb ook niet te veel pijn ik ben supper content det ik naar Dr Dedoncker gegaan ben en samen met hem het beste implantaat gevonden heb voor mijn lichaam want ik ben maar 1meter63 en weg bijna 50 kilo. We hebben een implantaat gekozen met een diameter 10cm en 5cm hoog>305cc hoog rond prolfiel dat volledig geplaatst is achter mn spier. Mn verband is eraf sinds vandaag omdt ik er last van had,heb nu wel een goede sportbh aan voor goede steun en zoals ik zei het resultaat is wauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik luister wel naar jullie advies maar heb gewoon schrik dat die arts zal raar en boos doen als ik met al die vragen kom en wie weey krijg ik me geld niet terug .. het blijft ng altijd 500euro he. zal anders nog eens langsgaan maandag . wat moek ik dan allenaal vragen want zal zeker veel vragen vrgeten als ik daar ben ik ben rap beinvloedbaar. maar als ik hier sommige berihten leeqs is dat allemaal hetzelfde dat ze de chirurg niet zien alleen de dag zelf maar dat is bij schoonheidsinstutn. alleen in ziekenhuis zie je de chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor bijna overal krojg je de chirurg te zien. Hij moet toch kunnen zien wat en hoe hij gaat opereren. Maar goed, buiten dat moet jij er een goed gevoel bij hebben en dat heb je nu niet. Je wilt meer. Luister meis, je moet geen schrik hebben. jij staat helemaal in je recht hoor, dit mogen ze niet doen. jij moet gewoon je geld terug kunnen krijgen. Al zeg je maar dat je de rest van het geld niet bij elkaar heb. of dat je het gewoon nog niet wil laten doen nu je er nog eens goed over nagedacht heb. Gewoon doen Jana. Het is wel jou lichaam waar ze in gaan snijden. En dan eens een afspraak maken bij Dr. de Meyere. Die neemt geen risicos en is Een super goede vakbekwma artst. Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb een email gestuurd naar hun met de vraag of ik de chrurg eens mag zien en hoe het kont dat ik ze ng niet gezien heb . zal me veel geruster voelen als ik ze gezien heb . de operatie is toch in augustus duq heb ik nog even tijd. tegen augustus heb uk het geld en heb ik congee ik werk in de horeca en heb dan drie weken conge zn dat ik zal ik zeker nodig heben om de herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jana, dit is mijn laatste poging: ik ben in dec 2008 geopereerd door vercoutere in maldegem. ik moest 500euro voorschot betalen. op de dag van de operatie ben ik er behandeld als een hond en kon ik niet rap genoeg buiten. misselijk van de verdoving en met een spuugbakje (nota bene het deksel van de doos waar een prothese in had gezeten) hebben ze me de auto in geduwd.

het resultaat was dat ik borsten had, maar van kilometers ver kon je zien dat er iets niet aan klopte.

ze zaten te hoog, vierkant en het waren dan nog eens pip's

resultaat: 3 jaar later opnieuw onder het mes ... maar deze keer bij een arts die ik vond via de belgische associatie voor plastische chirurgie ... en wat een verschil....3 consulten voor de operatie, en 4 consulten na de operatie (opvolging tot 8 maanden na OP !!! ), prijs: 3800euro, maar een mooi resultaat !

die kliniek in Maldegem is failliet. vercoutere is toen bij quan clinic in roeselare gaan werken ... maar blijkt nu ook failliet. het zou me niet verwonderen mochten ze opnieuw begonnen zijn in kortrijk. was het niet toevallig de heer verlinden of vanderlinden die je te woord gestaan heeft ... ???

DOE HET NIET ... en voor de rest , ga ik me hier nu buiten houden, want ik kom er kregelig van ?? heb je zin om over 3 jaar ook terug onder het mes te liggen?

ik lees nu al een tijd mee op het forum en ik meen te mogen zeggen dat iedereen zijn arts ziet voor operatie !!!!!!!! Jana, ik geloof dat het echt niet doordringt, maar het ligt nu bij jou !

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35: Smile2008!

Ik denk niet dat ze het door heeft. Het gaat er niet alleen om dat je de arts een keertje gezien heb, het gaat over de gehele procedure, die niet klopt. Plus het feit dat je nu de verhalen wel gelezen heb van iedereen die je het beste gunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Smile2008, wat een verhaal! Gelukkig ligt al dat nare achter je en kan je nu genieten van wat je enkele jaren terug al wou!

Hopelijk dringt al het bovenstaande toch nog door bij Jana... Al heb nog geen enkele ervaring met een pc, dit klinkt zeer onheispellend... Jana, probeer je geld zo gauw mogelijk terug te eisen en loop dan zo hard mogelijk weg van dit louche zaakje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en er is hier geen 1 die hier iets goed kan overzeggen ik zat gewoon in met de hoeveelheid cc! zou niet graag wakker komen met een kleine cup maat hoewel ik hier al rond lees dat je borsten beginnen te zakken en daardoor nog groter komen!

ik heb wel vertrouwen in de chirurg en zeker omdat mijn vriendin dit gedaan heeft en als je haar opzoekt op internet zie je alleen maar goeie commentaar erover ik begrijp echt niet wat jullie hier moeilijk over in de plaats van me te steunen maken jullie hier me nog onzeker door .. ik vind het al een grote stap om dit te doen en dacht hier wat hulp te hebben maar krijg hier alleen maar negatieve commentaar terwijl niemand hier die chirurg zelf kent of bewijzen kan leggen dat het geen goede chirurg is.

& de arts dat ik ontmoet heb gaf goed uitleg dat het normaal 280cc zou zijn en gadf me zelf pasprothesen en geeft foto's getrokken. de chirurg zelf gaat niet komen voor consultaties eh ze komt voor de operatie ze reist zowel overal om operaties te doen en waarschijnlijk is die borgsom om zeker te zijn dat ik kom is net zoals je tattoo zet dan moet je ook borg betalen en wil dat dan zeggen dathet niet goed komt??? ik weet dat jullie het goed bedoelen allemaal maar ik heb er vertrouwen en misschien dat iemand die chirurg heeft gehad . dan ook de ervaring kost meedelen met mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

jana, ik had me voorgenomen om NIET meer te reageren, maar het is sterker dan mezelf.

je hebt internet, wel google eens neuprez, dan kom je op haar site, vul dan het contact formulier in en vraag of ze in kortrijk opereert.

help, ik wil niet dat je meemaakt wat ik heb meegemaakt.

die pip's, daar is al geen sprake meer van, (of toch niet dat ze nog zouden gebruikt worden - hoop ik ) maar wel nog altijd van malafide praktijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Smile2008, wat een verhaal! Gelukkig ligt al dat nare achter je en kan je nu genieten van wat je enkele jaren terug al wou!

Hopelijk dringt al het bovenstaande toch nog door bij Jana... Al heb nog geen enkele ervaring met een pc, dit klinkt zeer onheispellend... Jana, probeer je geld zo gauw mogelijk terug te eisen en loop dan zo hard mogelijk weg van dit louche zaakje!

het ligt allemaal achter me, en ik ben gelukkig en blij dat ik zo'n bekwaam arts had bij 2de OP. het resultaat is bovendien mooi ! (al heb ik nog gevoelloze plekken, maar arts heeft serieus wat schade moeten herstellen na eerste OP)

wat was ik naïef toen. maar niemand mocht het weten, en alles moest in het grootste geheim en ik kende dit forum niet of nauwelijks. had ik zo'n berichten gekregen als Jana, ik was toch 2 keer gaan nadenken.

zucht ,doe geen moeite meer :-(

jammer maar helaas

smile 2008 amai ,das ook niet niks zeg bij jou pffff

ik ga het stoppen .....had ik geweten wat Jana nu weet .... maar goed, ik ben nu wel super gelukkig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jana, ik had me voorgenomen om NIET meer te reageren, maar het is sterker dan mezelf.

je hebt internet, wel google eens neuprez, dan kom je op haar site, vul dan het contact formulier in en vraag of ze in kortrijk opereert.

help, ik wil niet dat je meemaakt wat ik heb meegemaakt.

die pip's, daar is al geen sprake meer van, (of toch niet dat ze nog zouden gebruikt worden - hoop ik ) maar wel nog altijd van malafide praktijken.

mijn vriendin heeft deze chirurg gekregen is een vrouwelijke had zelfs meegegaan met haar voor controle na dde operatie . als je zelf een vriendin zou hebben die een goeie ervaring had met deze clinic en chirurg waarom zou je dan zelf beginn twijfelen als je weet dat zei de chirurg zal zijn????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.