jana Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 hallo . ik heb in augustus een afspraal voor de operatie voor een bv.maar de dokter zeo dat ik geen grote borsten kan krijgen omdat ik niet veel vel heb. ikzelf heb een aa cup dus niets bijna. maar vele van jullie hebbem hier een c cup.. hoe kan dit dan ? de operatie word uitgevoerd door neuprez te kortrijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angeliqueruckineer Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Mss moet je eens bij een andere dokter horen wat hij/zij ervan vindt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 hij zei dat het niet anders kan. maar hij is de dokter die alles uitlegt en de chirurg zie ik dan de dag zeld. maar had graag een c cup gehad. maar besef ook dat dat niet zal lukken. maar de vraag is hoe dat bij andere dan wel lukt als je niet veel vel hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Hoi JanaWaarom houd je dan vast aan die man?Ik zou als ik jou was nog eens wat andere consulten plannen. Misschien bij dr. de Meyere in Gent? Ik zou niet zomaar van 1 consult uitgaan als hij je niet kan geven wat je graag wilt. Verder zou ik sowieso de chirurg willen spreken voor ik de dag van de operatie bij een wildvreemde onder het mes zou moeten...Succes!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 mijn vriendin heeft een bv ondrgaan bij deze chirurg en wou een d cup maar na de operatie had ze een volle c cup . maar ze is echt blij ermee. nu het probleem is dat ik al eenvoorchot heb betaald van 500eu.maar ik ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 je weet eigenlijk maar op de dag zelf wat je kan hebben want die chirurg vrouwelijke. zie je maar de dag zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 je weet eigenlijk maar op de dag zelf wat je kan hebben want die chirurg vrouwelijke. zie je maar de dag zelfHm.. slechte zaak. Het hoort niet zo te gaan, helaas komt het wel nog wel eens voor.In Nederland mag het niet. Je moet een consult gehad hebben waar je je pc gezien hebt. Vaak wordt dit omzeild door de operatie dan in het buitenland te doen, terwijl de consulten in Nederland gedaan worden.. ...praktijken...Maar heb jij vertrouwen erin dan? Lijkt me dat je te veel twijfels hebt?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 ik vind dit ook maar een rare zaak hoor ???je gaat toch niet onder het mes bij iemand die je nog nietgesproken hebt???voorschot terugeisen en ga zo snel mogelijk naar iemand anders!er zijn bekwame mensen genoeg in de streek !komaan hup telfoon vastnemen en bellen en alles regelenik ben heel blij met men PC die volgt me op ,kon en kan hemnog steeds ten alle tijde bellenknap en proper werken heb hele goede gesprekken gehadik verschiet van je verhaal ,sorry dat kan gewoon niet!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 als ik die chirurg neuprez opzoek op intenzt lees je alleen maar goeiz dingen maar ze zit vaak in brussel messhien geef ze het gewoon druk en reist ze beeje overal dat kan toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 jij moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voeltmaar aan mijn lijf zouden ze niet zitten voorik een gesprek en ontmoeting heb gehadhet is wel jou lichaamhe waar ze in snijdener moet vertrouwen zijn in je pcdat kan dus niet als ze nog niet hebt gesprokendan mag die nog zoooo bekwaam zijneen gesprek hoort er te zijn(is mijn mening ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 er was een gesprek mt de dokter die fotos trok en alles goed uitlegt. hij toonde ook welke maat ik kon nemen maar kan geen al te grote nemen die omdat ik bijna niets heb en geen genoeg vel zal hebbe . mijn vriendin heft haar bv ook daar gedaan de prijs is 3050 euro zn ze iq erg tevreden ermee. maar bij mij sprak hij over tepelcorectie ... maar dat wilk nie omdat de fotos op internet echt lelijk letekens zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hoi Jana,Als je geen andere consulten bij een andere pc inplant zul je ook niet weten wat die jouw adviseren. Er zijn inderdaad genoeg meiden hier op het forum die naar een c cup zijn gegaan en zelf GROTER vanaf dezelfde maat als jij. Ook ik zou er zelf geen vertrouwen in hebben, als ik diegene die aan mij lichaam gaat "knutselen" niet uitgebreid heb kunnen spreken over mijn wensen en de evt. mogelijkheden.Ook lijkt het me dat je je voorschoot terug kan krijgen of gedeeltelijk wanneer je alsnog besluit je BV bij een andere pc uit te laten voeren.In ieder geval succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 kijk hier deze dame heeft ook een operatie gedaan bij deze chirurg http://www.borstenforum.com/user/1992-yin/ . ee kom van a cup en tijdens de operatie heft ze toch grotere borsten en ziet er echt goed uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 kijk hier deze dame heeft ook een operatie gedaan bij deze chirurg http://www.borstenforum.com/user/1992-yin/ . ee kom van a cup en tijdens de operatie heft ze toch grotere borsten en ziet er echt goed uit.Dus je twijfelt toch aan het advies van pc?? Dan zou ik toch echt contact opnemen met een ander! Het gaat om JOUW lichaam, je betaald er tenslotte een hoop geld voor, en is het belangrijk dat t wordt zoals jij dit wilt (indien mogelijk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 ik ben gewoon bang dat ik een kleine cupmaat zal hebben na de operatie en dat ze waarschijnlijk mee tepel zou moeten corregeren en dat wil ik niet. zal het de dag zelf weten. khzb er wl vertrouwen in vanwege me vriendin en andrre hier op internet. maar wou gewoon nog wt zekerheid over deze chir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 ik weet niet of dokter neuprez in Kortrijk opereert?ik zou dit NIET doen !!!je moet je pc gezien hebben ! en die 500euro voorschot ... ik krijg een déja vue gevoelDOE DIT NIETnog iets, ik kom zelf van een AA of nog minder en heb nu een mooie C , het kan dus wel !, maar ga naar een arts die je wil zien voor je onder het mes gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 ja dat is in kortrijk total beuaty clinic. de arts was een man die alles uitlegt en dan op de dag zelf zie je de chirurg. nu ik zei tgn de arts van das wel niet zo grote implaat dn antwr d die van . je mag blij zijn dat je iets zal hebben... maar was wel een aangename man . en als het bij een vriendin goed is gelukt waarom niet?en hij zei dat bij mij iets moeiljker zal zijn omdat ik zelf geen streep onder mijn borsten heb . ik kan altijd email sturen maar zou niet wtzn wat ik moet vragen en hoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 ken je deze chirurg dan? en die voorschot was om de afspraak te bevestigen blijkbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Jeetje wat een vervelend verhaal zeg. Ik zou inderdaad net als de andere meiden hier al zeggen echt naar anders pc's gaan nog. Ik kan weten wat het is om een bv te ondergaan en dan uit de operatie te komen en dan nog steeds hele kleine borsten te hebben. Geloof mij, dan ben je echt niet blij hoor. Stel dat andere pc's hetzelfde zeggen kan je een weloverwogen beslissing nemen of je het dan wel of niet gaat doen. Anders blijf je waarschijnlijk achteraf je afvragen " had ik toch???"Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 welke maat had je op voorhand en erna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ik had een aa en daarna een kleine b. Ik weet niet hoeveel cc ik toen heb gehad. Dit is 20 jaar geleden gedaan. Nu ga ik 27 mei een prothesewissel krijgen. Je kan mijn foto's zien in mijn galerij. Alles is opgemeten en nu zegt deze arts dat ik max 300cc kan krijgen. Als ik dat vergelijk met foto's van andere vrouwen die ongeveer net zo lang, zwaar en breed zijn en 300cc hebben gehad, ziet dat er heel anders uit dan wat ik nu heb hoor. Ik schat dat ik echt nog minder dan 100cc heb. Kijk maar naar mijn foto's, dan snap je wel wat ik bedoel. XxX Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 opje fotos staat erop dat het voor je operatie was.. idd ze zijn nogal klein maar de dokter zei dat ik rond de 220cc zou hebben kweet niet neer juist maar was wel in de 200cc. maar kweetnie ofdat een c cup zal opleveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Dit is hoe ik er nu uitzie. Voor mijn operatie van 27 mei 2013 maar dus na mijn bv van 20 jaar geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jana Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 als je 100cc hbt en b cup hebt en ik rnd 200 cc dn zal ik mshn c cup hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ik heb een kleine b en schat aan de hand van de foto's en info van anderen dat het waarsch rond de 100cc is. Ik weet het niet zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.