Ga naar inhoud

borstvergroting


jana

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Jena, jii vraagt zelf of je je pc wel serieus kan nemen in zijn deskundig advies wat hij jou geeft. Jij vraagt hier of het klopt wat hij zegt. Je wilt dan daar antwoord op van ervaringsdeskundigen. Als jij dan al deze adviezen naast je neerlegt is het toch logisch dat wij het niet meer snappen.

Als jij er een goed gevoel bij hebt, moet je daar op vertrouwen en die vragen niet aan ons stellen. Ga er dan gewoon vanuit dat het klopt wat hij zegt. Hij heeft het bij je vriendinnen ook goed gedaan dus zal het bij jou ook goed komen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jena, jii vraagt zelf of je je pc wel serieus kan nemen in zijn deskundig advies wat hij jou geeft. Jij vraagt hier of het klopt wat hij zegt. Je wilt dan daar antwoord op van ervaringsdeskundigen. Als jij dan al deze adviezen naast je neerlegt is het toch logisch dat wij het niet meer snappen.

Als jij er een goed gevoel bij hebt, moet je daar op vertrouwen en die vragen niet aan ons stellen. Ga er dan gewoon vanuit dat het klopt wat hij zegt. Hij heeft het bij je vriendinnen ook goed gedaan dus zal het bij jou ook goed komen......

ik had gewoon voor kleine cupmaat niet over de chirurg tpch

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had gewoon voor kleine cupmaat niet over de chirurg tpch

Jana mensen waarschuwen je omdat ze het beste met je voorhebben! Ikzelf spreek niet uit een negatieve ervaring of uit veel ervaringen met een bv. Maar na veel lezen op dit fora, hoe het in ze werk gaat van consult tot aan bv. Valt jouw verhaal buiten de boot. Er zijn namelijk OOK dames in dit topic die helaas wel negatieve ervaringen hebben of veel verstand van hoe het eraan toe gaat in de wereld van de plastische chirurgie, die vinden dat dit verhaal nogal malafide overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

slachtofferrol serieus!!?

denk je maar dat ik dat te doen heb ofw!?

ik vraag raad wat de cup maar zou worden met 280 cc & of iemand hier ervaring met deze chirurg had thats it!

en het is niet omdat 1 iemand slechte operatie heeft gehad met een bepaalde chirurg dat andere dat zullen voorhebben

-----------

ik weet dat iedereen het beste met me voorhebt , maar de personen die hier reageren hebben geen ervaring met deze chirurg ja er is iemand hier die geopereerd is door haar maar ze zit helaas niet meer op deze site zie ik , ik wou gewoon advies van deze chirurg weten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen 1 operatieverslag gelezen waarvan de patiënt de PC die haar opereerde niet van te voren gezien heeft. Bedenk ook dat een arts een andere kijk heeft op het geen je laat doen dan de PC anders was hij ook wel plastisch chirurg... ;) Een pc zou jou in levende lijve moeten meten, kijken naar je huid en alle andere zaken die er bij komen kijken. Zodat JIJ straks tevreden de deur uit gaat.

Van een foto is nou eenmaal niet goed te meten en te bekijken hoe dik/dun je huid is.. Doe verstandig en vraag je geld terug en ga naar een PC die het belangrijk vindt dat JIJ tevreden bent ipv alleen zijn eigen rekening te spekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze discussie nu uit en te na gevoerd is...

Het lijkt me dat Jana haar beslissing genomen heeft en verder hoeven er geen woorden aan vuil gemaakt te worden, toch?

Jana, alleen met een aantal cc kun je niets vergelijken. Het gaat om het profile van de prothese, de diameter en de projectie en de breedte van je eigen borst. Je eigen voorsituatie is ook heel belangrijk. Dat alles bepaalt het uiteindelijke resultaat.

Succes met je bv!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de arts heeft me inderdaad niet gemeten die zei dat me spieren al bloot lagen omdat ik geen borsten heb . hij had een plan getekend en uitgelegd wat er precies zou gebeuren en in mij geval zal dit wat mioeilijker zijn zei die omdat ik geen zichtbare streep heb onder mijn borsten en die zei dat ze zullen beetje lager doen want anders vallen me tepels niet mooi in het midden en misschien zouden ze me tepel corregeren maar zal dit toch vragen om niet te doen . Heb net een email gestuurd naar dr neupres & naar total beauty clinic & zal zelfs morgen eens langsgaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze discussie nu uit en te na gevoerd is...

Het lijkt me dat Jana haar beslissing genomen heeft en verder hoeven er geen woorden aan vuil gemaakt te worden, toch?

Jana, alleen met een aantal cc kun je niets vergelijken. Het gaat om het profile van de prothese, de diameter en de projectie en de breedte van je eigen borst. Je eigen voorsituatie is ook heel belangrijk. Dat alles bepaalt het uiteindelijke resultaat.

Succes met je bv!!

xx BB

Je hebt gelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jana dat topic wat jij hier aanhaalt laat geen naam van een chirurge zien. Het is een vrouwelijke, ja.. maar pc's wisselen nog wel eens van kliniek. Het hoeft dus niet de pc te zijn die jou gaat opereren.

Verder, de foto's van deze meid zijn van een weekje po, verder is er niets te zien, dus hoe het in de toekomst gegaan is, is niet duidelijk.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel hoor als je haar berichten lees zegt ze duidelijk dat het bij neuprez was in kortrijk
maar zal morgen eens binnenspringen bij de arts en alles wat iedereen hier heeft gezegd zal ik eens vertellen aan hem en kijken hoe hij zal reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vriendin is nu 3maand po & is blij met haar borsten. en zij heeft dat daar laten doen omdat haar 2 vriendinnen dat ook hebben laten doen daar. maar zal morgen meer te weten komen

de afspraak is maar 19 augustus ( met verlof dat ik dan heb)



zie ma zker da ik da ga doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u de chirurg nog voor de ingreep wenst te ontmoeten is dit geen enkel probleem hoor, hij is aanwezig op maandag en vrijdag. Het is Dr. Luc Vanrenterghem die de ingreep zal uitvoeren. Indien er nog vragen zijn contacteer ons gerust. Met vriendelijke groeten / Cordialement

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.