Ga naar inhoud

Debby86 : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben Debby, 27 jaar, moeder van 2 kindjes... een dochtertje van 2 en een zoon van bijna 4.

Mijn vriend heeft ook 2 kinderen uit een vorige relatie. Een samengesteld gezin, een lekker druk huishouden. :1:

Altijd had ik al kleine borsten, maar na m'n zwangerschappen is er niets meer van over.

Dus na veel wikken en wegen, de stap genomen... In januari een intake gehad bij ACCZ Huis ter Heide, goede uitleg, veel gelachen, m'n vriend die zo'n voorbeeld implantaat als stressbal gebruikte toen ik aan het passen was. Kortom.. het voelde goed.

Nu komt de datum steeds dichter bij, zenuwen heb ik niet echt, wel heb ik er heel erg veel zin in en begin ik wat hyper te raken. :63: Kan aan niets anders meer denken, vandaar mijn aanmelding bij dit forum.

Dus laat het aftellen beginnnen... Nog 7 nachtjes slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jermaine:

Ik krijg 405/410 cc.

Hoe vond jij het vorige week gaan? Verliep de dag soepel?

Ben je tevreden tot nu toe?

@ Zeepbelx:

Nee, dat is zeker niet lang meer... en toch duurt het me te lang!
M'n vriend staat er zeker achter. Hij is er net zo enthousiast over als ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie zelf liep allemaal soepel. Was helaas wel misselijk van de narcose...

maar dat schijnt niet zoveels voor te komen dus ik had gewoon even pech.

Het herstellen vind ik wel erg pittig maar hopelijk kan ik over een tijdje lekker genieten

van leuke bikini's en topjes:) Nogmaals sterkte en succes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoe mijn herstel zal verlopen, heb 2 jonge kids rondlopen en 2 al wat oudere... Daarnaast is er één van hen jarig dat mag natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan en na 2 weken moet ik weer gewoon aan het werk.

Maar ja... ik laat het allemaal wel over me heen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaap lekker en succes morgen. . Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debby!! Hoe is t gegaan?? Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

Mijn operatieverslag...

We reden om 7.00uur van huis weg. Onderweg konden we aan niets anders meer denken. Een fatsoenlijk gesprek was dan ook niet echt mogelijk. Om 8.30uur kwamen we aan bij de kliniek. We werden naar de wachtruimte/ loungeruimte gebracht. Die bank wilde we wel inladen en meenemen.

Na een tijdje wachten, ik moest me om 9.00uur melden, werden we in een soort tussenruimte geroepen. Een soort sluis. Hihi Daar legde Conny het een en ander uit, en moest ik me uitkleden, kreeg een sexy soepjurk aan en een deken om geslagen. Vervolgens kwam dr Van Onselen, hij maakte wat foto's en tekende me af. Conny kwam nog even terug en vervolgens kwam de aneathesiologisist. Hij prikte een infuus bij me en nam een vragenlijst met me door.

Ik moest vervolgens nog even wachten en toen mocht ik door naar de operatietafel. Snel een kus voor m'n vriend en daar ging ik...

Ik ging liggen er werd aan alle kanten aan me geplukt, slofjes uit, plakkers op, infuus aangekoppeld. Ik moest aan een zonnig strand, een nieuwe bikini en een cocktail in mn hand denken en weg was ik.

Ik werd wakker op de uitslaapkamer, voelde me gelijk goed eigenlijk en jeahhh ik heb borsten!!! Ik geloof dat ik daar 15min heb gelegen. Het duurde mij te lang. Ik wilde naar m'n vriend. Om 11.20uur was ik op mn kamer en mocht mn vriend bij me. Na een tijd mocht ik eten, mn vriend kreeg ook. eEn heb nog lekker gekletst met mn kamergenote, over hoe we dat zouden gaan doen met onze kleine hangaapjes van kinderen.

Eindelijk mocht ik naar huis, ik werd met de rolstoel naar de auto gebracht.

Al met al... Super kliniek, super lieve mensen en super geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n herstel verloopt goed. Gister ging het boven verwachting goed. Alleen vanacht kon ik niet slapen. Ben normaal een buikslaper en doordat mn arm/hand tintelt etc.

Hopen dat de celebrax weer goed zijn werk doet vandaag.

Al met al voel ik me goed... Buiten de frustratie dat ik niets kan en mn vriend t hele huishouden alleen doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debby fijn dat je herstel goed gaat! Heb jij voor of achter de spier? Ik vond gister qua pijn nog echt wel een pittige dag, vandaag is beter! Ik kan gewoon geen houding vinden om te slapen, slaap steeds maar een klein uurtje en dan weer wakker!

Hoe gaat het met jou en de kinderen? Mijn dochter is anderhalf en snapt dus helemaaaal niet waarom ze niet mag knuffelen en op schoot.. hopelijk kan dat vandeweek weer! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is t dual plane geplaatst... 405cc ...anatomisch high profile.

Mijn vriend helpt me enorm, hij is gister met 4 kids de vrijmarkt op gegaan.

Ben zo trots op hem. Nu zijn mijn kindjes bij omaen hij is met zijn kids zwemmen.

De oudste een meid van 9, pakt steeds voor alle kids drinken om mij te ontlasten.

Volgende week als hij er niet is zal ik het zwaarder krijgen. Mijn jongste.. Een meid van net 2 begrijpt t ook allemaal niet zo. Maar het is een goede oefening voor haar en mij om wat zelfstandiger te worden. Het is nogal een koalabeertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw debbie. Bij jou gaat alles zo te lezen echt voorspoedig. Lekker hoor. Ik vond de verzorging ook super. Ik heb alleen erg hele erg last van de bh, nieteens van de martelband. Naar mijn iedee zit de bh niet goed. Is die veel te klein! Heb net een foto naar de kliniek gestuurd. Ze hebben de foto bekeken. Als ik de bh uitdoe heb ik echt een dikke striem aan de onderkant van mijn beide borsten. Kan nooit goed zijn volgens mij. Ik heb daar meer last van dat van het olifanten gevoel. Dhr van onselen schijnt de foto bekeken te hebben en volgens hem komt het door het vele vocht wat ik vasthoud. Ik drink de gehele dag door water en thee. Moet zowat om het kwartier naar her toilet, dus dat zal wel meevallen. Na een aantal dagen moet de zwelling minder worden. Ik weet ook niet welke bh maat ik nu draag, want het lipje hadden ze uit de bh geknipt. Mijn man doet ook echt alles. Hij verzorgt mij heel goed. Wel zeer vervelend dat je niks kan doen vind ik zelf, ik kan ook bijna niks doen. Echt balen!. De eerste dag voelde ik me echt toppie moet ik zeggen. De eerste nacht was een drama. vannacht ging ietwat beter.

Hopen dat het nu beter gaat.

Een goed herstel verder.

Liefs vsn odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! met je boobies meid!!

Een goed herstel gewenst!!

En sorry dat ik het volgende quote, maar ik moest zo lachen :) Zó heb ik het nog nooit zien staan hihi. Het is een verdomd lastig woord, maar dit is de leukste verbastering die ik ooit gezien heb :D

aneathesiologisist

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja hartstikke fout! Ik weet het... Ik houd t op alle medicijnen die in m'n lijf zitten. Hahaha :blush:

Ik heb trouwens nog steeds last van m'n linkerarm. Ipv het getintel voel ik het nu meer in mn elleboog. Ik zal wel wat stijf zijn. Rechts heb helemaal geen last eigenlijk.

Vandaag weer lekker douchen en ff een wandelingetje maken, k word gek binnen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.