Ga naar inhoud

Debby86 : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi

Hier toch wel veel pijn.. vermoeide rug en de spieren in mijn borst doen ook aardig zeer.

Ze voelen nog erg strak en opgezet vooral ook bovenop de borst.

Verder gaat het wel oke, alleen dat hulpbehoefende ben ik niet zo van.

Manlief helpt goed, jongste is dwars dat ik niks kan, en oudste is dwars dat ze me moet helpen... pfff kinderen....

Ben blij als we straks weer een week verder zijn... dat ik ook weer wat meer zelf kan....

Wanneer moet jij weer aan het werk?

hoeveel cc had jij gekregen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ook ik heb 29 april de BV gehad (380 cc high profile dual plane) bij Van Onselen. Fijn vond ik de goede zorg en de snelle gang naar de operatiekamer en de vriendelijke mensen. Ook ik heb die welbekende olifant gehad en zoals Odie hierboven vermeldt heb ik ook het idee dat de bh te klein is, heb het gevoel dat mijn hele bloedcirculatie wordt onderbroken en heb steeds een slaapgevoel in borstkas en armen. De eerste nacht was echt een drama. Nu gaat het wel maar heb toch echt het idee dat de bh te klein is. Ook bij mij is de maat er uit geknipt.

Jullie zijn ook heel strikt met de armen langs het lichaam bezig.., mag zo graag alles zelf doen... Ben benieuwd hoe het is als ik volgende week maandag weer aan het werk ga..

Groetjes,

Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.