Ga naar inhoud

Yuna : 11 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Eindelijk komt het voor jou nu ook dichterbij. Ik kreeg bijna medelijden met je, je zag iedereen al met nieuwe Boobies en jij nog niet, Ha Ha. Maar nu gaan we met z'n allen voor jou aftellen hoor!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeey yeey yeey! Eindelijk!

Ook wel mijn eigen schuld, ik kon echt niet eerder :-D

Die mammo en echo heeft Demeyere niet aangeraden, maar sommige andere pc's doen dit wel ivm de uitgangspositie voor later onderzoek. Ook mijn 2 huisartsen raden dit aan....

Ook zal het wat te maken hebben met de voorgeschiedenis van borstkanker in mijn familie, en ik heb zelf reeds een goedaardig gezwel moeten laten verwijderen uit de borst.

In elk geval...dat marteltuig heb ik weer overleefd vandaag Pfff.....toch echt geen pretje hoor. Auw auw auw...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yuna!

Nog 16daagjes voor jou en mij, :43: dan kunnen wij ons ook onder de geopereerden voegen:)

Nu gaat het wel opschieten, I Like!;)

Xxliefs Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das ook dezelfde dag als Lotjelot, wat leuk zeg. Is heel leuk om dat samen te delen. Heb ik met Heppiedepeppie. Wij scheelden 2 dagen en hebben het lange wachten samen gedaan, de operatie bijna samen ;-) en nu het herstel. Echt heeeeel prettig.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juwel, had even de topic van Lotjelot gelezen, daarin ook al 2x gereageerd omdat ze 2x moest verschuiven, zag als een van haar laatste berichten dat ze haar datum op de 27e had vastgelegd, maar die is nu inmiddels weer verschoven naar 11-07? Aangezien ik daar niets meer over las.. Wat balen voor der.. Maar goed, bijna de 11e voor Yuna, Lotjelot en mij natuurlijk;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken po. Schiet dus al lekker op. Doe nog wel heel rustig aan, ben nog snel moe van de twee narcoses in 1 middag, ben woorden wel eens kwijt en geheugen is echt slecht nu maar dat heeft ook wel weer zijn voordeel: "oh echt, zou ik dat doen" of: "niet, dat heb ik helemaal niet gezegd" ;-)

Verder ben ik helemaal verliefd op mijn boobs. Ben er echt super blij mee. Littekens zijn ook bijna onzichtbaar.

Kort om: het gaat goed.

Oh ja, krijg wel steeds vettere buik door het niet sporten en kanen uit verveling. Maar dat loop ik er over twee weken wel weer af ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is écht héél erg balen voor haar. De 27e was een datum die nog niet vaststond maar optioneel. Dan zou ze op een wachtlijst komen te staan. Dat is natuurlijk heel vervelend. Ze heeft toen de 11e vast laten zetten, dat is een vaste datum.

We zeggen gewoon: 3 maal scheepsrecht. ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaha op die manier.. nou fijn dat de 11e nu vaststaat dan! Hopen dat er verders niets 'ongewensts' voorvalt rond op of die datum voor haar:)

Jeetje, 4 weken alweer.. Ja logisch, die 2 narcoses hebben wel een impact gehad, heb je verhaal met bibbers zitten lezen toen..

Dus je hebt last van narcosedementie:p Ik had toen echt last van zwangerschapsdementie haha..

Gewoon even in je voordeel gebruiken indd haha:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.