Ga naar inhoud

Yuna : 11 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ah jij eerst. Ik zal is komen kijken tijdens de operatie !

Ik ken je vrees, ik heb dat ook. Als het maar niet te groot is maar ook niet te klein. Bij mij dacht hij aan 360cc. Hij had 310cc en 400cc als voorbeeld liggen maar de 310cc leek me te klein en de 400cc was echt te groot. Ik hoop dat ik tegen dan genoeg voorbeelden verzameld heb om hem net voor de operatie te laten zien wat ik wil. Hij kwam gelukkig overtuigend over om me te laten voelen dat hij wel weet wat en hoe. Ik ben bij hunkermoller een maximizer gaan passen, twee maten groter. Hmm zag er goed uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Ah jij eerst. Ik zal is komen kijken tijdens de operatie !

Ik ken je vrees, ik heb dat ook. Als het maar niet te groot is maar ook niet te klein. Bij mij dacht hij aan 360cc. Hij had 310cc en 400cc als voorbeeld liggen maar de 310cc leek me te klein en de 400cc was echt te groot. Ik hoop dat ik tegen dan genoeg voorbeelden verzameld heb om hem net voor de operatie te laten zien wat ik wil. Hij kwam gelukkig overtuigend over om me te laten voelen dat hij wel weet wat en hoe. Ik ben bij hunkermoller een maximizer gaan passen, twee maten groter. Hmm zag er goed uit...

Ik heb bij mijn fotos 375 staan! Kun je zien hoe dat eruit ziet xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik tel zo hard af....nog 11 dagen en dan kan ik zeggen... Nog 1 maand haha!!!

Jou consult komt ook dichterbij! Misschien worden we nog wel rond dezelfde datum geopereerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wie weet ! Zou leuk zijn dan kunnen we samen aftellen... Ik hoop dat ik niet heel lang moet wachten hoor.. Alle aan de ene kant wel want heb nog altijd schrik voor men werk Maja kwil het zo graag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leukleuk ! Heb je veel steun aan elkaar ! Ze weten het op mijn werk niet hoor zouden er geen begrip voor hebben ik ga als het goed is en demeyere wil dit doen op ziekteverlof en anders via de dokter...ik kan maar 2w verlof achter elkaar krijgen en ik heb nogal een zWare lichamelijke job... En ik wil geen risico me te vroeg te gaan werken... Lastig e ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten op mijn werk ook niet wat er gaat gebeuren hoor ;-) Enkel 3 vriendinnen / collega's, voor de rest heb ik "vakantie" of onderga ik een kleine ingreep :-) hihi....

Ik draag altijd maximizers dus ik hoop dat het niet gaat opvallen :-p

Het zal natuurlijk zomer zijn dan.... Of hopelijk heel slecht weer wanneer ik terug ga werken, dat ik veel kledij aan kan doen hahaaaaa.... Even egoïstisch zijn :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ! Dat dacht ik ook ! In zomerkleding ga het natuurlijk wel opvallen e .... Tegen volgend jaar weten ze dan niet meer hoe het er ervoor uitzag dus ti's beter da je nu dikke truien kan aandoen :) met je Boobs erin !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was van het gedacht....als ik het deze zomer laat doen gaat het stralend weer zijn.... Laat ik het niet doen IN de zomer, dan gaat het rotweer zijn haha....

Ach we zien wel. En als iemand iets vraagt (als ze al durven haha) dan antwoord ik wel eerlijk hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yuna

Idd de kans dat ze t echt gaan vragen is klein he...bedoel ja vrouwen zijn jammer genoeg niet zo rechtuit altijd... Ik moet nog een dik weekje geduld hebben hoor , ik had niet door hoe dicht het ineens was... Heb het de afgelopen tijd zo druk dat ik er helemaal niet meer zo had bij stil gestaan.... ;) spannend dus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me maar, ze durven het echt niet te vragen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yuna!

Nog 4 weekjes... Jaaaa!:)

Jeetje wat heb ik er zin in zeg, ik loop er gelukkig momenteel niet zo heel veel mee in m'n hoofd, zal enigzins wel zijn omdat de afspraak definitief is en alles goed voorbereid is:) Het is nu gewoon rustig afwachten en niet meer zoeken naar PC's enzo... ben er ook echt blij dat mee ik uiteindelijk toch voor De Meyere gekozen heb!

Ik las trouwens dat Weegschaal d'r datum heeft kunnen vervroegen ivm haar vakantie tripje, voor haar schiet het nu helemaal op, geloof dat zij nu de 29e deze maand gaat, correct?

Nja.. Wij blijven nog even gezellig aftellen:) Misschien dat ik nu de 11e wel eerder op het tafeltje mag komen?:P

Op zich schikt die tijd die ik nu heb me wel goed, het is toch een fikse reisduur, en kan ik s'ochtends de kleine meid nog even wegbrengen enzo:)

Ben zo benieuwd naar onze resultaten iig!

Houd je taai he haha, Boobjob is coming soon;)

Xx liefs Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je straks je boobs hebt in een sport bh gaat dat in kleding echt weinig verschil zijn met je maximizer push up. Mensen gaan echt het verschil niet zien. De meeste mensen zijn ook echt niet bezig met andermans borsten zoals wij daar zelf mee bezig zijn.

Een vriendin van mij had ik na mijn bv nog niet gezien en kwam van het weekend langs. Ze weet dat ik bv heb gehad en zij weet hoe mijn borsten bloot waren. Het eerste wat ze zei toen ik de deur achter haar dicht deed was: huh, ik zie helemaal geen verschil. Tot ik mijn schilt omhoog deed en mijn bh los: "zoooooo dat zijn dikke tieten" was toen haar verbaasde opmerking. Hihi ik super trots natuurlijk :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou ik deed niet mijn schilt omhoog hoor, het was gewoon mijn shirt ;-) Ik heb niet alleen dikke tieten maar ook dikke vingers op een kleine telefoon ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook dat het niet echt gaat opvallen ivm de maximizers die ik draag. Maar het belangrijkste is dat ik het voor mezelf doe, als ik voor de spiegel sta dat ik blij ben met mezelf :-D

@ienieminimuis oh zo snel al jij! Ben benieuwd hoe het je gaat meevallen!!

@tica Ben er ook niet zo constant met bezig, 's avonds hier op het forum, soms eens met de vriendinnen, maar goed dat de volgt de weken zoooo vol gepland zijn dat 11juli er rapper zal zijn dan ik denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja, ik zei het nog! Ja zo leuk voor jou! Weinig tijd om te stressen heb jij haha!!!

Pfff....nog 22 dagen hier....ach 3 weken zullen zo voorbij zijn! :-D

Ben echt benieuwd naar je resultaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Yuna,

Nog 21 dagen :101:

We komen er wel.. denk en hoop, dat die 3 weken zo voorbij zijn:) Kan niet snel genoeg gaan iig haha!

MissesD, Jij mag morgen! Wat spannend.. Ben benieuwd naar je operatieverslagje en ervaring!:)

Veel succes Miss!

Liefs Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.