Ga naar inhoud

Yuna : 11 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Nu ik eindelijk toch de beslissing heb genomen voor de bv te gaan, kom ik hier wat meer info zoeken en gezellig wat praten met jullie.

Ik ben 27 jaar en woon in Antwerpen.

Ik heb geen kindjes en ben single, dit is dus een cadeautje helemaal voor mij alleen :-)

Mijn borsten zijn nooit groot geweest en dit heb ik altijd een groot issue gevonden....

Ik draag dan ook altijd MEGA push ups :-D ... Bikini's vind ik maar niks, maar ja het is nu zo... Ik probeer dan maar altijd fototoestellen te vermijden als ik in bikini rond paradeer!

Nu moet ik enkel nog een goede chirurg vinden,... Afstanden zijn geen probleem, ik wil gewoon dat het mooi gedaan wordt.

De naam Demeyere zie ik hier veel voorbij komen.

Ook zag ik een mooi resultaat van Dr Bosselaers uit Herentals.

Iemand misschien ervaring met Dr Molderez uit Geel?

Andere suggesties zijn welkom :-)

Ook alle info ivm welke prothese nu eigenlijk beter zijn...ieder zijn ding misschien?

De plaatsing zal ook afhangen van chirurg tor chirurg veronderstel ik?

Zo...ik kijk er echt naar uit en hoop hier gezellig wat te praten met jullie!!!

Groetjes,

Yuna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Super dat je dat cadeau doet aan jezelf!! Goed voor jezelf zorgen is het halve werk al :)

Idd, dr. de Meyere is een hele goede arts bij jou in de buurt. Ben ik zelf ook geweest en ben zeer tevreden :35:

Dr. Bosselaers, heb ik weinig dingen over gelezen, slechts enkele topics geloof ik, dus heb ik niet echt een mening over.. Die andere pc ken ik verder niet.

Welke prothese.. Dat is toch afhankelijk van bij welke pc je gaat. Iedereen werkt met zijn eigen merk, zijn eigen techniek en heeft zijn eigen voorkeuren. Ik denk dat het plannen van een consult op dit moment het beste is, zodat je een beetje weet wat je kunt verwachten :)

Verder is het een kwestie van veel lezen hier haha.. en als er vragen onbeantwoord blijven, dan gewoon hier stellen :)

Rechtsboven is een zoekbalkje, al gevonden? Daar kun je zoeken op pc, kliniek, maar ook op trefwoorden!!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een zeer tevreden "fan" van Dr. Bruno de Meyere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor de reacties alvast.

Plovier zie ik hier ook veel verschijnen,

vandaag eens een consult regelen bij Plovier en bij Demeyere denk ik!

En dan even afwachten wat zij zeggen en bij wie ik me goedvoel :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yuna, ik heb ook bij beide een consult gehad. Wilde alleen graag voor de spier en Dr. de Meyere opereerde als het mogelijk is (mits je genoeg weefsel heb) het liefs voor de spier. Dr. Plovier is ook een goede pc, alleen zijn voorkeur ligt meestal bij dual plane en hij staat ook wel bekend als de dokter die iets meer risico's durf te nemen. Dus als je heel veel cc wilt, is hij zeker een goede optie. Pas er wel op dat hij er niet iets meer instopt dan afgesproken, dus duidelijk laten weten wat je wel en wat je niet wil. Dr. de Meyere neemt geen risico, hij maakt prachtige boobs die bij je lichaam passen. Dus denk goed na wat je wil. Mijn keuze was heel duidelijk: Dr. de Meyere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

Bedankt, door je uitleg neig ik zo eerder naar Demeyere.

24 april ga ik bij hem op consult :-)

Ik wil geen mega boobs nee, gewoon mooi gevuld en passend bij mijn lichaam.

29 april ga ik eens naar Dr Coenen in Wilrijk en bij Plovier kon ik pas 27mei terecht.

Zo, ben benieuwd wat ze te vertellen hebben :-)

Toch spannend, de eerste stap is gezet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdere consults is geen slecht idee, maar pas wel op dat je niet teveel verschillende info krijg, want dan weet je het straks ook niet meer. Iedere pc probeert toch zijn voorkeur van opereren bij jou aan te praten. Lees veel op dit forum en probeer zelf een voorkeur te krijgen wat je ongeveer wil. De grote is moeilijker, dit kun je het beste doen door wat foto's van het internet uit te printen en mee te nemen van de borsten zoals jij ze straks wilt hebben. Maar wil je anatomisch of juist rond, wil je voor de spier of liever dual plane. Helaas heel veel verschillende soorten en manieren. De keuze is reuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het Corine....Pfff niet makkelijk, ik wil gewoon het beste en mooiste resultaat haha.....net zoals iedereen denk ik :-)

Ik hoorde ook dat achter de spier niet aan te raden is voor fanatieke sporters... Ik weet niet of dit klopt? Ik sport nogal veel....dusjah..

En Jufke tevreden van het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het Corine....Pfff niet makkelijk, ik wil gewoon het beste en mooiste resultaat haha.....net zoals iedereen denk ik :-)

Ik hoorde ook dat achter de spier niet aan te raden is voor fanatieke sporters... Ik weet niet of dit klopt? Ik sport nogal veel....dusjah..

Ja, je bent goed ingelicht. Als je veel sport ben (ik ook) dan ligt de voorkeur sowiezo bij plaatsing vòòr de spier. Buiten dat is het herstel ook vele malen sneller en veel minder pijnlijk. Alleen..... je moet wel genoeg weefsel hebben. Maar..... ook dan is er een optie bij Dr. de Meyere. Hij heeft een anatomische prothese, de Natrelle Style 510. Deze prothese is aan de bovenkant wat dunner zodat je met minder weefsel toch geen rimpel kan gaan zien. Kijk maar eens op zijn site> www.artemedis.com

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh woensdag alweer, wat gaat het toch snel. Leuk hoor, ik ga met je meeleven!! Heel veel succes. Je zult je vast goed voelen bij hem (zoals iedereen).

XXX Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben vandaag dus bij Demeyere geweest, wat een aangename man!

Nam zeer uitgebreid zijn tijd voor mij en legde alles goed uit. Beantwoorde ook al mijn vragen die ik nog had achteraf.

Ronde prothese voor de spier 280cc zou er in passen en anders 1 maatje kleiner. Zag er mooi uit in de pas bh hihi :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeee, blij dat het zo goed ging! En nu? Eerst die andere twee consulten afwachten? Of gelijk een datum plannen. Geloof mij maar, je gaat voor onze Bruno!! Ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag nog een consult, daar ga ik nog naartoe. Als deze mij zowat hetzelfde aanraad dan ben ik wel gerust en zal ik waarschijnlijk een datum inplannen voor mooie Bruno's ja :-D

Het 3de consult laat ik dan maar vallen haha....was echt op mijn gemak bij die man en hij gaf me echt veel vertrouwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, morgen mijn consult bij Dr Coenen...

Benieuwd wat die me te vertellen heeft :-)

Iemand nog al bij hem geweest misschien??

Hopelijk vertelt hij mij zowat hetzelfde als Demeyere en ben ik helemaal gerust gesteld....dan kunnne die nieuwe boobies snel komen JIPPIIEEEE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, morgen mijn consult bij Dr Coenen...

Benieuwd wat die me te vertellen heeft :-)

Iemand nog al bij hem geweest misschien??

Hopelijk vertelt hij mij zowat hetzelfde als Demeyere en ben ik helemaal gerust gesteld....dan kunnne die nieuwe boobies snel komen JIPPIIEEEE

Succes!!!

X MAsrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.... Vandaag bij Dr Coenen geweest.... Wat een onaangenaam bezoek was dat, ik was helemaal uit mijn lood geslagen toen ik buiten kwam.

Vragen als "welk merk prothese gebruikt u" werden genegeerd.....

Andere vragen werden beantwoord met " u leest teveel op internet, laat dit hier maar allemaal aan mij over"

Niet echt aangenaam.

Ook moest ik zeker achter de spier geopereerd worden, dit geeft een veel beter resultaat, anders ga je de prothese zien en voelen zei hij....

Achter de spier gaat zeker 20 tot 25jaar mee.... Blablaaaa....

Iets passen was er niet bij.. 250 tot 300cc zei hij. Dat was alles.

Voor de spier was absoluut geen optie blijkbaar.

Nu ben ik weer helemaal verward :-s als ik er aan terug denk.

Op de moment zelf was ik zo ban mijn stuk dat ik mijn gsm gezakt heb en Demeyere gebeld heb om een operatie vast te leggen haha....die man was 1000x aangenamer.....

Ja en nu besef ik het nog niet goed precies :-)

Superblij maar toch iets of wat verward....aiai....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bah, wat vervelend zeg, om zo uit een consult te komen! Ik snap die dokters niet. Maar aan de andere kant weet je nu wel wat je wil, toch? Iedereen die bij Dr. de Meyere komt gaat daar met een glimlach weer naar buiten en dat is de bedoeling toch. Maar je heb een datum vast laten leggen zeg je? Van harte gefeliciteerd. Wanneer is de grote dag?

XXX Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.