Ga naar inhoud

Yuna : 11 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Nee Yuna geloof me maar. Nou ja, ik kan beter zeggen geloof Dr. de Meyere maar. Zelfs al is er een risico dat je randen kan gaan zien, mocht je echt heel weinig weefsel hebben, dan raad de dokter je de anatomische protheses aan, de Natrelle Style 510. Adviseer hij je ronde protheses dan betekend dit dat je genoeg weefsel heb en je echt geen randen gaat zien. Hij neemt dit risico niet hoor, hij heeft een goede naam hoog te houden. Ik heb nog nooit iemand hierover gehoord en er zijn al heel wat klantjes hier van hem op het forum. Ja of je moet gigantisch gaan afvallen naderhand, maar dat is logisch. Nee hoor, voor de spier is veel mooier en vooral veel natuurlijker, veel sneller herstel en zo goed als geen pijn. Alleen maar voordelen. Je krijg zachte protheses die mooi mee bewegen net als echte borsten. Ik ben nu bijna 8 weken po en ze zijn al heel erg zacht en worden alleen maar mooier en nog zachter. Je heb een goede keus gemaakt. Van harte gefeliciteerd. Laat je niet gek maken door al die verhalen hier, maar geniet gewoon van de gedachten dat je straks een paar prachtige Bruno's gaat krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Balen zeg dat je 2e gesprek zo'n tegenvaller was. Maar als je bij de 1e een goed gevoel had zou ik ook daarvoor kiezen.

Ik heb zelf ook voor de spier geplaatst gekregen. Ben 14 februari geopereerd en ben zeer tevreden.

Als ik aan de zijkant voel voel ik iets de randjes van de prothesen, maar op andere plekken niet. En ik vind zelf ook niet dat je ze kunt zien.

Gefeliciteerd met je datum, het wordt vast prachtig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

KEI GRAPPIG; ben ik net nieuw op dit forum, lees ik wat rond en kom ik YUNA tegen die net op dezelfde dag en net bij dezelfde PC onder het mes gaat als ik !!!

Hopelijk kunnen we elkaar wat steunen. Ik tel met je mee af .... Spannend he!

Ik twijfel alleen aan de maat, hoe gaat het eruit zien...

See u girl

Link naar reactie
Delen op andere sites

KEI GRAPPIG; ben ik net nieuw op dit forum, lees ik wat rond en kom ik YUNA tegen die net op dezelfde dag en net bij dezelfde PC onder het mes gaat als ik !!!

Hopelijk kunnen we elkaar wat steunen. Ik tel met je mee af .... Spannend he!

Ik twijfel alleen aan de maat, hoe gaat het eruit zien...

See u girl

Ik heb deze post even naar dit topic verplaatst weegschaal.. het stond in het topic van iemand anders, en denk dat het hier beter staat ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hoi Weegschaal, leuk! Om hoe laat ben jij aan de beurt?

Heb vandaag even een foto toegevoegd van mijn mini boobs.

Heb ze even gemeten, 69cm onder en 79erop....

Als ik dan 250cc of 280cc krijg....op wat zou ik dan uitkomen? Iemand een ideetje?

Ze komen voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hoi Weegschaal, leuk! Om hoe laat ben jij aan de beurt?

Heb vandaag even een foto toegevoegd van mijn mini boobs.

Heb ze even gemeten, 69cm onder en 79erop....

Als ik dan 250cc of 280cc krijg....op wat zou ik dan uitkomen? Iemand een ideetje?

Ze komen voor de spier.

Niemand een idee? :-p of hoe ik dit zelf kan uitrekenen een beetje?

Oooh ik ben ongeduldig ja....

Maar ik heb ook schrik...ik wil ze niet TE groot, maar ook geen spijt achteraf...

Zo moeilijk :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag maar aan BB, zij kan heeeeeeel goed schatten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.