Ga naar inhoud

Twijfel je over het gebruik van siliconen? Gebruik je eigen vet!


Aanbevolen berichten

Beste Dokter Stevens,

Wat kan deze behandeling betekenen voor mensen met hangborsten? Kan je bijvoorbeeld voor meer vulling zorgen bovenin de borst?

Vriendelijke groeten Niceday

Beste Niceday,

Het is mogelijk om meer vulling in de bovenpolen aan te brengen, als deze wat leger zijn. Maar als de hang in de borst dusdanig slap is en de positie van de tepels niet goed staan, dan is er wellicht eerst een borstlift nodig, die kan worden ondersteund met lipofilling om er weer wat meer volume in te geven. Dus het is mogelijk, maar het is per cliënt verschillend, dit moet tijdens het consult bekeken en besproken worden.

Met vriendelijke groet,

Dokter Stevens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Nu er iemand van de bergmankliniek aanwezig is en ik daar ook een consultafspraak wil gaan maken heb ik eigenlijk even een vraagje aan u dokter stevens ,

Ik wil graag ronde mentor prothese boven de spier en ik zou graag( alvast) willen weten hoeveel maximale cc erin past bij een (lege) C cup als je bij meten van de borst op 12 en 12 uitkomt zeg maar ?

:44:

Ik vind het trouwens wel een goed idee met eigen vet maar ik wil gelijk voor groot dus dan is het geen optie maar bv ipv restylane voor de lippen en de rookrimpeltjes kunnen die ook met eigen vet worden gedaan? Ik heb vorig jaar mijn lippen enzo laten doen en die wil ik weer bij laten werken dus dat lijkt me weer wel een optie.. :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu er iemand van de bergmankliniek aanwezig is en ik daar ook een consultafspraak wil gaan maken heb ik eigenlijk even een vraagje aan u dokter stevens ,

Ik wil graag ronde mentor prothese boven de spier en ik zou graag( alvast) willen weten hoeveel maximale cc erin past bij een (lege) C cup als je bij meten van de borst op 12 en 12 uitkomt zeg maar ?

:44:

Ik vind het trouwens wel een goed idee met eigen vet maar ik wil gelijk voor groot dus dan is het geen optie maar bv ipv restylane voor de lippen en de rookrimpeltjes kunnen die ook met eigen vet worden gedaan? Ik heb vorig jaar mijn lippen enzo laten doen en die wil ik weer bij laten werken dus dat lijkt me weer wel een optie.. :2:

Beste Twijfelientje,

Bij Bergman Clinics werken wij met Eurosilicon, ook een A-merk prothese waar wij hele goede ervaringen mee hebben. Hoeveel er maximaal in uw borst kan, is iets om tijdens het consult te bespreken, min. 400cc.

Lipofilling in het gelaat is inderdaad ook mogelijk en een veel gevraagde ingreep. Lichaamseigen vet in het gezicht dat blijft zitten i.p.v. fillers / botox die slechts tijdelijk zijn. Maar dat onderwerp / gebied is niet voor op dit forum.

Wie weet tot snel op het spreekuur.

Met vriendelijke groet,

Dokter Stevens

Link naar reactie
Delen op andere sites

:44:

Eurosilicone? :42:

Daarnaast, met lipofilling kunnen niet de volumes worden behaald die met prothesen wel behaald kunnen worden. Voor vrouwen die 1-2 maten omhoog willen, is lipofilling wel een oplossing. Van een A naar een B bijvoorbeeld.

Ook moet het vet wel overleven anders heb je er nog niets aan, natuurlijk.

Tot slot, moet ook in acht worden genomen dat een groot percentage van het vet weer wordt geabsorbeerd door het lichaam. Om hier op in te spelen zou dus meer vet geinjecteerd moeten worden, met als gevolg een hoger risico op bijvoorbeeld necrose.

Ik zeg niet dat lipofilling geen optie is, maar voor als nog ben ik van mening dat siliconen prothesen met de techniek van nu nog wel de betere optie is.

xx

Beste Twijfelientje,

Bij Bergman Clinics werken wij met Eurosilicon, ook een A-merk prothese waar wij hele goede ervaringen mee hebben. Hoeveel er maximaal in uw borst kan, is iets om tijdens het consult te bespreken, min. 400cc.

Lipofilling in het gelaat is inderdaad ook mogelijk en een veel gevraagde ingreep. Lichaamseigen vet in het gezicht dat blijft zitten i.p.v. fillers / botox die slechts tijdelijk zijn. Maar dat onderwerp / gebied is niet voor op dit forum.

Wie weet tot snel op het spreekuur.

Met vriendelijke groet,

Dokter Stevens

Link naar reactie
Delen op andere sites

:44:

Eurosilicone? :42:

Daarnaast, met lipofilling kunnen niet de volumes worden behaald die met prothesen wel behaald kunnen worden. Voor vrouwen die 1-2 maten omhoog willen, is lipofilling wel een oplossing. Van een A naar een B bijvoorbeeld.

Ook moet het vet wel overleven anders heb je er nog niets aan, natuurlijk.

Tot slot, moet ook in acht worden genomen dat een groot percentage van het vet weer wordt geabsorbeerd door het lichaam. Om hier op in te spelen zou dus meer vet geinjecteerd moeten worden, met als gevolg een hoger risico op bijvoorbeeld necrose.

Ik zeg niet dat lipofilling geen optie is, maar voor als nog ben ik van mening dat siliconen prothesen met de techniek van nu nog wel de betere optie is.

xx

Jij hebt niet het hele topic gelezen ;)

Anders had je gezien dat dit al allemaal beschreven staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dr Stevens,

Ik heb me alvorens mijn borstlift en correctie wel laten informeren over lipofilling.

Ik heb mij zelfs als proefpersoon aangeboden bij een nog in te leren plastisch chirurg in mijn regio toen hij me vertelde dat hij hiervoor op cursus moest.

Mij is echter verteld dat dit voor mij ook met een lift niet toepasbaar zou zijn ivm met te weinig vet.

En geloof me, ik heb echt voldoende vet, zeker als het op diverse plaatsen afgenomen kan/mag worden.

Alleen de optie van een lift met protheses en daarna lipofilling zou toepasbaar zijn volgens de betreffende pc.

Die kosten rijzen dan wel de pan uit.

Als ik mijzelf bekijk zie ik meer vet dan nodig zou zijn, u heeft het over 2 cm vast kunnen pakken.

Vergeet niet dat er veel op dit forum al kinderen hebben gekregen en daardoor onze huid zijn rek vaak niet meer heeft als voorheen.

Hierdoor lijkt het voor ons al snel dat we 2 cm vast kunnen pakken waar dit niet uw beoogde 2 cm betreft.

Wellicht is er ergens een beeld te vinden bij uw uitleg waardoor het gemakkelijker te visualiseren is.

Mocht u hiervan in het bezit zijn is het fijn als u die zou willen toevoegen.

Met vriendelijke groet,

Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het feit dat u deze methode vol lof presenteert en er heel veel zoekende dames en potentiële klanten deze berichten lezen had ik vandaag wel een reactie verwacht van u.

Helaas, een gemiste kans.

Met vriendelijke groet,

Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een intrigerende methode vinden. Het is alleen jammer dat er eigen vet moet worden gebruikt, ik neem aan dat donorvet gewoon wordt opgeruimd door het lichaam.

Het leuke is dat je betere verhoudingen kunt krijgen: iemand met een heel smal gezicht en heupen met veel vet kan een boller gezicht en smallere heupen krijgen, om maar een voorbeeld te noemen.

Het is zo'n mooie oplossing omdat het allemaal "eigen lichaam" blijft, alles wat je hebt is van jezelf. Ik heb eens een reportage bekeken van een vrouw die een dikke buik had en kleine billen: na de lipotransfer had ze een mooie kont en een slanke buik.

En nu zie ik hier dus dat er met borsten ook heel mooie resultaten bereikt kunnen worden.Zelf heb ik een vervelend kuiltje aan de zijkant van mijn rechterborst, het is ontstaan na mastopathia-operaties. Ik denk dat hier wel een mogelijkheid voor is, dokter Stevens?

Maar ik heb alleen op mijn billen en op sommige stukjes op mijn buik een laagje van zo'n 2 cm...

En op mijn billen wil ik het niet kwijt.

Dokter Stevens, in welke prijsklasse moet ik denken bij een kuiltje van pakweg 2 cm breed en een halve cm diep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dr. Stevens

Mijn borsten zijn in 2 jaar tijd enorm geslonken doordat ik mijn vetpercentage omlaag heb gebracht door gezonde voeding en veel trainen.

Als ik dus liever "vet" borsten heb dan silicone borsten dan mag ik dus niet verder afvallen want dan "verbrand" ik dus ook t vet van mijn duurbetaalde borsten en ben ik weer terug bij af aangezien ik niet aan mijn lichaam kan vertellen dat t vet in m'n borsten mag blijven.

Das een duur grapje dr. Stevens!

En ik vind dat u een behoorlijke donatie mag doen aan dit forum, gezien de gratis reclame die u nu maakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de gratis consulten ;)

Daar mag wat mij betreft ook best iets tegenover staan.

De secretaresse/consulente die dit voor dr. Stevens allemaal opschrijft hier, mag dat best eens bespreken met de echte dokter :)

Hoe te doneren?

Via paypal, maar anders kan het ook via IBAN. Daarvoor even een pb naar Piepke of naar mij

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt niet het hele topic gelezen ;)

Anders had je gezien dat dit al allemaal beschreven staat :)

:35: Ha ha, ja dacht ik ook terwjl ik het las. Dat stond er toch al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dr. Stevens

Mijn borsten zijn in 2 jaar tijd enorm geslonken doordat ik mijn vetpercentage omlaag heb gebracht door gezonde voeding en veel trainen.

Als ik dus liever "vet" borsten heb dan silicone borsten dan mag ik dus niet verder afvallen want dan "verbrand" ik dus ook t vet van mijn duurbetaalde borsten en ben ik weer terug bij af aangezien ik niet aan mijn lichaam kan vertellen dat t vet in m'n borsten mag blijven.

Das een duur grapje dr. Stevens!

En ik vind dat u een behoorlijke donatie mag doen aan dit forum, gezien de gratis reclame die u nu maakt!

Ik geloof...maar ik ben geen pc he?....dat bij afvallen vetcellen niet verdwijnen, maar slinken. Dat betekent dus dat je, wanneer je erg afvalt, ook het vet op je borsten kwijt zult raken, maar dat deze vetcellen weer gevuld worden als je aankomt.

Als je die vetcellen niet in je borsten zou hebben zullen ze niet of amper groeien wanneer je aankomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zegt klopt ook Francien, maar t idee van afvallen is dat je niet meer aankomt toch ;-)

T vet in de cel raak je kwijt, daardoor neemt dus t volume van die cel af en dus t volume van je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je dus eerst heel veel afvallen en dan de vetcellen uit je dan nog dikste gedeelte gebruiken. Als je dan toch nog wat aankomt is het deel dat je hebt laten fillen ook nog eens het gevoeligst voor verdikken.

Ik zit hier gewoon wat te fantaseren, maar misschien werkt het wel zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook lang over deze methode nagedacht, maar de enige plaats waar ik genoeg vet te oogsten heb is mijn achterste, en dat zou een ander soort vet zijn dan wat nodig is (buikvet zou het beste zijn voor lipofilling). Daarbij kost lipofilling een veelvoud van BV met protheses én heb ik om mijn borstverschil weg te werken zeker meerdere sessies nodig.10-15.000 euro uitgeven aan een schoonheidsoperatie... Spijtig genoeg ben ik daar niet rijk genoeg voor, sparen voor protheses duurt al te lang naar mijn zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal vast een van de veiligste methodes zijn, maar ik heb er een beetje mijn twijfels bij. Wat als je nou weinig tot geen eigen klierweefsel hebt en je doet lipofilling? Dan heb je dus borsten van enkel vet... ziet dat er niet een beetje raar uit? Op de voorbeelden vind ik het wel mooi hoor, maar die vrouwen hebben al wat weefsel van zichzelf meestal.

Bovendien, 6000-8000 euro neertellen voor een halve of hele cupmaat vooruit vind ik persoonlijk zonde. Nope, dan toch maar siliconen denk ik :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst een ex collega gesproken die in Brussel bij meneer x (staat bekend om lipo fullingen) per buik ZONE 900 euro vraagt (zij had 3 zones gedaan) en daar van het vet in haar bil heeft laten spuiten voor maar 500 euro. En het is SUPER SUPER mooi geworden! En zij is super tevreden! Dus waarom zou hier een filling van de borst zo belachelijk duur zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en met het inkomen van dr. Stevens kan hij hier een flink bedragje achterlaten voor zijn reclame :45: Verdient toch genoeg ;)

En ja.. voor maximaal anderhalve cup meer, is het veeeeeeeeeeeel te duur.....

Prothesen krijg je al vanaf ongeveer 2700 euro. Daar heb je het consult, de behandeling en de nazorg voor. En daarmee kun je dus zowel 2 cupmaten als 5 of 6 cupmaten groeien in 1 behandeling :)

En tegenwoordig zijn de siliconen zo veel verbetert, dat je al heel erge pech moet hebben dat het mis gaat. (tenzij je een klungel van een pc hebt, maarja, dat geldt bij lipofilling ook. Als het verprutst wordt, zit je evengoed met de gebakken peren.... :106: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy, dat is andere koek Mommy!! :)

Met zulke prijzen is het te doen voor mensen met een normaal inkomen!

Precies Francien! Denk dat hij ook niet zo erg duur is dan met borsten opvullen!

Soms zijn de bedragen gewoon belachelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.