Ga naar inhoud

Twijfel je over het gebruik van siliconen? Gebruik je eigen vet!


Aanbevolen berichten

Beste Guppie,

Inderdaad een ‘veels’ te late reactie van mijn kant, maar middels deze weg wilde ik toch nog even reageren op je bericht. Ik heb helaas geen voorbeelden van foto’s om het beter te visualiseren, maar bedankt voor de tip, ik zal hier binnenkort voor zorgen.

Ik kan niet voor andere plastisch chirurgen praten, maar er zijn cliënten geweest met een BMI van rond de 22 die deze ingreep prima hebben kunnen ondergaan. Nogmaals, ik zal uitzoeken of ik voor deze kleine ‘vet-analyse’ wat beeldmateriaal kan plaatsen.

Beste Francien,

Het kuiltje wat je beschrijft is inderdaad prima met deze methode egaler te maken. Ik kan hier op dit moment geen prijs voor noemen. Het is vanaf € 2100 voor 1 locatie. Nogmaals dit is zo niet te bepalen.

Beste Suuster,

Het is inderdaad waar dat levende vetcellen kunnen uitzetten en slinken naarmate het gewicht veranderd. Dus zodra je flink in gewicht zal afnemen, zal dit over het gehele lichaam te merken zijn (wat je nu in jouw borsten merkt). Zwangerschap is ook een factor, waarna de bovenpolen van de borsten leger zullen zijn. Zodra jouw ideale gewicht is bereikt en constant is (dat laatste is belangrijk), dan kunnen de vetcellen elders weggehaald worden en aangevuld worden in de borsten.

Ik wilde het topic hierbij graag afsluiten vanuit mijn kant. Ik heb het erg leuk gevonden om op deze manier eens de dialoog aan te gaan over een andere methode, dan de nog steeds meest populaire borstvergroting met protheses. Het is goed (een fantastisch initiatief) dat dit forum er is, gezien de steun en informatie die men met elkaar kan delen. De NVEPC waar ik zelf in het bestuur zit steunt dit forum middels advertenties en ik wil geen reclame maken voor mezelf, maar voor een mooie techniek waar ik 100% achter sta. Dat neemt niet weg dat ik tegen protheses ben, dat blijft de meest populaire ingreep.

Met vriendelijke groet,

Dokter Stevens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.