Ga naar inhoud

twijfelientje : 4 juni 2013 : Dr. van der Werff : Haaglanden Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Joehoe hallo ,

Na een paar dagen liggen en zitten en in welke positie doet het nou geen zeer? ohh met geen een :3: voel ik me een stuk beter.

Dank jullie wel voor het meeleven en ik heb eindelijk even de tijd genomen om de fotoos te plaatsen (alsof ik geen tijd heb ) :45:

Ben heel benieuwd wat jullie van mijn "koplampen" vinden. Af en toe heb ik een deprie momentje ofzo dan vind ik ze te klein en dan zeur ik hier de boel bij elkaar en even later zeg ik weer ohhh kijk eens hoe mooi ze zijn en groot genoeg toch en dan ga ik weer twijfelen want dan denk ik ja zie je wel ze zijn te klein..

Ik vind ze trouwens gewoon supermooi hoor en ze zijn ook groot.

Sinds gister heb ik eigenlijk ook het gevoel dat ze meer omhoog komen en dat ze dus aan het groeien zijn maar dat kan toch niet :27:

Dus mijn man kwam met een verhaaltje en die gaat als volgt ...

Er was een klein meisje die wilde een ijsje ,,

Meisje: mam mag ik een ijsje?

Mam: nee je mag geen ijsje

Meisje: ahhh mag ik een ijsje mag ik een ijsje?

Mam: nee je mag geen ijsje we gaan zo eten en dan verpest je je eetlust

Meisje: ahhh mag ik een ijsje mag ik een ijsje mag ik een ijsje ahh ahhh ahh mag ik een ijsje :43:

Mam: nou voorruit hier heb je een ijsje en het meisje zegt:..........................................................................

Hmmz wel een klein ijsje ;)

Als hij het vertelt is het natuurlijk leuker maar het was weer een :152: momentje .

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :43::43: Helemaal Happy,, :43::43:

Vanmorgen bij de pc geweest voor controlle en hij ging er zachtjes in knijpen om te voelen of alles goed was,

de hechtingen zijn oplosbaar, dus alles kan zo blijven zitten en over 6 weken weer terug :D

het lijkt ook echt alsof ze groter zijn en je had gelijk BB want die D had ik niet eens nodig ... ik zit in een E gepropt hahahha

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.