Ga naar inhoud

twijfelientje : 4 juni 2013 : Dr. van der Werff : Haaglanden Kliniek


Aanbevolen berichten

Hay allemaal,

Na een tijd mee zitten spieken hier dacht ik kom op ga je aanmelden en je voorstellen.

ik heb zoveel info en ervaringen hier gelezen en ook ik ga nu de stap nemen en het liefst vandaag dan morgen want om eerlijk te zijn krijg ik het nu ineens benauwd..

Morgen heb ik een eerste consult en ik heb die gemaakt bij de haaglanden kliniek omdat zij de behandeling in het ziekenhuis uitvoeren,

ik weet niet wat ik kan verwachten want ik kan weinig vinden over de kliniek maar moet je nou echt veel naamsbekendheid of tv ervaring hebben om goed te zijn?

ik weet nog wel dat ik vorig jaar bij robert shoemacher in de bergman kliniek was om restylane in me lip te laten spuiten omdat ik gewoon perse wilde dat iemand het deed die het bij wijze met ze ogen dicht kan doen, maar toen hij een paar maanden later naar breda verhuisde heb ik hier een beetje gezocht en kwam ik bij het groot hertoginnen instituut uit, nou heel aardige man en heel erg goed, geeft veel info en neemt de tijd voor je en hij staat ook niet veel op internet.

Maargoed zo kan ik uren doorkletsen maar dit was een voorbeeld dat het mij eigenlijk niet uitmaakt of ik uren moet rijden maar dat je toch ook iets kunt zoeken wat een beetje in de buurt is, ik bedoel zo lekker is het niet als je net ingespoten bent dus ik stel me nu al voor dat als ik me tieten laat doen en ik van lutjebroek naar je huis moet na zo"n operatie en als er iets gebeurt ik eerst 4 uur moet rijden sja dan kijk je toch of er iets dicht bij is wat uiteraard ook goed is.

In ieder geval dacht ik eerst aan de bergman kliniek waar ik denk ik ook een consult ga vragen , ik heb eigenlijk eerst haaglanden kliniek gedaan omdat ik dacht misschien toch een veilig idee zo in het ziekenhuis laten doen en lekker dichtbij voor als er iets is ;)

dus ik ben heel benieuwd hoe dat consult word maar ik hoop goed en ik hoop dat het snel kan want dan ben ik ook van de zenuwen af hopelijk

Ik ben nu 40 + en heb al grote kids en eigenlijk ben ik heel tevreden met mijn c cup alleen ....wel met een bh aan hahahha al zit er maar een beugeltje in dan is het goed, alleen ergert het me nu omdat ik graag zonder bh of zonder beugel een topje aan wil maar das gewoon geen gezicht , althans geen gezicht klink weer zo bot maar ik denk dat sommige wel snappen wat ik bedoel. meestal draag ik dus een dubbelgel push up bh maar dan moet je niet tegen me aan komen want dat voelt zo hard dat het lijkt dat ik 2 bakstenen draag en zo lekker draagt het ook weer niet want ik heb vaak ook irritatie van die beugel.

eigenlijk wil ik al jaaaaaaaaaaren lang een borstvergroting maar ik ben zo"n bangepoepert he dus durf het niet aan en nu heb ik echt zoiets van ...ik doe het gewoon want er zijn zoveel vrouwen die het hebben laten doen en nu gewoon heel blij zijn en als er iets mis gaat dan kunnen ze eruit maar daar moet je niet vanuit gaan toch,

Mijn eigen wensen zijn rond en boven de spier dus ik hoop dat dat kan en ja ook ivm de herstel periode, door veel meegemaakt te hebben is mijn pijngrens erg laag geworden en buiten dat wil ik gewoon bovenop meer volume.

ik wilde dus eigenlijk even vragen wat ik kan verwachten bij dat eerste consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ,

ik ben net terug van de pc en hij is uitgekomen op 250 cc mentor medium profiel

zelf ging ik echt met me hoofd in de wolken erheen met een gedachte van 400cc dus ik snap het ff niet :102:

Met opmeten kwam hij uit op 12 en 12 ofzo, iets met de breedte van de borst en de implantaten zijn 11.16 dus dan zie je de rand niet , ook is medium weer wat mooier omdat je anders 2 bollen ziet met een high profiel, ik vind het zooooooo moeilijk help help help

Ik moet zeggen het zag er wel groot uit maar 250 cc lijkt me veels te weinig als ik zo bij anderen kijk hier ,

kan iemand mij please helpen met de maten en hoe het gaat worden ongeveer?

Wel wil ik even zeggen dat de arts heel aardig is en gewoon zegt wat hij ervan vind en ook nog es alles goed uitlegt.

nou hopelijk krijg ik een beetje hulp hiermee want ik weet het ff niet meer.. in ieder geval geen twijfelientje meer want ik ben blij dat ik gegaan ben dus ik ben happy

alleen die cc klinkt zo weinig terwijl het er wel groot uitzag in me shirtje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een gedeelte al in je pb beantwoord..

Trouwens, met high profile krijg je echt geen opgeplakte bollen hoor.....

Ik zou nog eens ergens anders op consult gaan en een foto meenemen van borsten die je graag zou willen hebben qua maat :)

xx BB

:107: ik werd net gebeld dat ik 4 juni ingepland kan worden .. ben een en al zenuwen maar vind het ook spannend hahha

Ik heb je vanmorgen weer heel verhaal gestuurd hihi en ook fotootjes dus ben heel benieuwd wat je er van vind.

zoals jij al zegt, ik wil ook liever een hoog profiel omdat ik graag van boven ook vol wil,

en bij sommige dames hier zag ik ook dat het zelfs allemaal nog wat zakt dus dat moet goed komen.

thanks en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik herken je verhaal, ik ging ook met de gedachte van nou er past zeker wel 400cc in hahaha...

Mijn pc adviseerde mij 330cc rond extra high profile.

Ik koos voor de 350cc (wat volgens hem net paste), ik kom dan uit op ongeveer een volle C kleine D-cup (heb nu een A cup/kleine B)

Als je twijfelt zou ik idd net wat BB zegt of ergens op consult gaan.

Ik lees ook van veel dames hier dat je super snel aan je boobies went en ze eerder te klein vindt dan te groot..

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 265cc medium profile en ik ben uiteindelijk uitgekomen op een 70F / 75E ! Het hangt ook van je voorsituatie af denk ik. Succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, wat is je maat nu dan? Wellicht dat 250cc voor jou genoeg is voor een flinke boezem.. Ik heb zelf 380cc gekregen, maar ik had dan ook een cup A. Nu pas ik 70C, maar ook 75B. Ik denk dat je keuze gebaseerd moet zijn op wat jij graag wil en mooi bij jezelf vind staan, mits haalbaar. Los van hoeveelheid cc.

Misschien veranderen de grote van de boobs nog wel. Geen idee. Ik lees verschillende verhalen. Ook van dames met voorheen zelfde cupmaat als ik en met minder cc, maar na de bv toch een grotere cupmaat dan C die ik nu heb. Ik heb ze high profile duo plane. Maar ik deel de mening hierboven. Kan geen kwaad om ook andere pc te spreken. Succes met je besluit. Maar hoe dan ook, ze zullen mooi worden :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerste gedachte als ik dit lees: met 280cc rond extra high ga ik van plat nooit op een c geraken :'( plus truitje met fronsjes gepast en zit niet veel mooier dan voorheen. Waarom heb ik dan door al deze stress en last gegaan als ze nog steeds klein zijn? oke ze zijn groter dan 2 weken geleden...

Even minder zelfgecenterd: als je je pc hebt duidelijk gemaakt wat je wilt en wat je verwachtingen zijn zal hij daar rekening mee houden en naar beste vermogen realiseren. dat hoop ik toch te mogen verwachten als je enkele duizend euros neertelt. Zijn je verwachtingen onrealistisch, zal hij dit ook wel zeggen. Maak je gevoelens duidelijk en consulteer eventueel een andere pc, zoals eerder gezegd.

hopelijk krijg je duidelijkheid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Ik heb zelf een (beetje lege) 75C cup en met 250 cc zou ik een kleine D krijgen maar na wat verder zoeken naar maten met hulp van bb ben ik erachter gekomen dat er meer cc past bij me en dan een hoog of ultra , bij de ultra kun je zelfs 480cc nemen :101: wil de pc nog wel vertellen dat ik de maat toch groter wil en dan pas ik nog een keer en idd anders beter even naar een andere kliniek en daar kijken wat mogelijk is..

maar het is zo moeilijk he allemaal, vooral omdat bij iedereen de cc"s anders vallen als ik het zo lees, ben wel blij met de reacties en adviezen en vind het fijn om jullie ervaringen en verhalen te lezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend twijfelientje.

Hou je ons op de hoogte?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Zo ik heb een druk weekend achter de rug met visite ..van het zonnetje genieten en uit eten en een hoop drank en gister de hele dag geshopt voor truitjes en vestjes met een rits alvast voor de operatiedag, Ik ben normaal mijn bed niet in te slaan maar sinds dat consult ben ik zo zenuwachtig dat ik mezelf doodmoe maak en ik degene ben die op de bank in slaap valt ipv me ventje hahahha :106:

Morgen ga ik voor een ooglidcorrectie en ik weet dat het niets met borsten te maken heeft maar ik zie morgen dus de pc en dan wil ik nog gaan passen voor een maat die ik graag wil, zelf denk ik aan de ultra high maar ik ga gewoon nog passen.

Mijn operatiedag staat al gepland op 4 juni alleen de maat is nog niet bekend..

Mamii Spannend , nog een paar daagjes voor jou,

en Lahja ik zie nu dat jij pas een bv hebt gehad maar had je groter gewild? Peet mooie bikini ! ik heb hem in het kaniergeel :3: ja ik ga gewoon nog es passen en het consult opnieuw doen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Zo, ik kan weer beter zien dus we gaan weer stressen naar de volgende operatie Gne Gne ,

Ik wilde hem nog vragen om opnieuw te passen voor een veel grotere maat maar met die oogoperatie dacht ik alleen aan ogen ogen ogen,

Ik ga opnieuw passen op 10 mei want dan is hij pas terug van vakantie ,

Ik vroeg me af wat voor bh ik het best mee kan nemen aangezien ik de vorige x een bhtje aan had zonder beugel en dat zat voor geen meter met die dingen passen ,misschien beter een die wat meerekt zoals een bh topje met stevige schouderbandjes of gelijk een sportbh in de maat die ik zou willen? Heeft iemand een ideetje?

Mijn eigen bh"s zijn allemaal push up of dubbele gel dus daar heb ik niks aan ..

wel neem ik een strak effen shirtje mee zodat ik het goed kan zien. hmmzzz moeilijk , ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo hallo

Ik heb weer gepast vanmiddag en het gaat 300 of 320 high profile van mentor worden voor de spier . dat bekijkt hij tijdens de operatie, denk dat het de 320 gaat worden want ik zei wel dat groter altijd mag haha

en jaaaaaaahhh ik heb een goedkoop sportbh tje gekocht in 85 D om te passen en hij zat goed gevuld , :45:

Ik bleef het maar hebben over... maar dit is zoveel cc en deze is dan toch zoveel cc blablabla cc blabla maar ik moest niet kijken naar de cc maar kijken hoe het stond en het stond BIG ,ook vroeg hij of ik ze een beetje bij elkaar wilden en dicht bij elkaar is helemaal top want dat vind manlief weer mooi en ik zelf ook.

Dus ik was supertevreden eigenlijk en ik had ook nog es een sporttopje erover heen die behoorlijk strak zit en het worden gewoon grote tieten met koplampen :5:

Ik ben nu 3 keer bij hem geweest en elke keer neemt hij de tijd voor je , geeft goed advies, legt alles nog es uit , ik voel me op me gemak en ik kan niet wachten tot 4 juni!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super :35:

Nu lekker gerust aftellen. Twijfels in de prullenbak en gaan met die banaan (sinaasappels....)

xx BB

Jaaahhhh hahahhaha geen stress meer over de maat en volgende week ga ik 15 dagen op vakantie.... stressen doen we weer vlak voor de operatie :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.