Ga naar inhoud

twijfelientje : 4 juni 2013 : Dr. van der Werff : Haaglanden Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo hallo

Ik heb weer gepast vanmiddag en het gaat 300 of 320 high profile van mentor worden voor de spier . dat bekijkt hij tijdens de operatie, denk dat het de 320 gaat worden want ik zei wel dat groter altijd mag haha

en jaaaaaaahhh ik heb een goedkoop sportbh tje gekocht in 85 D om te passen en hij zat goed gevuld , :45:

Ik bleef het maar hebben over... maar dit is zoveel cc en deze is dan toch zoveel cc blablabla cc blabla maar ik moest niet kijken naar de cc maar kijken hoe het stond en het stond BIG ,ook vroeg hij of ik ze een beetje bij elkaar wilden en dicht bij elkaar is helemaal top want dat vind manlief weer mooi en ik zelf ook.

Dus ik was supertevreden eigenlijk en ik had ook nog es een sporttopje erover heen die behoorlijk strak zit en het worden gewoon grote tieten met koplampen :5:

Ik ben nu 3 keer bij hem geweest en elke keer neemt hij de tijd voor je , geeft goed advies, legt alles nog es uit , ik voel me op me gemak en ik kan niet wachten tot 4 juni!!

325 ipv 320 bedoel ik, 320 staat niet bij de high profile mentor maten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

Terug van vakantie, heerlijk zo"n 30 /34 graden en dan kom je weer in hollandia en tadaaaa :65:

Op verzoek van alle thuisblijvers heb ik de zon in me tas gestopt maar je weet ..hoe groot of klein je tas ook is je kunt nooit iets vinden. terwijl ik dit tik komt het Zonnetje uit me tas, Jaaahh Jippieee

Nou, lekker gekleurd hahahaha (kon het niet laten sorry ) en toch wel een beetje in de Stress want uhhh ik zie mijn mooie ticker staan en er staat nog 4 dagen..

Ik zal deze dagen ook nog een voor foto neerzetten anders heb je niet zoveel aan de na foto.

Oke de vraag .. welke sport bh of medische bh .. Ik weet echt niet meer wat ik nu moet nemen aangezien er zoveel keus is.

De prijs maakt me niet uit want want als je zoveel duizend euro uitgeeft voor de operatie moet je ook de goede aftercare hebben..

maar uhhhh mijn naam zegt genoeg dus ik zit hier oh die is goed en deze is goed huh aloe vera in de bh is dat weer beter jeetje ze maken het wel moeilijk pfff deze dan of toch maar die,heh op deze site zijn het s, m,l, enz. maten onderhand ben ik dus een beetje :115:

dus als jullie een tip hebben welke goed is dan hoor ik dat graag.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaha daar hadden we het vanmiddag nog over in de shouts toen je even online was, :45: Ik ga morgen op zoek want online gaat niet meer lukken (lekker vlot weer )

en dan een D en een E daar moet er minstens een goed van passen toch, Owowoowowo ik vind het echt wel spannend ben helemaal :43:

Een :116: Voor jou..

Ohja was lekker zonnetje GneGne , :beach:

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63: Nog 2 nachtjes nog 2 nachtjes .. Ik zit lekker te zitten en vanmiddag heb ik de Fila sportbh gehaald maar ze hadden alleen 85E en geen D meer in mijn maat dus ik moet morgen naar een ander filiaal , maar ineens denk ik :20: ik krijg nu meer cc zit ik nu goed met de maat?

De eerste x bij de pc was een D dus het werd mentor 250 cc of 270 cc en medium , kon ook niet meer want me tietvulgedoe is 12 cm maar ik heb tuurlijk gezegd ik wil groter en ging weer passen en nu word het mentor 325 cc high oftewel koplampen :152: en zelf heb ik een C van boven leeg maar is ineens aardig gevuld door dat vakantiegevreet wat wel weer wegtrekt maar nu denk ik dalijk past het niet eens meer en rekt het wel goed mee dan :help::help: Moet ik me nu aanhouden aan de eerste keer dat ik een D en een E zou meenemen naar het ziekenhuis of moet ik ipv een D beter een F meenemen? Helluppieeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag voor BB. Ik zou een E meenemen maar ik heb er geen verstand van dus je hebt eigenlijk niks aan mijn advies haha...

Ik had ook een C cup met bovenin geen vulling. Ik heb vrijdag een bv laten doen en ik heb 350 cc medium plus gekregen. De sportbh die ik nu aan heb (gekregen bij de kliniek) is een D75. Maar mijn borsten zien er groter uit dan een D.

Kun je niet gewoon 2 of 3 bh's meenemen en de kaartjes eraan laten zitten. Kun je die niet goed zijn altijd nog terugbrengen haha...

Succes de komende dagen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha...... 11,5 cm breed met 4,8 cm projectie... In gewone bh zou dat wel een F worden.. maar ik denk dat het in sportbh een E zal worden...

Sportbh maten zijn erg lastig te bepalen... maar ik denk dat je met een E wel safe zit.. Een F zal te groot worden, denk ik...

Maar neem voor de zekerheid ook een D mee...

aaaaaaaaaaah ik weet het ook niet :107:

hahahaha, jullie moeten niet te veel van me gaan verwachten, daar krijg ik stress van :97:

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! en heb je ze voor de spier ook? Jaaahhh pcies , moeilijk he de E heb ik al maar ze hadden de D niet meer in mijn maat , ik heb nog wel een hema D want die had ik snel gekocht toen ik nog eens ging passen heej wacht es ff <_< Als ik een D heb volgepropt met passen bij de pc dan heb ik toch de goede maat

Pfff hahahhaha lekker suf! ik heb geen spanning voor de operatie ofzo maar ik merk dat ik toch een beetje hyper en suf tegelijk rondloop :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha....problem solved!

Ik heb idd 350cc voor de borstspier. Op dit moment zijn het grote ballonnen en ik ben ook heel erg benieuwd welke maat ik uiteindelijk ga krijgen. Dat is nog even spannend :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha...... 11,5 cm breed met 4,8 cm projectie... In gewone bh zou dat wel een F worden.. maar ik denk dat het in sportbh een E zal worden...

Sportbh maten zijn erg lastig te bepalen... maar ik denk dat je met een E wel safe zit.. Een F zal te groot worden, denk ik...

Maar neem voor de zekerheid ook een D mee...

aaaaaaaaaaah ik weet het ook niet :107:

hahahaha, jullie moeten niet te veel van me gaan verwachten, daar krijg ik stress van :97:

:D

Ohhhhhhhhhhhhhh ik zag heel je berichtje niet .. ik zie hem nu ineens :dash1: please forgive me :59: jajajjajaja zie je wel het word toch ietsje groter dan toch, uhhh een F is ietsje pietje veeeel groter .. Oehhhhhhhhhh spannend het word gewoon een verassing denk ik, Maar dan ook nog een D halen maar ..whahahha ik gil mee :107::107::107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:102: AAAAHHHH een borstvergroting doet AUW en een spierpijn dat ik heb , ik kan niet eens goed recht op komen owowo :45:

Hallo daar ben ik dan eindelijk, ik heb me kanonnuhhhhh :43: om 9.00 uur lag ik op de operatietafel en binnen no time was ik vertrokken en anderhalf uur later werd ik wakker met een bh aan en niet die van mij hahahhaha al die stress om die kutbh"s pfff, bleek dat ik die pas de volgende dag moest aandoen.

nu moet ik zeggen dat de bh die ik aanhad een carefix bh is met lichte ondersteuning maar.... deze had ik ook gevonden op internet en laten staan op me scherm want dit is met klittenband en zit zo zacht en ik had hem nog gewoon aan ook hahahha is dat toevallig of toevallig , In ieder geval de operatie was goed gegaan en ik probeerde te kijken maar dat lukte me niet goed ohh wat was ik duizelig, echt als ik me hoofd een klein beetje draaide werd ik zo ziek dat ik dacht ik kijk later wel hoor, ik voelde wel pijn aan de rechterborst dus ik kreeg extra pijnstilling en even later een ijsje want ik had zo"n droge mond.

Op de kamer aangekomen probeerde ik weer te kijken en zei nou ik zie wel iets maar niet veel ...ze zijn te klein !

dus me man maakt een foto en zegt hier kijk es, en ik kijk en zeg .......... ZO de *piep*piep*piep :D

Ik heb wel tot einde van de dag in het ziekenhuis gelegen want ik was gewoon heel duizelig en helemaal eng maar wat ben ik blij ,ook toen ik moest plassen en rechtop probeerde te komen nou echt he , dat doet zo"n zeer het lijkt wel of er blok beton naar beneden zakt ;) maar als je eenmaal zat en alles was gewend ging het wel weer gelukkig.

ik heb ook een kaartje en daarop staat wat er in me tiet is gestopt hahahha lol

toen we thuiskwamen was ik nog duizelig dus ik heb op de bank gelegen en af en toe een dutje gedaan, Ik heb wel pijn maar ik moet zeggen als je met humor alles bekijkt, dan is de pijn best te verdragen en je weet dat de pijn ook weer weggaat , ik moet ook gewoon lachen om het idee van wat heb je nou weer gedaan :154: , Gister voor het eerst de bh uitgedaan om ze te bewonderen en wat was dat eng!!! het zijn 2 grote keiharde rechtvooruitstaande harde ballen en ik durfde er niet eens aan te zitten hahahaha . Vandaag voelen ze een heel klein beetje zachter, ietsjepietsje zachter dan he en af en toe heb ik wel een steekje hier en daar, vooral aan de rechterkant voelt het vervelend maar ik doe gewoon nog rustig aan en voor en na fotootjes zal ik ook snel erop gaan zetten.

Ik heb gister ook even een sportbh aangedaan want de bh die ik aanhad zat wat bloed op en de D heb ik niet eens geprobeerd maar gelijk de E aangetrokken. Zo dat was mijn bv verhaaltje en dan gaan we nu weer even relax de bank op :)

Ik ben in :123: met mijn 300cc mentor highprofile siliconenboobs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobies :3: geniet er lekker van!

succes en sterkte met het herstel :116:

xx Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.