Ga naar inhoud

Meningen gevraagd!!!!


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

mijn operatie staat gepland voor 18 juli bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek, echter ben ik die platte vijgen hier beneden zoooooooooooooooooooooo beu dat ik er aan denk om mijn operatie vroeger te plannen! Dit ook omdat ik begin te beseffen dat ik gans de zomer nog mijn sportbh zal moeten dragen en dus nog niet zal kunnen dragen wat ik wil :-(

Wat zouden jullie doen? Bellen om vroeger te gaan of toch wachten??? (wel rekening houden dat ik nu bijna 5 maand gestopt ben met borstvoeding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Platte viijgen, hahaha ik ging helemaal stuk.

Maarre, als je lang genoeg gestopt met BV geven en het kan allemaal: zeker doen! Dan kun je lekker ook met een volle boezem rondparaderen deze zomer. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zou ik inderdaad beter doen... Men verstand wil precies niet mee, hoe ik daar niet zelf aan gedacht heb :45:

Weet iemand de operatiedagen van Dr. Visser? Ik zou op een donderdag geopereerd worden dus dat zal er al één van zijn maar opereert ze nog op andere dagen ook?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha platte vijgen! Das een goeie. Ik moet nog en had zelf juni in gedachten, mede met de zomer in het achterhoofd. Ik hoop voor je dat je eerder kunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, deze namiddag gebeld naar de Wellnesskliniek.

Ik zei dat ik mijn operatie wil vroeger plaatsen, eerst volgende datum die ze zeiden was 6 mei, was eerst erg enthousiast en wou meteen jaaaaa zeggen maar moest natuurlijk wel zeggen dat ik pas op 17 juni 6 maanden borstvoedingsvrij ben dus gezien ze echt wel willen dat je 6 maand gestopt bent, heeft ze mij gepland op 20 juni!!! Tis toch 4 weken vroeger en zal een deeltje van de zomer in gewone BH kunnen lopen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.