Ga naar inhoud

Meisjekb: 26 april 2013: Dr Verdonck: Wellnesskliniek : 10 februari 2014 heroperatie


Aanbevolen berichten

Op consult geweest bij Verdonck

Vriendelijke man

Had een heel lijstje gemaakt met al mijn vragen ben alleen nog vergeten door te geven dat ik de kliniek BH wou kopen maar dat kan ook nog op de operatie dag zelf toch?

Het word 425cc en ja hoor achter de spier haha ( wou eigenlijk dual plain ) maar volgens de arts was dit niet verstandig om te doen als ik nog borstvoeding wou geven?

Het word een high profile , hij raadde extra high profile aan maar dat wou ik niet .

Ik ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig Maarja wacht maar tot net donderdag is haha die nacht kan ik denk ik niet slapen en vrijdag ga ik een stresskip wezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Meisje,

Ik heb je titel aangepast en je topic verplaatst naar de operatieverslagen :35:

Waarom wil je geen Xtra High profile.... speciale reden voor?

Grtjssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op consult geweest bij Verdonck

Vriendelijke man

Had een heel lijstje gemaakt met al mijn vragen ben alleen nog vergeten door te geven dat ik de kliniek BH wou kopen maar dat kan ook nog op de operatie dag zelf toch?

Het word 425cc en ja hoor achter de spier haha ( wou eigenlijk dual plain ) maar volgens de arts was dit niet verstandig om te doen als ik nog borstvoeding wou geven?

Het word een high profile , hij raadde extra high profile aan maar dat wou ik niet .

Ik ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig Maarja wacht maar tot net donderdag is haha die nacht kan ik denk ik niet slapen en vrijdag ga ik een stresskip wezen!

Spannend hoor! We kunnen samen aftellen, Ik mag ook de 26e :123:.

wist niet dat dualplane niet goed was als je in de toekomst nog borstvoeding wil geven, weer wat geleerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi piepke

Omdat ik hele brede schouders en schoudervleugels heb als er geen tieten op zouden zitten zou je haast denken dat ik Een kerel ben haha zonder haar dan hè

En als ze dan zo smal uitvallen vind ik dat niet mooi dus koos voor een beetje een wat bredere uitval vandaar ;)

@ masrya,

Oehh wat spannend hè !!!

Nog drie dagen !

Ja wist ik ook niet of het helemaal waar is weet ik ook niet Maarja hij zij het :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat 425 high profile wel?? Weet wel dat ze 425 extra high hebben en volgens mij 430 high....kan het fout hebben hoor....BB.?.!?!.! :) hulppppp nodig :)

heb effe gekeken

http://www.laboratoires-arion.com/images/pdf/10x20-ref-trilingue-6-opt.pdf

lijkt erop dat high profile idd 420 is ofwel 490

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik wist het ook niet voor de borstvoeding...ik heb het gegeven mr ik heb ee voor de spier...ik heb morgen condulr:-):-):-) spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen meis! Hou je ons op de hoogte? Ik mag maandag pas naar Verdonck. Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen!

Dank jullie wel.

Dit is poging nummer 3 om mijn verhaal te typen ik word gek van die iPad!! Net elke keer bijna klaar klik ik het weer weg aaaarghhh !!!!

Alles is goed gegaan.

Voelde me gelijk goed toen ik wakker werd! Geen pijn , alleen moe dus ben ik nog even lekker blijven liggen.

Terug weg naar huis ging ook goed alleen na 2,5uur kreeg ik toch wel erge druk van die band omdat de vocht erbij kwam.

Die band zit ook echt mega strak!, heb ook de martelband om daar heb ik niet echt veel last van hij prikt alleen een beetje bij me oksels.

Toen ik thuis was ben ik nog even lekker plat gaan slapen in bed, heerlijk geslapen!

Nu lekker languit op de bank , met af en toe een beetje rugpijn, maar het opstaan gaat wel goed enzo.

Maar ze zien er al lekker groot uit!!!!! Ik ben blijjjjjjjjj !!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Dank je wel :)

Ik ben zooooo blij

Ja beide 425cc geen idee op welke maat ik uitkom maar ik denk GROOT haha

Hoe zijn die van jou nu kel ?

@ mamii oeh wat spannend meid!!! Al met al valt het reuze mee hoor ( vind ik )

We moeten er wat voor over hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oké even een update :

Ik ben nu 22 dagen verder en er is nog geen vooruitgang dus geduld nee sorry dat heb ik niet meer haha , ook heel apart eigenlijk maar zelf heb je gewoon door of het goed zit met je lijf of niet en ik merk gewoon echt dat het niet goed zit.

Ik heb d'r Verdonck al gebeld en ik heb al foto's naar hem toegemaild, van de foto's werd er gezegd dat het er inderdaad wel vreemd uitzag maar dat ik op consultatie moet komen om het echt te beoordelen.

Ook wel dom van mezelf dat ik had verwacht dat ik maar 2 keer naar België zou hoeven voor consult en de operatie maar r niet over nagedacht dat er wat fout kan gaan en je dan nog keer voor consult en operatie heen moet dat zou dan 4 keer 6 uur rijden zijn pff dat is 24uur rijden wat niet op water gaat.

Doordat ik onbetaald verlof heb genomen voor 4 weken heb ik gewoon niet veel geld meer op dit moment!

Ik heb stoute schoenen aangetrokken en ik heb een afspraak gemaakt bij de Bloemingdael kliniek in Haarlem voor een consult , waarom? Omdat ik ten eerste eerst wil weten wat er aan de hand is voor ik maar België toe rij , ik weet dat ik kapselvorming heb maar ik heb ook het idee dat de pockets niet ruim genoeg gemaakt zijn, mijn protheses zitten ook zowat in me oksel ( me oksel doet er zeer van)

En ik heb gewoon het idee dat me eigen arts dat niet even snel zal toegeven....

Daarom wil ik dat dinsdag 21 mei in Haarlem laten onderzoeken... En als ik dan de uitslag heb bel ik Verdonck op... Ik moet sowieso nog minstens 2 maanden en 1 week wachten voor een her operatie... Dus dan bel ik op tijd op en dan wil ik gelijk een afspraak maken maar dan op 1 dag dus dat hij dan bijv voor de operatie even een half uur de tijd neemt om naar mijn borsten te kijken zodat hij ziet wat er aan de hand is en wat er anders moet en dan de operatie gelijk daarna... Ik heb geen idee of hij hiermee akkoord gaat Maarja dat scheelt 1 ritje rijden dus zo,n 100euro benzine... En het is allemaal al rot genoeg dus ik vind wel dat ik dat verdiend heb haha :P

Ik heb nu al een beetje zenuwen voor dinsdag ... Achja loop al drie weken met zenuwen dus dit kan er ook nog wel bij hihi

Ik hou jullie op de hoogte ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjekb, ik leef erg met je mee ik hoop dat je goed opgevangen word in haarlem en dat je snel teweten komt wat er aan de hand is want dit is echt zenuwslopend. Dan u volgende stap terug naar de wk en dat je daar snel duidelijke antwoorden krijgt.

Ik duim voor je.....x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het maar snel dinsdag is! Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid.

Veel succes.

Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb eens even je nieuwe foto's bekeken en er is idd niks veranderd he....

Ik heb het nog nooit gezien, zo snel na je bv te veel kapselvorming... Maar je prothesen zitten idd erg hoog, en ze lijken niet te willen zakken.... :(

Goed dat je een second opinion gepland hebt!! Geef wel naar je eigen pc aan, dat je niet bij hem langs kunt komen op het moment vanwege die geldkwestie.. Hij moet namelijk weten dat je wel serieus ermee bent, maar dat je je het simpelweg niet kunt permitteren om nu weer naar Belgie te rijden. Geef hem je plan alvast door.. Ik denk dat je op die manier het verste komt.... Als je nu aangeeft niet tevreden te zijn en geen gehoor geeft aan zijn vraag om op consult te komen zonder opgaaf van reden, dan kan dat verkeerd overkomen :)

Het is gewoon zo, dat dit kán gebeuren, ik heb het wel eens gelezen, ooit..... Maar je denkt altijd; dat overkomt mij niet... :) Helaas zit er altijd wel eens een pechvogel tussen..... En dat ben jij dus in dit geval.. :(

Succes met je second opinion!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties erg lief !

@ bb , ja ik heb aangegeven dat ik dus niet zomaar langs kan komen vanwege geld , hij gaf toen aan dat als het erger word of zo blijft dat het dan toch van belang is om er naar te laten kijken.

Ik ga ook niet echt naar Haarlem omdat ik hem niet vertrouw ofzo maar weetje zo,n consult duurt een half uurtje daar moet ik dan 6 uur voor rijden en meer dan 100euro lichter Tsja en dan nog het feit dat ik niet op de 6 weken zit dus die moet ik dan eerst afwachten en dan weer op consult komen ja dat gaat me net even te ver haha

Maar ik doe dit gewoon meer omdat ik echt wil weten wat er nou precies aan de hand is... Is het echt alleen kapselvorming of is er meer aan de hand... Dan heb ik voor mezelf ook wat meer rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.