Ga naar inhoud

Meisjekb: 26 april 2013: Dr Verdonck: Wellnesskliniek : 10 februari 2014 heroperatie


Aanbevolen berichten

Ik heb gevraagd of ze eventueel voor de spier geplaatst kunnen worden.

Dit kan alleen als dan de protheses er 6 maanden uitgaan

En ik schijn nogal een dunne huid te hebben en dat je dan de prothese gaat zien.

Ik werd vandaag gebeld dat hij zijn collega nog niet gesproken heeft en dus word ik donderdag terug gebeld met meer info.

Het is meer omdat ik dan over Visser zoveel positiefs hoor dat ik dacht dan misschien liever door haar laten doen, Verdonck is een hele lieve en goede man maar als het dan nu al 2 keer fout is gegaan is me vertrouwen weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Het klopt idd dat als je een dunne huid hebt je de protheses meer ziet zitten bij plaatsing op de borstspier, maar wellicht zouden dan misschien anatomische protheses een optie zijn, die hebben dunnere randen, dus minder snel zichtbaar. Afwachten wat het oordeel van eventueel dr Visser zou zijn,

snap dat het vertrouwen weg is als het 2 keer is mis gegaan, ondanks dat het een lieve man is.

nou maar weer even afwachten tot donderdag dan, maar kan me voorstellen at het wel allemaal stress is al dat wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag gebeld door Verdonck hij was heel begripvol en had met collega's van de kliniek

Overlegd wat ze nou het beste konden doen...

1. Nog een keer alles losser snijden ( maar dat heeft hij de vorige keer al zowat tot op me huid gedaan)

2. Eigen vet inspuiten zodat die lijnen niet meer opvallen

3. De borsten liften

Nou zelf durf ik 1 niet aan omdat ik heb idee heb dat dat niet veel meer gaat doen..

En nummer 3 ook niet want wil die littekens niet..

Dus blijft 2 eigenlijk over , dat zou dan van me lovehandles afgehaald worden (heupvet)

Nou kan ik hier daar geen ervaringen over lezen..

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen po

Ze zitten wel nog erg ongelijk , ik hoop dat dat nog goed komt anders moet ik daar ook gelijk aan geholpen worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Leef echt met je mee, ben zelf ook geholpen door dr.Visser en mijn verhaal net weer geplaatst, neem even een kijkje als je dat wil.

Wens je heel veel sterkte en hoop echt dat ze jou wel een kosteloze oplossing bieden, al vraag ik me sterk af of je dat moet laten doen bij de Wellness kliniek.

Ik zou het er niet bij laten zitten,ik zelf ga ook alles aanschrijven wat er maar te schrijven valt, we hebben recht op mooie borsten!

Sterkte meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Jennifer120884

Oke!! Sorry, maar dit is echt een schande!!! Je moet je geld absoluut terug eisen! Wat is dit joh.. Je moet daar echt op staan, en anders zeg je maar dat je een stuk in de krant laat zetten over dit prutswerk!! Geld terug eisen en naar een andere chirurg! Ik vind dit echt verschrikkelijk voor jou.. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop van harte dat het goed komt!! Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ondertussen opnieuw geopereerd ze zijn nu voor de spier geplaatst en die ene borst blijft nog steeds wat afwijken ( ik had geen kapsel )

Heb nu wel wat last van rimpelvorming maar dat was het risico van voor de spier plaatsing

Maar ben er wel ff klaar mee na 3 operaties en 3 keer 6 weken herstellen haha

Zijn nu wel mooier dan dat ze hiervoor waren :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben ondertussen opnieuw geopereerd ze zijn nu voor de spier geplaatst en die ene borst blijft nog steeds wat afwijken ( ik had geen kapsel )

Heb nu wel wat last van rimpelvorming maar dat was het risico van voor de spier plaatsing

Maar ben er wel ff klaar mee na 3 operaties en 3 keer 6 weken herstellen haha

Zijn nu wel mooier dan dat ze hiervoor waren :)

X

Ok dat is goed om te lezen! Wel weer door dezelfde arts?

Sorry voor mijn heftige reactie, maar ik vond het zo erg voor je. Denk dat veel meiden hier medeleven hebben voor je situatie. Je denkt na jaren ongelukkig te zijn over je borsten, een mooi paar te krijgen en dan gebeurt er zoiets. Dan denk ik van, hoe is het mogelijk in 2014. Ik hoop dat je nu blij kan zijn met je boobies en dat je deze ellende gauw achter je kunt laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.