Ga naar inhoud

Meisjekb: 26 april 2013: Dr Verdonck: Wellnesskliniek : 10 februari 2014 heroperatie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil al heel lang een borstvergroting, nou kwam ik via via bij d'r Verdonck hij lijkt me een goede arts.

Zelf twijfel ik nog heel erg over de maat maar ik vind grote borsten wel mooi, ik ben ook niet dun weeg 66 kilo en ben 1 meter 72. Zit toch te denken aan 400cc heeft er iemand voorbeeld foto's van d'r Verdonck met 400cc ?

Ook wil het liefst voor de spier omdat ik in de toekomst nog kinderen wil en borstvoeding wil geven.

Groetjes meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meisjekb

Welkom op het forum!!!

Bij dr. Verdonck krijg je normaal gesproken altijd achter de spier geplaatst, ongeacht of je genoeg eigen weefsel hebt om ze voor de spier te laten plaatsen...

400 cc wordt bij hem ook wel een flinke cupmaat... afhankelijk van wat je nu hebt natuurlijk... Hij gebruikt namelijk meestal extra high profile...

Neem foto's mee naar het consult van wat je ongeveer zou willen, dat is denk ik het handigste!

Uhm ook bij plaatsing achter de borstspier kun je nog gewoon borstvoeding geven hoor, dat maakt allemaal niet uit :)

Heb je al een consult gepland?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Ohhhh kan je ook gewoon nog borstvoeding geven als je ze achter de spier hebt hihi dit wist ik niet

Hieronder een voorbeeld die ik erg mooi vind..

http://www.google.nl/search?hl=nl&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=breast+augmentation+400cc+before+and+after&oq=breast+augmentation+400cc+before+and+after&gs_l=img.12...12329.14937.0.15940.6.6.0.0.0.0.76.324.6.6.0...0.0...1c.1.7.img.gs7pwCv3CHQ#biv=i%7C357%3Bd%7CGCFNwMQNTSzdwM%3A

Ik heb nu 75b als ik dan 400cc. Neem zal dat dan ong die grootte van de foto zijn?

Bedankt voor je info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik was nog niet klaar met typen

Deze foto is mijn favoriet. :

http://www.google.nl/search?hl=nl&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=breast+augmentation+400cc+before+and+after&oq=breast+augmentation+400cc+before+and+after&gs_l=img.12...12329.14937.0.15940.6.6.0.0.0.0.76.324.6.6.0...0.0...1c.1.7.img.gs7pwCv3CHQ#biv=i%7C119%3Bd%7C6Xjuy7Dk3xBpRM%3A

Die andere foto is misschien toch wel iets te groot voor mijn bouw

Ik heb 22april afspraak staan voor een consult

Groetjes meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via die links, krijg ik een hele raffel foto's.... Mijns inziens verschillende maten, verschillende profiles per foto... Dus echt geen peil op te trekken :45:

En het aantal cc zegt dus echt niks he.... Ik zou me daar niet blind op staren...

Ga eerst op consult en vraag aan je pc wat erin past.. Niet onbelangrijk!! Aan de hand van de breedte van je eigen borst, bepaald de arts hoeveel cc erin past.. Elke prothese, elk profile heeft zijn eigen breedte in combinatie met aantal cc.....

Stel dat je monobloc implantaten krijgt, extra high profile (stel dat het past in je borst) 425cc (want 400 bestaat niet) dan krijg je een projectie van 5,4 cm en met een 75B als uitgangssituatie krijg je dan een 75F, een VOLLE 75F

Stel dat je van dat zelfde merk high profile krijgt, en dan hebben we het over 400 cc (want die bestaat in high profile wel) dan krijg je een projectie van 4,4 cm en kom je uit op een hele volle D, waarschijnlijk E.... Dus... het is toch echt afwachten wat je arts adviseert!!

Als je nog een foto hebt, zet hem hier maar neer, maar liefst 1 foto haha.. ik kom via jouw links op google afbeeldingen, en dan zie ik een hele rits foto's... Allemaal verschillende borsten ;) Wel aantal cc hetzelfde waarschijnlijk, maarja.... daar kunnen we dus niks mee ;) hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch voor de spier wil, kun je mss nog een extra consult overwegen bij een pc die wel graag voor de spier opereerde! Kun je goede vergelijking maken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan....

Als je genoeg weefsel hebt of veel zou sporten, is voor de spier absoluut een pré.. (ikzelf prefereer voor de spier omdat het een natuurlijk resultaat geeft, mits de juiste prothese voor jou gekozen wordt, je hebt een sneller herstel, minder pijn, er hoeft geen spier los gemaakt te worden, of ingesneden te worden....maar goed, dat is mijn mening hihi)

Maar heb je weinig weefsel en je wilt geen anatomische prothese, dan is dual plane of achter de spier een goed alternatief....

Er is dus geen beter of slechter.. hooguit afhankelijk van de situatie...

Er zijn wel pc's die zullen zeggen dat het een of het ander beter is, maar dat is dan vooral omdat zij graag op die manier werken :) Of je te weinig eigen weefsel hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meisje k, we hebben ongeveer hetzelfde gewicht en lengte, ik heb ooit 300 cc laten zetten.Ik heb nogal brede heupen en een latino kont en ben wel slam van boven.Ik was toen in mijn 20 en vond 300 cc genoeg succes

ps;ik moet bij dokter damen voor een wissel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alyssa,

Bedankt voor je berichtje.

Ik heb ook heupen en een kont maar ook best wel schouders.

Ik zit zelf nu te twijfelen ik wil niet kleiner dan 380cc .

Maar ik denk dat het verstandig is om maar gewoon het consult af te wachten,

En dan bh met vullingen passen bij hem en dan kijken wat mooi staat.

Gr. Meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat je pc goede raad geven! Bij mij hebben ze gemeten en gezorgd dat er verzorgd en natuurlijk uitzag! Als ik zeg dat ik prothese heb NIEMAND gelooft het! Niet eens mijn gynaecoloog! Die heeft de littekens willen zien om het te geloven!!Ze zijn wel goed dik hoor! Ik heb een 90 <C, en als ik de pil neem een 90D! Ik moet wel een groter zetten nu omdat ik overschot heb een vel! succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alyssa,

Bedankt voor je berichtje.

Ik heb ook heupen en een kont maar ook best wel schouders.

Blij om te horen dat jullie heupen en een kont hebben. Stel je voor......... (Whoehahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

whohaha we bedoelen...ehmmm een goede kont en brede heupen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je dat je niet kleiner gaat!! Ik ben 168 en weeg 50 kilo en had 320cc monobloc Nu maandag een wissel gehad heb nu natrelle trf 520cc niks te overdreven hoor. Ik droeg met de 320cc een 70D bhmaat

Waarom ga je voor wissel???

of wil je ze gewoon groter?? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Wanneer heb je je consult? Er zijn hier meiden die met 290 cc een volle D of E halen en anderen met 380 cc, dus het verschilt heel erg per persoon. Ik dacht eerst ook, doe mij maar 400cc dan weet ik zeker dat ik op een goeie maat ga uitkomen :P maar dat dat blijkt dus niks te zeggen haha.

@ Alyssa jouw omtrek is 90? Want ik heb omtrek 85 en ik heb het idee dat ik zo'n beetje daarmee uitzondering op dit forum ben! Ik krijg van Natrelle 375 cc achter de spier, heb jij ze ook achter de spier? En met 300 cc ben je dus van A naar C gegaan? Hihi sorry voor zoveel vragen maar ben nieuwsgierig, zie hier namelijk niet zoveel dames met een omtrek van boven de 80 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik ben 170 cm en weeg 66 kilo heb brede omtrek en heupen...heb mijn prothesen 14 j geleden laten zettzn...mij werd gezegd voor de spier echter zei de pc bij de laatste consult dat ze half onder de spier is....ik weet het dus nt....ik had zo een 300 of 320 cc.van nature had kk een grote B en toen viel ik veel af....en gad mr een Aover....na de bv had ik een grote C bijna D.. xww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 22 april het consult en 26 april de operatie.. Nog 21 dagen oehhhhh :P

@ Alyssa ik heb broekmaat 29 maar die kan ik alleen kopen als de achterkant wat hoger is, anders hangen me billen eruit als ik buk hihi

Ik zit alleen nog te twijfelen over voor de spier of achter de spier.. Wat is nou het beste?

Ik weet dat Verdonck eigenlijk alleen achter de spier zet, maar als je het echt voor de spier wilt doet hij dat ook.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook 29 van jeans hih...als je tijd hebt om te herstellen...gn kleine kids iemand die u gelpt in het huishoudb eik zou gn r chtr...mr je moet het zelf een beetje zoeken x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook 29 van jeans hih...als je tijd hebt om te herstellen...gn kleine kids iemand die u gelpt in het huishoudb eik zou gn r chtr...mr je moet het zelf een beetje zoeken x

Jij moet echt even eerst je woorden controleren voor je op: verzend drukt

tis sms onlsbr..... eik???????? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

i know ik heb touchscreen op telefoon en ik kan nix nalezen of verbeteren als de zinnen te lang zyn sowwiiiiiiies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Aangezien mijn consult en operatie nu wel heel dichtbij komen 22 april en 26 april

En ik nog steeds twijfel heb ik jullie hulp echt nodig haha

Ik word geopereerd bij dokter Verdonck en ik weet dat hij eigenlijk alleen achter de spier plaatst

Maar ik weet zeker dat ik genoeg weefsel heb om voor de spier te plaatsen

Ik kom er alleen echt niet uit wat nou beter is.... Voor de spier of achter de spier...

Regelmatig schommel ik met gewicht , niet veel hoor maar dan in ene ga ik weer op mijn eten letten en val ik wat af en dan vreet ik mezelf weer helemaal vol en kom ik weer wat aan.

Ik ben zelf bang dat als ik ze voor de spier neem dat ze dan sneller kunnen gaan hangen ofzo

En bij achter de spier ben ik bang voor dat double bubbel ofzo iets?? ( wat houdt dat nou precies in?)

Ik zou het erg fijn vinden om wat verhalen van jullie te horen over wat nou beter is

Dank jullie wel !

Ik ben zooooo blij met deze site !

Groetjes meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Welkom hier.

Lees eens een topic vam mij.

Best_boobie (admin) heeft er op gereageerd.

Misschien heb je daar ook wat aan mbt dr verdonck.

Ik wordt ook door hem geopereerd 29 april.

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.