Ga naar inhoud

Lady3 : 8 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Proficiat met je boobies!

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht...en rustig aan doen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat op zich wel aardig,zelf opstaan lukt nog niet van bed,wel van de bank..die bh en band heb ik geloof ik het meeste last van dat dat zo strak zit,net weer ff 5 min uit gedaan pff wat een verademing,maar hoe kan ik douchen zonder dat de hechtingen nat worden'??

en hoe zit jou schema er uit voor de pijnstilling ? volgens mijn man slik ik te veel...

vind het ook erg lastig om steeds mijn boven armen tgn mijn lichaam aan te houden

07:30 celebrex

11:30 paracetemol 2

15:30 paracetemol 2

19:30 celebbrex

23:00 paracetemol 2

03:00 paracetemol 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat op zich wel aardig,zelf opstaan lukt nog niet van bed,wel van de bank..die bh en band heb ik geloof ik het meeste last van dat dat zo strak zit,net weer ff 5 min uit gedaan pff wat een verademing,maar hoe kan ik douchen zonder dat de hechtingen nat worden'??

en hoe zit jou schema er uit voor de pijnstilling ? volgens mijn man slik ik te veel...

vind het ook erg lastig om steeds mijn boven armen tgn mijn lichaam aan te houden

07:30 celebrex

11:30 paracetemol 2

15:30 paracetemol 2

19:30 celebbrex

23:00 paracetemol 2

03:00 paracetemol 2

Mag ik je schema ietsje aanpassen, zodat je iedere 6 uur paracetamol neemt? Hij werkt dan beter, omdat je een spiegel in je bloed opbouwt :)

Ik ga even uit van hoe laat het nu is en hoe laat je dus volgens je eigen schema je laatste paracetamol gehad hebt :)

21.30 paracetamol 1000mg

3.30 paracetamol 1000mg

7.30 celebrex

9.30 paracetamol 1000mg

15.30 paracetamol 1000mg

19.30 celebrex

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx voor het advies,ga ik die zkr aan passen

heb nu vanmorgen 05:30 1000mg paracetemol gehad

en om 09:30 celebrex

dus nu zou ik 11;30 weer paracetemol mogen?

en dan pas 17:30 weer

verder gaat het eigenijk aardig goed,heb nog niet echt zin gehad om hier heel verhaal te typen ivm pijn..

snachts gaat na mijn verbazing beter dan ik had gedacht

gisteren voor het eerst wezen douchen,schrok wel ff hoe verschillend ze zijn,rechts groter en mooier van vorm dan links,heb linkt wel ook wat meer pijn en minder gevoel er in dan rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha...volgens mij heb ik op jou gereageerd in het topic van iemand anders!

Ach ja.

Ik zie door mijn verband heen ook verschil, ene is ook groter dan andere en zit hoger. Voel de martelband daar ook harder "martelen". Ook het pijngevoel is heel verschillend.

Ik denk dat we nog heel veel geduld zullen moeten hebben voor alles op dejuiste plek zit. :76:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhaha indd..

ik ben ook bang dat ik onbewust mijn armen al te veel gebruik..probeer ze sowieso laag te houden en dat lukt ook wel door de pijn haha maar echt naast mijn zij dat lukt me bijna niet hoor..hoop niet dat ik het hierdoor verknal,net als ik naar de wc ben geweest zal toch mijn string omhoog moeten doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet plat gegaan van de paracetamols om de 4u... Mijn vriend zegt dat het iets is met dat je lichaam maar zoveel kan opnemen tot het effect stopt.

Maran, vreemd dat je een verschil ziet, ik niet denk ik. heb wel meer last links maar ze zitten zo gecompresseerd. t hangt mijn voeten uit -.-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb morgen een tentamen toxicologie en las dit net toevallig:

Paracemamol wordt omgezet in de lever tot een epoxide die gedetoxifeerd wordt door conjugatie met glutathion om een mercaptic zuur derivaat te vormen.

Bij te veel paracetamol in de lever (overdosis) is er te weinig glutathion om de epoxide te detoxiferen. Gevolg is dat deze epoxide aan macromoleculen in de lever gaat zitten met necrosis (cellen die dood gaan) en de dood als gevolg........ingewikkeld verhaal! Paracetamol is niet zo onschuldig als het lijkt, Maar kan dus dodelijk zijn. De exacte hoeveelheid die nodig is voor een overdosis verschilt wel per individu.

X roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.