Ga naar inhoud

Lady3 : 8 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben 27 jaar,en na 2 zwangerschappen en al bij al 25 maanden borstvoeding gegeven te hebben denk ik er al zo 4 jaar overna(na de geboorte van mijn jongste)om een borstvergroting te ondergaan,wat hield mijn altijd tegen puur de kosten.

Nu heb ik het geld en ga ik het doen ook,ik weet zkr dat ik me er veel beter bij ga voelen,ook die mooie bikinis kan gaan kopen en ook die mooie sexy jurkjes aan kan,haha

mijn operatie datum is 8 april bij Dr van Onselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lady3!

Proficiat met je datum, en nu maar aftellen...

Dat zal een boobie-dag worden, volgens mij zijn we al met 3 of 4 die op 8 april hun "droom" zien uitkomen.

Ik tel dus zeker en vast samen met je af! :75:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jij word ook 8 april geopereerd Maran?

kijk er eerlijk gezegt ook wel een beetje tgn op,voornamelijk de operatie zelf en de pijn na de tijd,en ook de eerste wkn dat je bijna niks mag doen,ben echt geen stil zitter!maar natuurlijk kijk ik er ook heel erg naar uit!eindelijk tieten haha en tja wat zijn dan een paar weekjes pijn om de rest van je leven he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij Dr Verdonck in de Wellnesskliniek en als ik het goed begrepen heb, krijg ik daar een voorschriftje mee na de ingreep. Hoe jouw PC het aanpakt weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo lady3

ik mag ook 8 april, alleen van bij de velthuis kliniek

ik heb nu al wat recepten mee, voor de celebrex enz

neem aan dat jij dit dan van hun meekrijgt, verder al zenuwachtigz?

ik droom nu al van de operatie, dat ik last van mijn rug heb en pijn enz en wordt dan wakker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cupc,

ik ben dus niet de enigste die droomd en wakker word van de "pijn" ik heb dus precies het zelfde!!

kijk er nu best wel tgn op ja,nog 13 dgn pff....

wel werd ik vandaag gebeld dat er nog een dag bij was gekomen om te opereren en dit was 11 april of ik die dag miss ook beter vond,uhhh nou nee laat mij maar op 8 april staan!

en nee ik heb nog hellemaal niks gekregen...ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!! Ik ben nog aan het wachten op mijn uur... :unsure:

Eigenlijk heb je en perfect uur gekregen, aangezien je nog een eindje moet rijden.

Nog enkele slapeloze nachtjes en dan is het eindelijk zover.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren telefoontje gehad, ik mag me maandag om 9u30 aanmelden. Is een uurtje rijden, dus is voor mij een prima uur!!

Aftellen, aftellen, aftellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend he nu de tijd ook vaststaat,

ik zit elke dag ik mijn hoofd te zeggen, he nu is het de laatste maandag,dinsdag, woensdag donderdag enz zonder boobs geweest :44:

ik mag me om half 12 melden, en ben al best zenuwachtig bah bah :98:

hoe is dat bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook...tel af hoeveel keer ik nog moet slapen, net als de kleine kindjes die de sint of paashaas verwachten.

Moet dit weekend nog werken, met zondag een late dienst, afleiding genoeg dus. Toen ik de planning zag, was ik niet zo blij met dit werkweekend, maar daar kijk ik nu al heel anders tegenaan! Minder tijd om mezelf gek te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.