Ga naar inhoud

Lady3 : 8 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat leren we toch veel hier op het forum! Nou heel veel beterschap in ieder geval. Ik zag de eerste dagen ook veel verschil tussen links en rechts. Je kunt het ook goed zien op de foto's. Maar nu is het verschil al veel minder, zie er bijna niets van. Vandaag 5 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb morgen een tentamen toxicologie en las dit net toevallig: Paracemamol wordt omgezet in de lever tot een epoxide die gedetoxifeerd wordt door conjugatie met glutathion om een mercaptic zuur derivaat te vormen. Bij te veel paracetamol in de lever (overdosis) is er te weinig glutathion om de epoxide te detoxiferen. Gevolg is dat deze epoxide aan macromoleculen in de lever gaat zitten met necrosis (cellen die dood gaan) en de dood als gevolg........ingewikkeld verhaal! Paracetamol is niet zo onschuldig als het lijkt, Maar kan dus dodelijk zijn. De exacte hoeveelheid die nodig is voor een overdosis verschilt wel per individu. X roos

Precies!! Mooi gesproken :45:

Hele moeilijke woorden voor de meesten, maar het is wel duidelijk zo :) Thanks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stop ook met de paracetemol per vandaag,neem alleen de celebrex nog in,denk dat ik die maar gewoon op maak,heb eigenlijk ook geen pijn meer..meer irritatie haha

voel me net een zwerver :( kan mijn eigen haar niet doen,geen normale kleren aan want dan red ik me zelf niet..mijn wenkbrouwen moeten ook nodig weer gedaan worden pff wil me zo graag scheren overal,voel me vies :( irritant om niks te doen terwijl je geen pijn meer hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het maar gellukkig wordt alles steeds minder ook die nare bh en band haha. Ik heb me moeder alles laten doen. De eerste 1 en halve week de boven kant met een handwasje gewassen en onderkant (met bh weer aan en band) met de douchekop. Me haar heb ik bij de wastafel laten wassen voorover gebukt. daarna weer heerlijk gedouchd en de litteken beetje droog gefohnt

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn man helpt me,mijn moeder zit in een rolstoel duskan me helaas niet helpen..maar met mijn man is ook niks mis daar niet van haha

wij hebben trouwens zelfde had ook a cup heb ook 480cc achter de spier gehad bij van onselen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee super ik heb trouwens wel gevoel gewoon in allebij de borsten en ze zijn nu ook al lekker zachter aan het worden. Ik zag ook op je fotos dat ze verschillen maar dat komt wel goed zeggen ze hier. Mijne zijn precies gelijk nog steeds maar ik was bijna plat ervoor weet niet hoe jij ervoor was? groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag alweer een week po!!

ook mijn mannetje vandaag weer voor het eerst naar zijn werk,pff verveel me nu al wat moet ik allemaal uit spoken???

volgende week maandag de hechtingen er uit,ben benieuwd,doet dat ook zeer?heb nu wel genoeg doorstaan vind ik :P

gisteren gestopt met paracetemol te slikken en bevalt me prima!

ook doe ik alweer wat meer hoor zolang ik mijn boven armen maar zoveel mogelijk tgn mijn boven lichaam aan hou,dit lukt niet altijd als ik bijv naar de wc ben geweest maar goed geen andere keus he,zal toch mijn eigen eten en drinken moeten maken nu man lief weer werken is...kids blijven over op school dus dat is wel fijn,verder mag ik niet klagen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook op 8 april jl geopereerd door dr van Onselen en ben benieuwd hoe je revalidatie gaat. Ik moet zeggen dat ik in mijn handjes mag knijpen denk ik. Het enige wat voor mij echt storend was, was mijn rug daar kwam een zere plek door het recht op mn rug liggen waardoor ik de eerste dagen zittend heb geslapen. Voor de rest eigenlijk nergens last van..en erg tevreden met het resultaat. 340 cc dual plane. Groetjes Monique.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke wat grappig,hoe laat moest je?ik denk dat ook ik in mijn handen mag knijpen,het is mij eerder mee gevallen dan tgn eerlijk gezecht.

voel me goed,eigenlijk wel pijn vrij..alleen als ik lig wat raar gevoel links borstspier ofzo geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een vraagje,als ik lig in bed heb ik last..het is dan net of de prothese meer op de borstspier leunt..zo voeld het dan he..ik hoef mijn arm maar te bewegen en het doet pijn,dit is voornamelijk links,altijd meer last gehad van links dan rechts,ook is dat borst nog wat puntiger en nog geen gevoel in mijn tepel..rechts is al mooi rond ben verlieft op mijn rechter tiet haha ook al is links dan weer iets groter(vaag)zou dat komen omdat die minder stel geneest ofzo??

hebben meer dames hier last van of last van gehad?dat het pijn deed als je lag..overdag heb ik al dgn nergends last meer van.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een vraagje,als ik lig in bed heb ik last..het is dan net of de prothese meer op de borstspier leunt..zo voeld het dan he..ik hoef mijn arm maar te bewegen en het doet pijn,dit is voornamelijk links,altijd meer last gehad van links dan rechts,ook is dat borst nog wat puntiger en nog geen gevoel in mijn tepel..rechts is al mooi rond ben verlieft op mijn rechter tiet haha ook al is links dan weer iets groter(vaag)zou dat komen omdat die minder stel geneest ofzo??

hebben meer dames hier last van of last van gehad?dat het pijn deed als je lag..overdag heb ik al dgn nergends last meer van.

x

Ja,bij mij alleen andersom. Opeens gister zo'n last van die borstspier, een soort steken. Ik dacht: misschien toch even te veel gedaan? Maar vandaag weer nergens last van. Ik ben trouwens als laatste geopereerd, werd om 4 uur pas meegenomen en om half 5 geopereerd. Ik heb trouwens het idee dat er krammetjes gebruikt zijn bij de hechting, jij ook?
Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen maandag zijn mijn hechtingen er uit gehaald,nu mocht ik vandaag beginnen met smeren van de siliconen gel..maar als ik dat bij mijn rechter borst doe steekt dit (alleen op het einde van het litteken) en voeld dus niet fijn...ook vandaag pas begonnen dus was eerste keer en hechtingen zijn er pas 3 dgn uit maar vroeg me af of mee dit hebben of hadden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.