Ga naar inhoud

Lady3 : 8 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Wanneer jij denk dat het goed gaat. Ik kon de volgende dag alweer autorijden en boodschappen doen, maar dat is voor iedereen weer anders. Maar na twee weken zal het zeker wel kunnen. 6 weken lijk me een beetje sterk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lady,

Ik begin maandag pas aan mijn litteken te smeren, stond zo in de info die we meekregen van de kliniek.

Autorijden mocht volgens de info vanaf 2 weken, maar ik vind het toch nog wat tegenvallen hoor. Het is omdat ik naar mijn werk moet geraken dat ik autorijd, maar anders zou ik het nog lekker laten! Sturen in een bocht doe ik zoals de oudjes het doen, met stukjes en beetjes. Mijn linkerkant wil zijn werk nog niet helemaal doen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer jij denk dat het goed gaat. Ik kon de volgende dag alweer autorijden en boodschappen doen, maar dat is voor iedereen weer anders. Maar na twee weken zal het zeker wel kunnen. 6 weken lijk me een beetje sterk hoor.

Maar jij hebt ronde prothesen voor de spier, dat is heel anders :)

Bij de anatomische bestaat wat meer kans voor draaien, dus zou zeker 2 weken wachten :)

Daarna moet je kijken of het kan, want het moet wel verantwoord zijn, anders ben je niet verzekerd bij een evt. ongeluk ....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maran ik mocht 3 dgn erna al smeren vertelde ze me toen ze de hechtingen er uit haalde...in de info staat indd een week erna maar ze zou het wel weten toch ?en mijn linker kant werkt ook nog niet echt mee,nog steeds wel gevoelig..vooral sochtens nog erg als ik de hele nacht plat heb gelegen en overeind kom..

BB ja ik ben morgen 3 wkn po,en heb nog niet gereden durf het eigenlijk nog niet,zal een deze dgn toch proberen :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi, Ik heb je foto gezien. Nou ze zijn echt mooi geworden! Ik mag 6 juni en ik krijg ook 480 cc extra high profile. Wel van een ander merk, monobloc. Ik heb ook jouw lengte en weeg 76, dus komt ongeveer op hetzelfde neer. Ik HOOP dat die van mij ook zo worden. Wees er maar trots op!!!

Liefs Lotjelot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.