Ga naar inhoud

Simone1993 : 29 april 2013 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Jarmaine,

als ik mij maandag goed genoeg voel zal ik een verslag(je) tikken :)

En zo niet dan vraag ik mijn man wel om een verslagje te tikken hier. Doet ie vast wel.

Zo vanmorgen dochterlief naar opa en oma gebracht. Nog even de stad in gegaan en net lekker naar de zonnebank geweest. Zalig even een kwartiertje lekker niks doen en bruinen hahaha.

Heb we het gevoel alsof mijn gezicht een gloeilampje is nu hihi.

Groetjes,

Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast boobie036

Hallo lieve dames,

allereerst heel veel succes komende maandag in Bocholt.

Ik ben afgelopen donderdag geholpen door dr v Onselen. Ik heb een uitmuntende service gehad, in alle opzichten.

Jarenlang tevoren gewanhoopt en geaarzeld en dan toch de knoop doorgehakt. Op basis van de reviews bij de a-klinieken terecht gekomen en daarbinnen - ook op basis van de reviews bij dr. van Onselen.

We moesten ons om 09.00 uur melden. We waren op tijd bij de kliniek en werden heel gastvrij ontvangen door een assistent. Koffie voor de begeleider (mijn man) en mooie NT-video's aan de muur. Om 09.15 uur werden we opgehaald door een alleraardigste en zeer kundige assistent. Deze nam ons mee naar een voorbereidingskamer. Zij vertelde ons wat er allemaal ging gebeuren en stelde gerust. Uitkleden op je slipje na en een OK-jas aan. Daarna kwam Dr. Angst (verkeerde naam,maar een perfecte arts!)de anesthesist. Deze vertelde wat er te gebeuren stond, stelde weer gerust, was heel hoffelijk en bracht het infuus in.Hier had ik tegen opgezien, maar hij deed dit zo kundig en routinematig, dat ik het amper in de gaten had.

Daarna kwam dr v Onselen bij ons. We hadden hem al eerder bij de consultatie gesproken. Hij maakte een heel betrokken indruk , was zeer sympathiek en legde nogmaals het verloop uit. Met de OK-jas naar beneden tekende de pc de contouren en andere referentiepunten af en zou ik even later opgehaald worden.

Enige minuten later kwam de anesthesist mij ophalen en nam ik afscheid van mijn man.

Eenmaal op de operatietafel werd het infuus aangesloten, nog een enkel vriendelijk woord en ik was onder zeil (dus ongeveer 10.00 uur). Om 11.10 uur deed ik op de vercuver weer mijn ogen open. Niets gemerkt van de tijd daar tussen. Omstreeks 11.20 uur werd ik naar een tweepersoonskamer. Daar mocht ook direct mijn man ook bij zijn. Een half uurtje later werd een tweede patient binnen gebracht. Ik was wel nog wat suf, maar niet misselijk of duizelig.

dr. van onselen isnog wel 3 x langs geweest en ook de anesthesist ook wel 3 keer. Dat geeft een heel geruststellend en professioneel gevoel. Rond 12.30 uur heb ik een boterham gegeten en koffie gedronken. (Ook koffie voor mn man). Omstreeks 13.30 kon ik even naar de wc (plassen) en werd het ontslag voorbereid.

Nog een uitvoerige uitleg over wat ons te verwachten stond, wat we welen niet mochten doen, een schema voor de pijnstillers (celebrex) en paracetamol.

Rond 15.00 uur werd ik met een rolstoel naar de (ondergrondse) parkeergarage gereden en in de auto geholpen. Onderweg naar huis (1 1/2 uur rijden) geen enkele last gehad.

De eerste nacht slecht geslapen, pijn en onzekerheid.

De tweede dag ging al beter. Bij de thuiszorgwinkel (Vegro) nog e.e.a. gehaald (een rugsteun voor in bed, een toiletverhoger, een bedtafeltje en een douchkruk). Dit had ik beter tevoren kunnen halen. Ik heb vooral de 2e nacht veel beter geslapen toen ik de ruggensteun beschikbaar had.

Nou, dames:

heel; veel succes komende maandag en ik wens jullie een vergelijkbaar resultaat als mij toe: perfect na jarenlange aarzeling en "wanhoop".

Veel succes en liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie36,

wat fijn om jouw uitgebreide verslag te lezen, dit stelt me weer een beetje gerust. Vooral omdat ik zo enorm opzie tegen de prik van de narcose! Pffff Ik ben echt geen held in dat soort dingen.

Ook ik heb er jaren lang mee rond gelopen met het idee om een bv te laten doen. Steeds durfde ik niet, toch bang omdat er 'dingen' in je lichaam worden gestopt die er niet thuis horen.

Daarbij ben ik van huis uit opgevoed, dat je in een gezond lichaam niet moet snijden. Na dus ook heel lang wikken en wegen toch de stap gezet. Ik zal ook zo blij zijn als ik ook een keer een leuk jurkje aan kan en een leuke bikini kan dragen van de zomer. Mij niet meer hoef te schamen, zelfs met vulling in mij bh heb nog een A-cupje!. Ik kijk aan de ene kant heel erg uit naar a.s. maandag en aan de andere kant ben ik zoooo nerveus.

Rest niks anders dan het allemaal maar mij over te laten komen.

Wat een goed idee van jou voor de ruggensteun van de thuiszorg winkel. Had ik dat maar eerder geweten, dan hadden we er ook eentje kunnen halen bij de thuiszorg winkel.

Ik heb in ieder geval wel genoeg kussen om half zittend te kunnen slapen voor de eerste 2 nachten. Maar even aankijken straks hoe dat gaat.

Groetjes van Odie



Ps. hoeveel cc heb jij gekregen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jee, dit lees ik nu dus pas...

Paracetamol 4 keer per dag 1000mg (dus elke 6 uur en ook in de nacht je wekker zetten!!)

Celebrex 2 keer per dag (dus elke 12 uur)

Voorbeeld

paracetamol 1000mg: 11.00 uur, 17.00 uur, 23.00 uur en 5.00 uur

celebrex 9.00 uur en 21.00 uur

Dus altijd even kijken dat je niet de celebrex en paracetamol samen gaat nemen maar er een paar uur tussen laat en dat je de paracetamol consequent om de 6 uur neemt

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Ik heb mijn nieuwe boobies!!!

Ik moest om 7:15 aanwezig zijn dus ik moest om 5:15 up want het was een uurtje rijden.

Het was wel even zoeken waar we moesten pakeren en uiteindelijk is dat allemaal gelukt.

We gingen met de lift naar boven en kwamen gelijk in de kliniek. We hoefden maar een kwartiertje te wachten en daarna werden we al geholpen. Gelukkig sprak de zuster nederlands want mijn duits is zeer slecht. Ik moest me uitkleiden in een apart kamertje en daarna kwam mr van onselen om wat foto's te nemen. De anaesthesist kwam daarna om vragen te stellen en een naalt in me arm prikken.

Omdat ik allergies was voor soja kreeg ik een andere narcose waardoor ik langer in slaap was.

Ik moest op de tafel liggen en voor ik het wist was ik al weg.

Toen ik wakker werd was ik heel erg moe en ik moest verplaats worden naar de uitslaap kamer maar ik mocht helemaal niet slapen en daaar had ik heel erg veel moeite mee.

Ik kreeg een drukkkende gevoel op mijn borst en ik had erg veel moeite met de rek en strek oefeningen.

Ik had wel medelijden met de persoon die naast me lag want zij zou eigenlijk haar protheses voor haar spieren krijgen maar ze kreeg hem toch achter de spier zonder dat werd verteld voor de operatie dus zij was wel flink aan het balen...

Omdat ik een andere narcose heb gekregen voelde ik me erg duizeligen misselijk en de zuster heeft iets in me naalt gestopt waardoor ik minder misselijk zal worden en door de misselijkheid ik moeite met me ontbijt.

Mr van onselen kwam nog even langs om te vragen of het goed gaat en daarna volgt de anaesthesist en toen mochten wel al naar huis.

De eerste nacht wel mee ik kon nog redelijk slapen maar het opstaan was heel pijnlijk! Na een paar paracetemol viel het wel weer mee maar gelukkig na vandaag zal de pijn minder worden:)

Ik heb 335cc gekregen aan beide kanten en mijn tieten zijn erg opgezwollen hopelijk zakken ze nog maar verder vind ik ze super mooi geworden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Die pijn is echt heel vervelend he? Vond het ook de eerste

week een ramp! Maar echt het komt goed! Voel mij nu na 2 weken po kiplekker! Alleen

die bh zit zoo strak dus kan niet wachten als deze 4 weken voorbij zijn en dat K&%$#$ ding

niet meer om hoeft! Succes met herstellen en geniet van je voorgevel:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Simone,

Vraagje hoor, heeft van Onselen zelf aan die vrouw op jou kamer verteld dat ze toch achter de spier hadden geplaatst? Ik ben ook maandag daar geopereerd maar heb gister ontdekt dat er minder cc in is gegaan dan afgesproken was, maar mij is niks verteld na de operatie!

Succes met je herstel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee jvdveen,

Dat meisje kwam na de operatie pas achter dat het achter de spier was want ze had dezelfde pijn als ik en pas bij de uitslaap kamer kwam mr onselen nog langs voor de laatste controle en daar gaf hij de mededeling dat ze hem toch achter de spier kreeg en daar was ze echt niet blij mee en ik was blij dat ik wel alles kreeg wat afgesproken was:p

Misschien paste het het niet en daarom is hij overgegaan naar een kleinere maat?

Bedankt jij ook succes met je herstel!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kreeg bij ACCZ een telefoniste aan de lijn, die zegt dat ze in het systeem zag staan dat ik dus ook dual plane heb gekregen! Maar ik zou voor de spier krijgen en van Onselen heeft na de operatie niks gezegd! En nu krijg ik niemand te pakken alleen die telefoniste en die weet het nu niet meer zeker.. Echt beetje balen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das idd heel erg vervelend omdat als je voor de spier kan krijgen de pijn veel sneller weggaat want opstaan is echt pijnlijk en de pijn houd nog sowieso een paar weken aan met dual plane...

Je heb toch nummer van dr van onselen gekregen? Neemt hij ook niet op?

Het is wel raar dat je niet bent ingelicht welke methode je zou krijgen:S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Het gaat nu een stuk beter en nu kan ik ook zelf uit mijn bed komen:D

Soms nog wel steken en ik heb vooral last van mijn rug en mijn schouders zijn vaak ook heel stijf.

Hopelijk is dat beter na een week want daarna moet ik weer aan het werk:S

Het is mijn opgevallen dat mijn tepels nu ook groter zijn en ik vroeg me af of ze weer naar hun normale grote word of zo groot blijft?:o

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.