Ga naar inhoud

Simone1993 : 29 april 2013 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Haha ja Simone vind ik ook des te eerder kan je weer eten! Ik denk dat ik van tevoren niet eens WIL eten van de zenuwen.. Ga zondag avond laat nog wel even snel shoarma of maccie halen, dan heb ik sowieso geen honger!

Ik vind 10 dagen medicijnen eigenlijk best wel veel! Ik lees bij veel meiden dat de eerste week erg is, daarna wordt het minder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee odie,

Ik weet niet zelf ook niet of 10 dagen genoeg is want het verschilt denk ik ook per persoon?

Maar omdat ik zo vroeg moet heb ik daarna nog een hele dag te gaan met pijn na de operatie ik wil liever daarna gewoon naar bed xD ik kan niet tegen alcohol dus nuchter blijven is geen probleem voor me;)

Ik rook soms wel maar ik ben nu tijdlijk al 2 weken gestopt zonder bijwerkingen omdat ik 7 km moet gaan lopen vrijdag maar na de borstvergroting weet ik niet of ik of ik het nog ga volhouden de reden dat ik nu kan stoppen omdat ik niet elke een sigaret moet roken maar als ik in de kroeg zit ben ik wel een kettingroker of de mensen om me heen roken dan krijg ik pas neigingen:P ik hoorde dat roken slecht was voor je herstel maar mijn consult zegt dat ik gewoon mag doorroken als ik dat wil xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Simone,

met nuchter blijven bedoelde ik dat ik helemaal niks mag eten. Dat gaat wel een probleempje worden. Maarja alles voor het goede doel he zullen we maar zeggen.

Ik drink zelf ook bijna geen alcohol. Ja, heeeeel af en toe een wijntje als we uiteten gaan. Dusgheen alcohol is geen enkel probleem voor mij.

Ik heb ook geen idee hoeveel dagen nu echt nodig is voor de medicijnen. Ik hoop dat ik me na een week inderdaad al veel beter voel en 2 weken MOET ik mij wel beter voelen want dan moet ik weer aan het werk!

Ik vroeg me eigenlijk af of je wel deodorant mag gebruiken voor je operatie? Of mag dat ook niet? ik heb in de bijlage van de brief gelezen dat je geen bodylotion op mag en ook geen nagellak.

Nu heb ik gelnagels, morgen maar even bellen naar de kliniek of dit eraf moet ja/nee. Denk haast van wel.

Bij mij zeiden ze ook dat ik gewoon door mocht roken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon deodorant gebruikt hoor op de dag van de operatie! Vond het ook weer zo wat als

van Onselen moest opereren en een riekend okseltje ruikt...:):) Dus dat kan je rustig doen! Wat betreft

de pijnstilling ik heb nu 9 dagen celebrex geslikt en dat is echt wel genoeg hoor. Had het eigenlijk

gister al niet meer gehoeven! Dus die 10 dagen is echt wel genoeg. Met de paracetamol ben ik

na 7 dagen gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve dames, alleen de eerste 5 dagen zul je hooguit de celebrex nodig hebben. slik dit wel om de 12 uur, dus 1 smorgens en 1 savonds. bb kan jullie vast helpen met een medicatieschema. tusesn de 12 uur mag je namelijk gewoon paracetamol slikken. ik slikte na 4 dagen al geen celebrex meer dus een zorgen dat je niet genoeg heb.

succes allemaal, en have fun bij de grote vriendelijke reus, dokter van onselen en de lieve zuster conny geloof ik. ik moest om half 8 aanwezig zijn en werd 9 uur pas geholpen dus weet niet wat voor jullie geldt.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee odie,

Misschien heb je wel helemaal geen honger door de spanning? :P

Hoef je alleen maar celebrex te slikken of ook nog paracetemol?

Ik hoop ook dat ik snel geneest want na een week moet ik alweer naar school en voor mezelf boodschapen

doen enz..

Ik ga voor de dag van de operatie nog lekker lang schoon douchen want daarna gaat het niet meer zo makkelijk xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag maximaal 8 paracetamol. Ik deed om 09.00 uur Celebrex, 12.00 uur 2 Paracetamol, 18.00 uur 2 paracetamol,

21.00 uur Celebrex, 00.00 uur 2paracetamol en 06.00 uur weer 2 paracetamol. Maar BB kan hier een makkelijk

schema voor je maken wat ik hier regelmatig lees! Maar dit werkte bij mij prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik maak mij toch wel een beetje zorgen over de tijdstippen die hier genoemd worden hoe laat een ieder aanwezig moet zijn.

Hoe gaat Van Onselen het redden in z' n eentje???

Simone om 7.15 melden

Jvd Veen om 08.00 uur melden

Debby om 9.00 uur melden

Ik om 10.30 uur melden

En volgens mij moet er nog iemand zich om 10.00 uur melden las ik ergens, wie dat is weet ik niet meer.

Zit er dan niet veel te weinig tijd tussen de operaties??

Pfff kheb helemaal de kriebels!!

Morgen de medicijnen in huis halen.

Vandaag al doosje van 500 mg paracetamol in huis gehaald.

groetjes,

Odie

Lopende band werk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik maak mij toch wel een beetje zorgen over de tijdstippen die hier genoemd worden hoe laat een ieder aanwezig moet zijn.

Hoe gaat Van Onselen het redden in z' n eentje???

Simone om 7.15 melden

Jvd Veen om 08.00 uur melden

Debby om 9.00 uur melden

Ik om 10.30 uur melden

En volgens mij moet er nog iemand zich om 10.00 uur melden las ik ergens, wie dat is weet ik niet meer.

Zit er dan niet veel te weinig tijd tussen de operaties??

Pfff kheb helemaal de kriebels!!

Morgen de medicijnen in huis halen.

Vandaag al doosje van 500 mg paracetamol in huis gehaald.

groetjes,

Odie

Lopende band werk ...

Die dr. van Onselen krijgt het druk zo te zien :P.

Wel leuk dat je samen met zoveel meiden van het forum kan aftellen. Volgens mij duurt een bv gemiddeld rond de 45min (wat mijn pc vertelde).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is ook ECHT lopende band werk! Al vraag ik mij af hoelang van Onselen zelf echt bezig is.

Want toen mijn vriendin op de operatietafel lag(die moest voor mij) toen kwam van Onselen ook nog bij

mij om mijn borsten af te teken..toen dacht ik ook van: huh...hoe kan dit nou...hij moet nu toch bij

mijn vriendin staan! Misschien stopt hij wel alleen de protheses erin en de rest van het team maakt het af?

Geen idee hoor maar toen ik op de operatietafel ging liggen stonden er wel een stuk of 6 mensen erbij...

behalve van Onselen. Die heb ik helemaal niet gezien. Maar het komt echt goed hoor!! Uiteindelijk

gaat het om het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zo... Hij krijgt het inderdaad druk! Maar zo zal elke maandag wel verlopen voor hem. :) Komt vast helemaal goed.

Neemt er iemand iets van een fotootje mee? om te laten zien wat voor'n resultaat je graag zou willen?
Ik heb de neiging om dit wel te doen, maar het voelt een beetje stom.

Xxx Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 8:30 melden... Nou komt vast goed!

Hoi dames,

ik maak mij toch wel een beetje zorgen over de tijdstippen die hier genoemd worden hoe laat een ieder aanwezig moet zijn.

Hoe gaat Van Onselen het redden in z' n eentje???

Simone om 7.15 melden

Jvd Veen om 08.00 uur melden

Debby om 9.00 uur melden

Ik om 10.30 uur melden

En volgens mij moet er nog iemand zich om 10.00 uur melden las ik ergens, wie dat is weet ik niet meer.

Zit er dan niet veel te weinig tijd tussen de operaties??

Pfff kheb helemaal de kriebels!!

Morgen de medicijnen in huis halen.

Vandaag al doosje van 500 mg paracetamol in huis gehaald.

groetjes,

Odie

Lopende band werk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

uhh 45 minuten voor een BV??!??? jeetje dat is inderdaad erg snelle Jelle!

Nouja, laat het maar me over me heen komen.

Ik wil wel echt door Van Onselen geopereerd worden, anders gaat het hele "feestje" niet door en rmaken we rechtsomkeer :).

Kruppa doet de operaties op de donderdagen. Dus die zal er niet zijn denk ik.

Ik zag wel dat ze nog een PC hebben (de heer Rombouts). Maar ik heb voor Van Onselen gekozen dus wil ook echt alleen door hem geholpen worden.

Is inderdaad lopende band werk voor hem. geeft niks, als die maar scherp blijft! hahaha

Er zijn een tijdje geleden een stuk of 6 dames van dit forum op dezelfde dag door Van Onselen geopereerd, dus komt vast goed.

Hoop alleen dat het niet uitloopt, ben al zooooo nerveus dat trek ik echt niet hoor hihi.

Ik heb net de medicijnen opgehaald. De meneer bij de apotheek kon de kliniek eerst niet vinden in het systeem. Vreesde al dat ik moest zeggen (met een man of 30 wachtenden om mij heen, het was super druk bij de apotheek) dat het om een BV ging, maar dat hoefde gelukkig niet!.

Ik ga dit weekend ALLES doen wat Van Onselen verboden heeft voor de komende 6 weken:

OP MIJN BUIK SLAPEN

OP MIJN ZIJ SLAPEN

MET MIJN ARMEN ZWAAIEN

LEKKER LANG IN BAD LIGGEN

NAAR DE ZONNEBANK

haha en misschien zaterdagavond nog even met manlief uiteten. Dat kan straks ook wel weer, maar gewoon om nog even lekker te ontspannen.

Pfffff de zenuwen gieren door mijn lijf!

Ik voel me wel ma flodder maandag hoor. Bril op (lenzen mag je niet in). Gel van mn nagels :(. Geen make up op.

Maar, alles voor het goede doel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor dr. van Onselen gekozen. Zou echt niet blij zijn als maandag blijkt dat ik ineens door een ander wordt geholpen.

Daarbij staat het ook op de brief die ik heb gekregen. Dus zal wel goed zitten dan toch?

Ik denk dat ik ook nog even ga relaxen onder de zonnebank.

Medicijnen halen..

Paracetemol

Arnicatabletjes
Nog een lekker vestje

Cadeautje voor m'n kleine meid

Wat verjaardagskleertjes voor haar.

Hahaha :D Lekker boeiende informatie voor jullie he!?!

Het liefst ga ik nog ramen zemen, het huis een flinke poets beurt geven, extra boodschappen halen etc etc. Het lijkt wel een soort nesteldrang.

-X- Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Debby... die nesteldrang heb ik ook... hele huis is al spik en span... het lijkt wel of de koningin op bezoek komt zei mijn man...

Hij is helemaal blij hoeft het straks alleen maar bij te houden.

Gelukkig helpt mijn dochter ook goed mee vind het helemaal leuk dat ze straks mijn haar mag doen ;-)

Vandaag en morgen ook nog even lekker onder de zonnebank, en dan is het al zover...

xx nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah Odie....ik moet even heel hard lachen(au,au)om je verhaal bij de apotheek!

Ik had precies hetzelfde...van oohh als ze maar niet gaat vragen waarvoor het is(geen zin in)

want er stond een meneer in mijn nek te hijgen! Geniet inderdaad van al die verboden dingen voor

6 weken! Ohhh op je buik slapen....kan niet wachten! En zwaai nog maar even lekker met je armen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah Jarmaine,

jaa ik ga lekker zwaaien met mijn armen.

Zo even lekker douchen. Dochterlief naar opa en oma brengen. Die halen we in de loop van de dag dinsdag weer op.

Dus mijn mannetje en ik hebben het weekend het rijk voor ons alleen.

Lekker even rustig bijkomen en morgen vooral nog heerlijk lekker lang uitslapen!!

Op naar de zonnebank en nog even naar de winkels om nog enigszins een paar leuke vestjes te scoren, liefst met rits :)

Het is hier mooi weer, het zonnetje schijnt.

Fijne dag allemaal en suc6 met de laatste voorbereidingen.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook iets wat ik heeel erg ga missen... slapen op mijn buik... nu nog even 2 nachtjes van genieten...

En Debby ondertussen is het hier ook al weer een troepje, kinderen gooien overal van alles neer...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.