Ga naar inhoud

Simone1993 : 29 april 2013 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

ik ben 20 en ik studeer momenteel in Maastricht. de reden dat ik graag een borstvergroting wil is omdat ik op de middelbare school gepest werd door de meiden uit me klas en ik ben ook daardoor heel onzeker geworden. ik vind het ook heel vervelend dat als ik een sport bh aan heb dat alles dan helemaal plat is. Daarom heb ik een afspraak gemaakt bij accz kliniek in Zevenaar. ik twijfelde heel erg waardoor ze zeiden dat als ik echt zeker weet dat ik het wil doen ik nog een afspraak moet maken en dat heb ik gedaan. mijn nieuwe afspraak is in maart en ik hoop dat ik eind april kan worden geopereerd:) ik word waarschijnlijk geopereerd door Edwin van onselen.

zijn er mensen die ervaring hebben met accz kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Dokter D'hondt in TOngeren? Die plaatst alleen maar anatomisch...

en is wat dichterbij Maastricht haha. Weet niet meer wat een bv bij hem kost, maar je krijgt wel een goed merk prothesen...

Oh ja, en je hebt nog dr. Meesters in Orbis Medisch Centrum (Sittard) DIe heeft anatomische prothesen geplaatst bij mijn nichtje. Ook supermooi geworden!!

Verder weet ik er ook geen idd..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heee ik heb eindelijk een datum afsproken:D

Ik twijfel nog wel tussen 295 cc of 335 cc want mijn consult zei dat 295 cc het beste zou zijn want dan kom ik uit op een volle B/kleine C maar ik wil juist een C en geen B en ze zegt dat ik beter niet groter kan gaan dan 295 cc maar haar assistent zou voor mij navragen of ik heel misschien 335cc kan krijgen. Ik heb brede schouders maar een dunne taille en ik heb helemaal geen heupen en door mij brede schouders wilde ik dus graag groter dan 295cc of denk je dat ik met dat ook op een mooie c kan uitkomen?