Ga naar inhoud

Simone1993 : 29 april 2013 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

ik ben 20 en ik studeer momenteel in Maastricht. de reden dat ik graag een borstvergroting wil is omdat ik op de middelbare school gepest werd door de meiden uit me klas en ik ben ook daardoor heel onzeker geworden. ik vind het ook heel vervelend dat als ik een sport bh aan heb dat alles dan helemaal plat is. Daarom heb ik een afspraak gemaakt bij accz kliniek in Zevenaar. ik twijfelde heel erg waardoor ze zeiden dat als ik echt zeker weet dat ik het wil doen ik nog een afspraak moet maken en dat heb ik gedaan. mijn nieuwe afspraak is in maart en ik hoop dat ik eind april kan worden geopereerd:) ik word waarschijnlijk geopereerd door Edwin van onselen.

zijn er mensen die ervaring hebben met accz kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Dokter D'hondt in TOngeren? Die plaatst alleen maar anatomisch...

en is wat dichterbij Maastricht haha. Weet niet meer wat een bv bij hem kost, maar je krijgt wel een goed merk prothesen...

Oh ja, en je hebt nog dr. Meesters in Orbis Medisch Centrum (Sittard) DIe heeft anatomische prothesen geplaatst bij mijn nichtje. Ook supermooi geworden!!

Verder weet ik er ook geen idd..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heee ik heb eindelijk een datum afsproken:D

Ik twijfel nog wel tussen 295 cc of 335 cc want mijn consult zei dat 295 cc het beste zou zijn want dan kom ik uit op een volle B/kleine C maar ik wil juist een C en geen B en ze zegt dat ik beter niet groter kan gaan dan 295 cc maar haar assistent zou voor mij navragen of ik heel misschien 335cc kan krijgen. Ik heb brede schouders maar een dunne taille en ik heb helemaal geen heupen en door mij brede schouders wilde ik dus graag groter dan 295cc of denk je dat ik met dat ook op een mooie c kan uitkomen?

Ik ben 20 en ik weeg 52 kg en 164 cm. Ik heb helemaal geen vetweefsel en daarom krijg ik een anatomische protese en het word duelplane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi Simone,

ik word ook op 29 april a.s. geopereerd door Van Onselen. Welke pasprotheses heb jij in gepast? Ik de 4 en de 5. De consulente zei dat ze bij proberen 360 cc (ook dualplane en high projectie). anatomische vorm. Spannend he! Kunnen we samen toeleven naar DE datum :). Ik ben zelf 1.73 en weeg 52 kg. Heb weinig tot geen vetweefsel en heb nu een aa cup.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Odie,

Ik heb pasprothese 3 en 4 gepast en voor nu heb ik voor 4 gekozen en dat is 295cc anatomisch en waarschijnlijk ook high omdat ik geen vetweefsel heb maar ik wil zelf iefs meer cc want ik wil graag een volle c dus daarom heb ik gevraagd of ze aan de chirurg vragen of ik ook 335cc mag hebben. De consult zegt dat ik niet groter kan hebben dan pasprothese 4 en als het echt niet kan vind ik 4 ook wel mooi:)

Wat gezellig dat we op dezelfde moeten!:) ik ben 9 cm kleiner en ik weeg evenveel als jij:p

Op welke bh maat kom jij waarschijnlijk uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames wat leuk weer een paar meiden die door dr van onselen worden geholpen.

even een vraagje hebben jullie dr van onselen zelf niet gesproken?? ik lees hier in jullie berichten alleen wat de consulente zegt.

ik wordt 13 mei geholpen door dr van onselen en hij gaat bij mij anatomisch 540 cc plaatsen duel plane.

ik ben 174 en weeg 58 kg.

ik zou nog een afspraak maken en dan met van onselen zelf. toen ik ben geweest had ik eerst een gesprek met de consulente en daarna kwam van onselen zelf en heb ik nog een fijn gesprek gehad met hem. de consulente zei ook 480cc voor mij. en toen kwam dr van onselen en toen hij alles had bekeken en gemeten zei hij ik denk dat we nog een mooier resultaat behalen met 540 cc.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames wat leuk weer een paar meiden die door dr van onselen worden geholpen.

even een vraagje hebben jullie dr van onselen zelf niet gesproken?? ik lees hier in jullie berichten alleen wat de consulente zegt.

ik wordt 13 mei geholpen door dr van onselen en hij gaat bij mij anatomisch 540 cc plaatsen duel plane.

ik ben 174 en weeg 58 kg.

ik zou nog een afspraak maken en dan met van onselen zelf. toen ik ben geweest had ik eerst een gesprek met de consulente en daarna kwam van onselen zelf en heb ik nog een fijn gesprek gehad met hem. de consulente zei ook 480cc voor mij. en toen kwam dr van onselen en toen hij alles had bekeken en gemeten zei hij ik denk dat we nog een mooier resultaat behalen met 540 cc.

Xx mupke

Maar voor die 40cc moet je toch 500euro meer betalen! Dat werd mij vertelt alles boven de 500cc...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mupke,

Ik heb met mijn eerste consult met mr van onselen gesproken en nu wil ik iets grotere prothese want ik vind nu wat mr van onselen heeft geadviseerd te klein en met me 2e consult was hij er niet dus ging zijn assistent foto's maken en zij gaat nog met hem overleggen of het misschien nog wat groter kan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

o oke dus je hebt hem wel gesproken. ik dacht dat je hem zelf niet hebt gesproken. heb namelijk hier al eens gelezen dat er ook meiden zijn die hem zelf niet hebben gesproken op het consult..

dan maar hopen dat het lukt met wat meer cc.

x mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee ik heb eindelijk een datum afsproken:D

Ik twijfel nog wel tussen 295 cc of 335 cc want mijn consult zei dat 295 cc het beste zou zijn want dan kom ik uit op een volle B/kleine C maar ik wil juist een C en geen B en ze zegt dat ik beter niet groter kan gaan dan 295 cc maar haar assistent zou voor mij navragen of ik heel misschien 335cc kan krijgen. Ik heb brede schouders maar een dunne taille en ik heb helemaal geen heupen en door mij brede schouders wilde ik dus graag groter dan 295cc of denk je dat ik met dat ook op een mooie c kan uitkomen?

Ik ben 20 en ik weeg 52 kg en 164 cm. Ik heb helemaal geen vetweefsel en daarom krijg ik een anatomische protese en het word duelplane geplaatst.

Hoi Simone,

Ook ik ben 1.64/1.65 en 50 kilo, kleine 75a en heb bijna geen vetweefsel. Mij is geadviseerd om 4,5 medium te nemen is 340cc en hoop dan wel op een volle C, kleine D uit te komen. Ze konden overigens niet tegen mij zeggen wat het ongeveer zou worden. Wel heb ik nog gevraagd omdat ik ook de 5 (380cc) gepast heb (en daar zelf de voorkeur aan geef) of dit ook mogelijk zou zijn en eventueel de 4,5 high profile (=ongeveer 360cc). Het is moeilijk inschatten hoe het er uit komt te zien. Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van Van Onselen. Overal hier lees je dat je het in ieder geval niet te klein moet keizen. Van de week uitgeprobeerd met plastic zakjes met water en ballonnen en dan krijg je toch een beetje een beeld erbij. Niet helemaal want je krijgt het volume bovenin niet helemaal en die moet je dan weer van de projectie afhalen. Is wel leuk om te zien dat er dan eindelijk volume onder een t-shirt zit. Kan bijna niet wachten tot het zo ver is. Ben 29 april aan de beurt (en misschien nog 25 april als het te druk zou zijn/worden op de maandag).

Liefs van Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

begin nu ook wel weer te twijfelen eigenlijk (nouja of nog steeds! hahaha). Ik heb dus pasprothese 4 en 5 in gehad (de 3 had ze mij geeneens aangereikt de consulente). Ze begon gelijk met 4.

Ik vond zelf nr 4 al heel mooi (omdat ik echt bijna plat ben, was ik al blij met wat ik zag in de BH). Daarna nr 5 ingedaan. Dat was wel groter, maar ook mooi. De consulente zei dat 5 ook heel mooi stond en dat (als het zou passen, dat ziet Van Onselen pas tijdens de operatie) dat dan zeker voor 4,5 (dus 380 cc) heel goed bij mij past. Vond mijn man ook en ik ook wel. Ik heb het consult verder afgemaakt met die nr 5 in en was er wel al aan gewend (aan de groote dan zeg maar). Ze heeft foto's van mij gemaakt en deze doorgestuurd naar Van Onselen. Ik werd binnen 3 dagen gebeld wat de PC zei over het aantal cc. Ze zei dat het ongeveer 360 cc bij mij zou worden en ATh en dual plane. Ik heb dus ook geen eigen vertweefsel. Ben 173cm en weeg 52 kg. Nu ik jouw berichtje lees Simone begin ik toch een beetje te twijfelen of ik niet gewoon sowieso voor de 4 moet kiezen en niet voor 4,5 (als dat ook zou passen) of de 5!

Ik denk dat ik toch ook maar een afspraak maak met Van Onselen erbij. Ik heb er erg behoefte aan om hem vooraf te ontmoeten en niet pas op de dag van de operatie. Ik ben dan denk ik ook te zenuwachtig (ik ken mijzelf, maak me super druk om de narcose, de prik pfff) om een helder gesprek te kunnen voeren over het aantal cc's wat er in wellicht in komt.

Ga maandag toch maar even bellen en een 2e consult aanvragen MET Van Onselen erbij...........

Weten jullie trouwens of je de BH en band nog apart moet betalen of is alles inclusief?? Dit weet ik eigenlijk niet eens. Misschien heeft de consulente het wel gezegt tijdens het consult hoor, maar ik weet het niet meer.

Ik zie hier ook foto's van borsten van meiden op het forum die ik onwijs (mooi natuurlijk) vind en die hebben dan minder cc, dan denk ik pffff krijg ik straks niet te veel en ben ik voor mijn gevoel Lola Ferrari!!! Ik wil echt niet 2 galameloenen vorm op mijn lichaam straks als jullie begrijpen wat ik bedoel .... word er helemaal onzeker van.

En dan las ik ook nog dat in het verleden dames van de kliniek hier zogenaamde berichten plaatsen (als zijnde "normale" personen). Ik schrok daar ook wel weer van.

Pfffff

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee inimini,

Ik wil ook heel graag een volle C en als ik pasprothese 4 zou krijgen dan krijg ik waarschijnlijk een volle B/kleine C dus ik hoop echt heel erg dat ik 335cc kan krijgen ookal vind me consult 295cc (prothese 4) het mooist:p ik heb geen heupen maar wel brede schouders dus daarom was het ook moeilijk inschatten. Mr van onselen adviseerde 255cc omdat ik dat het mooist vond tijdens mijn eerste consult en daar was hij nog bij en nu is het nog afwachten of mijn lichaam zoveel cc's kan hebben:S

Moet je ook op 29 april je borstvergroting in bochelt?:D

Groetjes simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Odie,

Ik snap dat alles super groot lijkt op die foto's maar de meeste is net na de operatie dan zijn je borsten sowieso groter en na een paar weken zaken ze en dan valt het als is goed is wel mee. Van de meeste mensen lees is dat je zelfs jammer vinden dat het nu kleiner is:p maar het beste is natuurlijk om met mr van onselen te praten;) en de bh zit er bij inbergrepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Simone,

Ja daar heb je ook wel weer in gelijk in. Wel super leuk dat we met in ieder geval 3 meiden (en anders 2 als Iniminie eerder geholpen wordt) van dit forum op dezelfde dag door de dezelfde PC geopereed worden. Het is hier al voorgekomen (kort geleden nog maar) dat er volgens mij 8 meiden op delfde dag door hem zijn geopeerd. Heel fijn om dan de ervaringen van deze meiden te lezen en hun herstelverhalen en hoe het is gegaan. Ik ben echt super blij dat ik forum ben tegengekomen. Ik heb er heel veel aan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo Odie,

Ik had ook niet verwacht dat iemand op dezelfde dag een borstvergroting zal krijgen :P maar ik dacht dat je alleen op maandag geopereed kan worden dus hoe kan Iniminie op de 25 april worden geholpen? Ik heb super veel geleerd van deze forum want anders had ik voor nog minder cc's gekozen en heel erg zitten twijvelen of ik wel bij accz moet doen omdat mr van onselen vroeger slecht in het nieuws is geweest en nu zijn er zoveel vrouwen die nu tevreden ben dat ik nu ook minder bang ben dat iets mis gaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi simone

ik heb de dingen over van onselen ook gelezen na dat ik al mijn afspraak had gemaakt.

ik denk maar zo artsen zijn ook mensen en ik denk dat bij elke arts wel iets is.

hij zal zijn werk toch wel goed doen anders hadden ze ook niet zoveel werk.

het nadeel is wel als een arts een fout maakt is het meestal goed mis. en als ik de broodjes laat aanbranden dan gooi ik ze in de container en je hoort er niemand meer over..

ik denk dat ze allemaal in hun carriere wel eens een misser hebben gemaakt het zijn tenslotte ook gewoon mensen.

ik heb me ook voorgenomen om geen dingen meer te lezen die echt mis kunnen gaan en wat er allemaal kan gebeuren want daar krijg ik alleen maar meer zenuwen door en ga alleen maar meer nadenken.

ik denk gewoon als ik in september op de dominicanse repebliek lig met mijn mooie boobies dat ik dan helemaal happy ben.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai Simone,

jaa, tegen mij vertelde de consulente ook dat ik alleen op maandag geopereerd kon worden. Komt op zich wel goed uit hoor. Wat is precies mijn eerste vrijde dag van de vakantie.

Kan dan alleen dit jaar met Koninginnedag niet de deur uit. Dat is dan wel weer jammer. Maarja, alles voor het goed de doel zullen we maar zeggen he.

Ik wil nog wel graag een consult met de heer Van Onselen erbij. Dan heeft hij mij in ieder geval vooraf gezien. Het gaat sowieso allemaal door hoor, maar is toch een fijner gevoel als ik heb van tevoren al heb gezien en niet op de dag van de operatie.

Liefs van Odie

Halloo Odie, Ik had ook niet verwacht dat iemand op dezelfde dag een borstvergroting zal krijgen :P maar ik dacht dat je alleen op maandag geopereed kan worden dus hoe kan Iniminie op de 25 april worden geholpen? Ik heb super veel geleerd van deze forum want anders had ik voor nog minder cc's gekozen en heel erg zitten twijvelen of ik wel bij accz moet doen omdat mr van onselen vroeger slecht in het nieuws is geweest en nu zijn er zoveel vrouwen die nu tevreden ben dat ik nu ook minder bang ben dat iets mis gaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden ..ik ben 1 van de 8 meiden die onlangs door van Onselen is geopeerd.

Ik ben erg tevreden over van Onselen.

Ik ben 1.72 en weeg 57 kilo.

Ik heb 405 cc high profile gekregen en heb nu een D cup had eerst een A\B cup en ze groeien nog steeds.

Heb dualplane anatomisch.

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Gr Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Terry,

wat leuk dat je een reactie hier geeft. Ik heb best wel vragen je ja :) heb je even hihi

Heb jij Van Onselen vooraf gesproken (bij je consult) of heeft hij bij jou ook via foto's een " advies" gegeven?

Heb je veel last gehad erna? En na hoeveel dagen voelde je weer een beetje mens?

Liep het uit die dag, omdat er meerdere meiden van hier op die dag door Van Onselen werden geopereerd.

Hoeveel dagen van tevoren heb je te horen gekregen hoe laat je werd verwacht op de dag van de operatie.

Mocht je je eigen slip aanhouden of kreeg je iets anders van hun? Lees hier wel eens dat dames iets van de kliniek aan krijgen.

Wat heb je aangedaan? een makkelijk vestje ofzo?

Pfff wat een vragen allemaal he??

Liefs van Odie

Hoi meiden ..ik ben 1 van de 8 meiden die onlangs door van Onselen is geopeerd.

Ik ben erg tevreden over van Onselen.

Ik ben 1.72 en weeg 57 kilo.

Ik heb 405 cc high profile gekregen en heb nu een D cup had eerst een A\B cup en ze groeien nog steeds.

Heb dualplane anatomisch.

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Gr Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.