Ga naar inhoud

Simone1993 : 29 april 2013 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi.

Ik heb van Onselen zelf niet gesproken maar op de dag zelf alleen ....ging prima hoor die man heeft er echt verstand van .

Ik zou eerst 385 cc krijgen maar is toch 405cc geworden waar ik blij mee ben.

Ik moest om 8 uur in Bochelt zijn en het liep niet uit er waren 2 vrouwen voor mij.

En heb er 2 ontmoet van de borstenforum lag zelfs met 1 van hen op de uitslaapkamer.

De eerste week was bij mij het ergst ..vooral de nachten je kan alleen op je rug slapen dus ik was vroeg wakker elke keer.

Maar de pijnnstillers helpen echt goed kan je goed onderdrukken.

Acheraf is het allemaal mee gevallen .

En je mocht je eigen slip aanhouden ...

Ik ben nu 3 weken geleden geopereerd en kan al weer aardig wat doen ...mijn man vindt van niet hihi.

Ik hoop dat ik je vragen goed hebt beantwoord

gr Terry

Ps ik had een joggingsbroek aan een topje en vestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Terry,

dank voor antwoorden. Oke, dus jij hebt hem zelf ook pas gezien op de dag van de operatie.

Ik zal inderdaad een vestje en een joggingbroek of een andere makkelijk zittende broek aandoen op de dag zelf.

Goed om te lezen dat het niet uitliep en je op tijd aan de beurt was.

Dat op mijn rug slapen zal mij ook wel tegenstaan. Ik ben een echte zij slaper!! Pfff en dan te weten dat ik straks 6 weken niet kan doen.

Maarja, alles voor het goede doel he.

Groetjes,

Odie

Hoi.

Ik heb van Onselen zelf niet gesproken maar op de dag zelf alleen ....ging prima hoor die man heeft er echt verstand van .

Ik zou eerst 385 cc krijgen maar is toch 405cc geworden waar ik blij mee ben.

Ik moest om 8 uur in Bochelt zijn en het liep niet uit er waren 2 vrouwen voor mij.

En heb er 2 ontmoet van de borstenforum lag zelfs met 1 van hen op de uitslaapkamer.

De eerste week was bij mij het ergst ..vooral de nachten je kan alleen op je rug slapen dus ik was vroeg wakker elke keer.

Maar de pijnnstillers helpen echt goed kan je goed onderdrukken.

Acheraf is het allemaal mee gevallen .

En je mocht je eigen slip aanhouden ...

Ik ben nu 3 weken geleden geopereerd en kan al weer aardig wat doen ...mijn man vindt van niet hihi.

Ik hoop dat ik je vragen goed hebt beantwoord

gr Terry

Ps ik had een joggingsbroek aan een topje en vestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mupke,

Ik ben ook erg bang dat er iets fout kan gaan en ik zal wel super balen om op me 20e al met mislukte tieten moet rondlopen:(

Aangezien mr onselen zoveel operaties heeft vertrouw ik erop dat het allemaal goed komt en de mensen van accz heeft me erg gerust gesteld door te zeggen dat als er toch complicaties zijn dan mag ik ze altijd bellen.

Ik werd super wel nerveus toen ik al die mislukte borstvergroting zag op tv maar soms moet je risico's kunnen nemen;) btw de kans is echt super klein dat er complicaties gebeuren anders zat dit forum wel vol klachten;)

Ik ga ook denken hoe ik na de borstvergroting eruit ga zien want het herstel is ook geen pretje als ik lees van andere dames die dit al achter de rug hebben of nog ermee bezig zijn:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Odie,

Ik was erg blij dat ik mr van onselen heb ontmoet tijdens mijn eerste consult want dan krijg ik een goed idee wie mij mooie boobies gaat geven:p hij was heel aardig en dat vond ik erg gerustellend! Je zou maar iemand krijgen die je helemaal niet mag:p dat zou vervelend zijn..

Ik vier geen koninginnedag dus dat kwam goed uit dan heb teminste een dag vrij na de operatie:p

Dronken worden en gek doen kan vast ook prima na je operatie en 6 weken herstel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey simone het gaat zeker goed komen. dr van onselen is een heel aardige man vondt ik teminste. je moet gewoon aan de leuke dingen denken en ja het zal zeker pijn doen de eerste dagen. je moet je gewoon instellen dat het erg veel pijn doet de eerste paar dagen na de operatie. als het dan minder is valt het alleen maar mee. je kan wel denken ooo misschien valt het wel mee maar als je dan wel veel last hebt dan valt het alleen maar tegen....is eigenlijk een beetje als met een bevalling denk niet dat je al kinderen hebt ivm met je leeftijd maar dat doet ook heel veel pijn toen ik zwanger was en moest bevallen dacht ik ook steeds oooo dan heb ik echt een hele dag echt flinke pijn maar het is me 200% mee gevallen ik zeg altijd krijg liever iedere dag een kind dan dat ik nog eens die 9 maanden zwanger moet zijn. is denk ik hoe je je van te voren erop insteld. en ik weet echt wel wat bevallen is heb 3 kinderen waarvan 2 er een tweeling zijn. ik zou me gewoon echt op heel erge spierpijn instellen en alles wat dan minder is is alleen maar een meevaller.

maar het komt zeker goed als het echt zo een hel was dan deden het niet zoveel vrouwen en er zijn er ook nog een hoop die vaker een borstvergroting doen dus.

we knokken ons er wel doorheen.

groetjes mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai mupke,

Ik ben idd nog nooit zwanger geweest maar dat lijkt me helemaal geen pretje en dat duurt 9maanden dan is borstvergroting iets kleins denk ik:p

Ik hoop alleen dat ik een van die uitzondering ben bij wie de pijn wel mee valt xD ik heb nog nooit iets gebroken dus ik weet niet hoe het is om voor een lange periode niks mogen doen dus ik ga maar uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen:) jij heb zelfs een tweeling gehad dat lijkt me pas zwaar!

Een borstvergroting moet te doen zijn want idd anders waren er niet zoveel vrouwen die dat deden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Wat spannend allemaal he. Ja het is wat. Het aantal CC's hoe gaat het eruit zien.

Ik ben ook een van de acht dames die door van Onselen is geholpen. En ik moet zeggen het is me 100% meegevallen.

Bij mij is het wel voor de borstspier geplaatst.

Ik ben zo tevreden! Dr van Onselen heb ik bij mijn eerste consult gezien maar je spreekt hem ook nog voordat je de OK ingaat en kan op het laatste moment nog dingen met hem doorspreken. Hij is erg kundig en heeft een heel goed team om zich heen die je goed gerust kunnen stellen.

Komt echt helemaal goed.

O ja hij heeft bij mij 480 cc geplaatst.

Veel liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

ben blij om jullie geruststellende verhalen te lezen. Ook ik stel me in op erg veel pijn na de operatie. Gelukkig heb ik wel een hoge pijngrens, misschien werkt dit in mijn voordeel (zit me zelf ook maar een beetje moed in te praten haha). Bevallen was inderdaad ook geen pretje, maar ook dat heb ik overleefd :). Gelukkig dat je na 2 weken weer mag autorijden, anders had ik toch wel een probleempje gehad. Hoop ook echt dat ik na 2 weken aan het werk kan gaan. Langer vrij nemen is echt geen optie. Wel fijn ook om te lezen dat je voorafgaand aan de operatie ook nog met de PC kan overleggen. Geeft ook wel een fijn gevoel. Alhoewel ze mij ook wel gelijk mogen helpen pfff des te eerder ben ik er vanaf en is het maar gedaan. Het aftellen is hier wel al begonnen hoor. Spannend!! Ben ook erg benieuwd hoe laat ik aan de beurt ben. Ik ben ook wel benieuwd hoe laat jij aan de beurt bent Simone. Misschien moeten we wel achter elkaar :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Odie,

Ik hoop ook dat ik na 2 weken weer kan werken en ik hoop dat ik na een week al naar school kan:p

Het is heel fijn dat andere mensen je tips kunnen geven om beter door je herstel proces heen te komen:D

We kunnen best elkaar tegenkomen maar dat weten we pas 2weken of een week voor de borstvergroting.. Ik vind het heel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii Simone, ja zeker heel fijn om de verhalen en tips van andere dames te lezen. Ik zal in ieder geval brandnetel thee inslaan en compressen in de vriezer klaar leggen. Genoeg vestjes in huis slaan zodat er niks over mijn hoofd enz. Ik vind het ook heel spannend. We krijgen inderdaad pas 2 weken van tevoren te horen hoe laat we er moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

ik ben 10 december geholpen door de heer van onselen. ik ben erg blij met het resultaat al had het van mij best groter gemogen. ik heb tot aan de ok deze wens bij van onselen doorgegeven en dat zou ik als ik jou was zeker doen. hij houdt zich dan, wanneer mogelijk en dit past aan jouw wens.

heel veel plezier met aftellen, geen zorgen over alles wat je gelezen hebt. van onselen is een heel fijne man en ik voelde me direct op mijn gemak bij hem, het is allemaal zo gebeurd en dan kan je gaan genieten. en koninginnedag, who gives a fuck jij heb straks mooie borsten.

ik las ergens dat accz alleen op maandag opereerd maar dit is niet juist. donderdag ook maar dan heb je dokter kruppa, ook een goede arts met mooie resultaten.

succes met aftellen en je mag me toevoegen om mijn fotos te bewonderen hahha..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog een tip, waar ik heel veel baat bij had, de opsta-stoel via thuiszorg. de eerste week heb ik in de huiskamer geslapen in deze stoel. zo kon ik er snachts zelf uit komen en smorgens ook.. oeffff, nu weet ik het weer, de eerste 4 dagen waren heftig, ik zweer nog steeds bij die stoel. verder veeeeeel water en lieve mensen om je heen. ik lees ook wel eens dat meiden al ene hele dag alleen waren op de eerste dag, onverantwoord bij dualplane plaatsing en sowieso na een narcose.

have fun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi justme,

dank voor je reacties. Heel fijn om van die geruststellende berichten te lezen. Ben zoooo nerveus (ja, nu al! hahha). En koninginnedag niet kunnen vieren is geen ramp hoor. Het is dit jaar toch anders ivm de troonwisseling van Lex en Max :). Ik ga in ieder geval brandnetel thee in huis halen (las hier dat dat ook goed werkt tegen vocht) en veel water drinken doe ik normaal ook al. Ik ben dol op water.

Ik ga je toevoegen :) Goed?

Groetjes,

Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hee zo leuk ik ben ook de 29ste in Bochold voor van Onselen! Nog een klein weekje :D

Hooooi Simone,

ik word ook op 29 april a.s. geopereerd door Van Onselen. Welke pasprotheses heb jij in gepast? Ik de 4 en de 5. De consulente zei dat ze bij proberen 360 cc (ook dualplane en high projectie). anatomische vorm. Spannend he! Kunnen we samen toeleven naar DE datum :). Ik ben zelf 1.73 en weeg 52 kg. Heb weinig tot geen vetweefsel en heb nu een aa cup.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik ben 19 jaar,heb 80a, 1.70 lang en weeg ongeveer 68 kg (zware spieren aangezien ik elke dag train)

Heb gister een consult gehad bij dr. Selms, goed gesprek gehad.

Hij zei tegen mij dat ik ongeveer 240/255 cc moest nemen,natrelle, voor de spier zou doen.

Ik lees dat jullie ongeveer dezelfde maat hebben als mij, maar veel meer cc krijgen.

Ik ben bang dat ik straks te weinig cc heb en dat ik spijt ga krijgen.

Ik wil een volle C, wat zeggen jullie hiervan. Meer cc doen of toch niet?

Ik wil wel dat het er zo natuurlijk mogelijk uit komt te zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik ben 19 jaar,heb 80a, 1.70 lang en weeg ongeveer 68 kg (zware spieren aangezien ik elke dag train)

Heb gister een consult gehad bij dr. Selms, goed gesprek gehad.

Hij zei tegen mij dat ik ongeveer 240/255 cc moest nemen,natrelle, voor de spier zou doen.

Ik lees dat jullie ongeveer dezelfde maat hebben als mij, maar veel meer cc krijgen.

Ik ben bang dat ik straks te weinig cc heb en dat ik spijt ga krijgen.

Ik wil een volle C, wat zeggen jullie hiervan. Meer cc doen of toch niet?

Ik wil wel dat het er zo natuurlijk mogelijk uit komt te zien.

xx

JE moet nooit uitgaan van het aantal cc

Het is echt afhankelijk van vorm, merk, profile en dus de projectie....

Verder moet de prothese in je lijf passen.. Dus de breedte van je eigen borst bepaalt de breedte van de prothese. Elke prothese heeft een bepaalde breedte en dus ook een bepaalde projectie. Dat heeft dan weer met profile te maken.. Dus niet stressen om aantal cc ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeee dames,

Ik heb eindelijk mijn brief ontvangen van hoelaat ik er moet zijn:D

Om 7:15 aanwezig!!! Super vroeg! Ik moet waarschijnlijk om 5uur op om op tijd te komen...

Ik vind het zooo spannend en nu ben ik ook meer bewust van de risico's dus ik ben best zenuwachtig:P

Btw momo, cc zegt niks over welke maat je zal krijgen want per merk verschilt het weer;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha waarschijnlijk wel anders is het wel een hele snelle borstvergroting:P

Helaas moet iemand als eerste zijn... Ik ga wel vanuit dat ik het ben anders heb ik medelijden met die gene voor me xD als ik zondag vroeg naar bed ga en veel wekkers zet red ik het hopelijk:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meiden!

Jeetje SImone kwart over 7!! wat een tijd zeg hahaha. Maar des te eerder ben je er vanaf en mag je weer eten en drinken.

Hebben ze jullie van de week ook nog gebeld of je morgen ook zou kunnen? Ik werd gisteren gebeld of ik ook donderdag a.s .kan. Er was iemand uitgevallen.

Ook ik heb vandaag de bevestiging gekregen en ik moet mij om 10.30 uur melden! mooie tijd.

Wij moeten ruim 2 uur rijden :).

Pff ik mag vanaf 4.30 uur niet meer eten! Dus moet echt best lang nuchter blijven voor mijn doen. Ik moet 's morgens echt wat eten, maar mag nu dus echt niet...

Wanneer gaan jullie de medicijnen halen?

Ik vind het ook ONWIJS spannend!!!

Groetjes,

Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee odie40,

Ja ze hadden me ook gebeld maar ik had alles al geplant op maandag dus daarom blijf ik ook lekker op maandag. Wel stom dat ik de eerste ben en ik mag tot 1 uur eten en na 5 uur mag ik niks meer drinken echt tijden waar ik sowieso geen behoefte heb aan eten of drinken xD

Ik moet ook ruim 2 uur rijden...

Heeeeel vroeg op dus!

Ik heb mijn medicijnen al gehaald, er zat maar genoeg in voor 10 dagen dus moeten we daarna genoegen nemen met paracetemol?:o

Groetjes,

Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Simone,

ik kon het handschrift niet zo heel goed lezen op het recept? Ik las 2x daags 1 pil? is dat wel genoeg???

En als je inderdaad voor 10 dagen wat je mee krijgt?? Ik weet eigenlijk ook niet voor hoe lang je de Celebrex nodig hebt.

Misschien weten andere meiden dat???

Ik moet de medicijnen nog halen. Ga ik morgen of vrijdag doen.

Heb vandaag overigens nog even een hipster gekocht. Ik draag normaal strings, maar voelde me er niet lekker bij met het idee om in een string op de operatietafel te liggen hahaha lekker boeiend, maar dat bedacht ik mij ineens vanmiddag hihihi

Jaaa, jij moet echt vroeg weg. Denk dat ik het niet zo erg zou hebben gevonden als ik om 7.15 me moest melden.

Dan kan je lekker snel weer eten en drinken :).

Ik ga het echt zwaar krijgen vrees ik met nuchter te blijven pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.