Ga naar inhoud

Koekie27 : 4 april 2013 : Dr. Visser : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hey juliette,

Ik stond er zelf van te kijken.... Ik heb totaal geen zenuwen gehad.

Dr visser komt bij mij als professioneel over, ze weet precies wat en hoe ze moet doen.

Ze was ook vriendelijk. Gaf eerlijke antwoorden.

Heb vertrouwen in haar anders had ik het niet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

amaai heb je nt wat teveel gedaan?direct caatwasser leeghalen?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey juliette, Ik stond er zelf van te kijken.... Ik heb totaal geen zenuwen gehad. Dr visser komt bij mij als professioneel over, ze weet precies wat en hoe ze moet doen. Ze was ook vriendelijk. Gaf eerlijke antwoorden. Heb vertrouwen in haar anders had ik het niet gaan.

Ik heb ook het volste vertrouwen in haar en ben blij dat jij ook al een hele goeie ervaring hebt met haar!!!

Op naar 18 juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

amaai het zit nu al perfect uit.. super x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend zonder pijn wakker geworden. Ik heb de hele nacht heerlijk geslapen.

Ik heb een halve douche genomen en de bovenkant met een washandje gedaan.

Mijn rechterborst is gigantisch groot, begint nu wel pijn te doen aan de onderkant van de borst. Is dit normaal?

Mijn linkerborst doet geen pijn en jeukt bij de hechtingen.

Ik dacht dat de wellness kliniek me zou bellen om te vragen hoe het gaat? Ze hebben nog niet gebeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Koekie!

Fijn om even je verslag gelezen te kunnen hebben!

Ik zal je gelijk even antwoord geven:

ad nog een vraag.... Heb diclofenac meegekregen en azithromycin apotex 500. Hoelang moet ik de azithromycin apotex 500 innemen? Had van de wellness kliniek een recept meegekregen, mijn vriend is met dit recept naar de apotheek in genk gegaan. Er zaten maar 3 pillen in die azithromycin, dus voor maar 3 dagen. Is dit wel voldoende?

Ik heb ook maar 3 pillen gehad. Het is dus een hele korte kuur. Na 3 dagen daar dus al lekker van af. En wel innemen een uur voor de maaltijd hé :).

Net ff snel wezen douchen en de bh uit gedaan. Foto s erop gezet. Werd heel erg duizelig en misselijk toen ik de bh uit had. Voorlopig doe ik hem niet meer af.

Je foto's zijn goed gelukt! Heb ook al even een reactie neergezet. Mijn vriend zag ze ook en zei gelijk: 'hey! volgens mij heeft zij ook 380CC :)' Nu na 1 dag PO heb je al hartstikke mooi resultaat! Maar als je er misselijk van wordt, gewoon lekker de BH aan laten! En uit doen wanneer je eventueel gaan douchen. Lekker bedekt houden dus.

Vanochtend zonder pijn wakker geworden. Ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Ik heb een halve douche genomen en de bovenkant met een washandje gedaan. Mijn rechterborst is gigantisch groot, begint nu wel pijn te doen aan de onderkant van de borst. Is dit normaal? Mijn linkerborst doet geen pijn en jeukt bij de hechtingen. Ik dacht dat de wellness kliniek me zou bellen om te vragen hoe het gaat? Ze hebben nog niet gebeld!

Wat fijn dat je zonder pijn bent wakker geworden! Het viel me wel op in je verslag dat je al vrij snel weer iets bent gaan doen.. Zoals dezelfde dag van je operatie nog gaan vegen. Ik zou hier toch nog even iets rustiger mee aan doen. Gun het wat rust.

Ook ik had aan de ene kant wel last (links) en rechts voelde ik echt helemaal niets.
De Wellness Kliniek belde mij pas 8 dagen daarna. Dus ze bellen echt! Kon gelijk mededelen dat 10 minuten voor zij mij belde het verband er al 2 a 4 dagen te vroeg is afgehaald haha..

Succes vandaag meis en ook echt van genieten!

XXX Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kelly

Je ractie steld me gerust.

Dat ik die pillen een uur voor de maaltijd moest innemen wist ik niet... Heb ze gewoon ingenomen wanneer ik er aan dacht. Zal toch wel goed komen ? Hoop ik?

Voorlopig douch ik gewoon voor de helft en de rest met n washandje. Vanmiddag komt me vriendin mijn haren wassen. Mijn vriend heeft gisteren mijn haren gekamt en ik schreeuwde het uit. Hij is echt hardhandig. Dus hem wil ik niet meer aan mijn haar hebben.

Ik heb eigenlijk bijna geen pijn. Maar als ik dan te lang bezig ben geweest dan komt de pijn links opzetten.

Ik slaap ook gewoon heel erg goed, sta er van te kijken omdat ik een echt buikslaper ben. Lig soms een beetje half op mijn zij met hier en daar wat kussens.

Vanaf morgen moet ik alles alleen gaan doen. Mijn vriend gaat voor 2 maanden naar het buitenland.

Zal wel tegenvallen, want hij doet nu alles voor en met de kids ( heb er 3 ).

De protheses zijn bij mij dual plane geplaatst, weet jij of dit kan verschuiven?

Gisteren lag ik op bed en moest in een hele snelle reactie mijn dochter wegduwen ( anders zou ze boven op mijn boobs vallen ) . Voelde echt iets bewegen bovenin mijn borst, en het lijkt daar nu opeens veel dikker. Ik maak me er een beetje zorgen om.

En kelly had nog een vraag...... Heb jij een certificaat van je protheses gehad? Ik namenlijk niet.

Alleen een garantie papier, en papieren betreft de nazorg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat ik nog wilde zeggen over je vorige bericht: 3 weken hechtingen....Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Maar misschien inderdaad vanwege je dunne huid dat dit wel moet. Voor de zekerheid zou ik toch nog even bellen en goed na vragen. Dit kun je beter zeker weten. En niemand weet dat beter dan hun..

Bij mij stond op het recept van het doosje een uur voor de maaltijd innemen, maar mijn maaltijd stond de eerste 2 dagen uit een broodje :P Dus ik denk niet dat het echt uit maakt, als je ze maar wel alle 3 opmaakt.

Hoe is het gegaan met je vriendin? Zijn je haren weer lekker gewassen? Dit was bij mij pas 10 dagen na mijn operatie gedaan, toen kwam mijn moeder even langs. Heerlijk hé?!! Je voelt je zoveel frisser dan!

Hoe gaat het met de pijnstilling? Na 4 dagen ben ik hier mee gestopt omdat ik geen pijn meer had. Het is toch troep in je lichaam.

Het is super dat je zo goed slaapt! Je zult wel gelezen hebben dat dat niet aan iedereen besteedt is. Ik slaap al sinds een week weer voorzichtig op mijn zij, maar mijn buik durf ik nog niet.

Vanaf vandaag alles dus alleen doen hé..Me 2..Vriend is vorige week maandag op oefening gegaan en doe dus al een week alles alleen..Zit jouw vriend ook in het leger? Of doet ie off-shore:) Heb je wel alles op een handige hoogte neergezet zodat je zo min mogelijk hoeft te belasten?? Al begrijp ik ook dat het niet zo makkelijk is omdat je 3 kinderen hebt.

Ik durf je niet te zeggen of het bij dual plane verschuift. Ik heb het namelijk onder de spier. Maar als je bedoelt het zakken van de protheses....dat is wel goed. En die onverwachte bewegingen zijn inderdaad eng! Zo heb ik een aantal keer mijn puppy in een snelle beweging van me weg moeten weren en heeft mijn vriend me al een keer hard aan mijn arm naar zich toe getrokken. Dit was geen pretje en mijn borst ging gelijk opzwellen. Dat heeft bij mij 1.5 dag geduurd voordat het pas weer normaal was.Je bent nu 4 dagen PO en dat is nog zo recent! Dat voel je ook alles veel heftiger. Maar als er wat was waar ik over twijfelde, dan belde ik gewoon even de kliniek op en die konden mij weer geruststellen.

Ik heb inderdaad een certificaat gehad van de protheses, maar wel in het formaat van een visitekaartje die je dubbel kunt klappen. Deze kwam ik pas heel laat tegen in mijn papieren. Deze was in de envelop gestopt die ik mee kreeg na mijn operatie met de bewijsvoering van betaling. Hopelijk zit die van jou daar ook in??

Ik krijg net een melding binnen dat ik een privé bericht van je hebt ontvangen, ik ga er gelijk even naar kijken!

XX kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kelly

Dr visser heeft t echt opgeschreven, hechtingen pas na 3 weken verwijderen!!

Waarom precies heb ik wel gevraagd maar is me niet bijgebleven.

Het is me trouwens nog zelf gelukt om mijn haar te wassen, doe eigenlijk alles zelf. Heb soms wel moeite met kleding aan doen. Maar me haar kammen is ook geen probleem gelukkig.

In tegenstelling tot jou heb ik de afgelope dagen super veel gegeten, ik blijf maar eten haha.

Ook helemaal geen last van misselijkheid, behalve dan als ik me bh uit doe.

Die certificaat heb ik inderdaad gevonden, was een heel klein kaartje..... Haha

Ik hoop snel af te zijn van deze keiharde meloenen...... Wil ze snel zacht hebben.

En ik slaap al op mijn linker zij..... Haha ligt heerlijk..... Alleen omdat rechts heel dik is durf ik nog niet op mijn rechterzij te liggen.

Weet jij trouwens wanneer je weer mag zwemmen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy!!

Zeker het advies van Dr. Visser opvolgen hoor! Zij is tenslotte de PC en heeft er toch iets meer verstand van. Als je het echt wilt weten, kun je natuurlijk altijd even vragen waarom het precies is.

Top dat het je is gelukt! Ik heb echt moeten wachten op mijn moeder omdat mijn haar tot ver op mijn rug zit. Kon dat niet zelf, dan verdween mijn haar in het putje haha.. Ook fijn dat je je eigen haar kunt kammen. Dan kun je toch jezelf een beetje onderhouden hé hihi..

Ik had 's ochtends en 's middags heel veel honger, en at dan ook veel, maar 's avonds ging mijn buik opzwellen en had ik genoeg aan een broodje.

Toch gevonden hihi..Gelukkig! Goed bewaren hé. Dat is je garantiebewijs.

Gewoon gaan liggen waar jij je goed bij voelt.

Sowieso pas zwemmen na 6 weken, maar hoe veel daarna of gelijk daarna........Geen idee! Moet ik ook nog na vragen, want ga 2 juni op vakantie. Heb dus gelukkig nog even hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd met je borsten!!

Fijn dat alles zo goed gaat!!!

Ben een paar dagen niet online geweest, vandaar zo laat :)

Ik denk dat alleen je knoopjes van de hechtingen geknipt gaan worden? Dat kan id ook nog na 3 weken. T zou zelfs kunnen dat ze dan vanzelf al loslaten, de knoopjes :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het gaat goed met me hoor, heel lief van jullie.

Vandaag voor het eerst weg geweest met de auto.

Dat ging best goed, maar op een gegeven moment merkte ik dat mijn borst verkrampte en mijn boobs werden keihard. Toen ben ik maar snel naar huis gegaan om te ontspannen en te rusten.

Ik beloof mezelf elke dag om rustig aan te doen, maar ik kan het maar gewoon niet, ik ben een hele bezige bij die altijd wat te doen heeft, of wat te doen zoekt.

Ik kwam vandaag heel ff in de verleiding om mijn badkamer schoon te maken, heb het toch maar niet gedaan.

Ik wil absoluut geen kapselvorming, dus ik doe echt mijn best om rustig aan te doen.

Voor de rest voel ik mij prima, s avonds wel pijn bij mijn hechtingen vooral rechts. Dat is volgensmij een teken van NU rustig doen!!

Mijn bloeduitstorting begint al een klein beetje minder te worden.

Ik wordt van mezelf al heel erg snel blauw, dit heb ik dr visser ook verteld voor de operatie.

Vanavond als alle kids op bed liggen, zal ik ff nieuwe foto s maken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hey dames

Ik heb een vraagje, ik maak me de laatste tijd een beetje zorgen.

Ik ben nu bijna 3 maanden PO, en ik heb steeds stekende pijnen in mijn linker borst.

Mijn borsten zijn beide lekker zacht en als ik ze aanraak doet het ook geen pijn.

De pijn zit in de buurt van mijn litteken, maar ik kan niet echt een duidelijke plek aanwijzen.

Herkent iemand deze klachten?

Ik zal ook ff nieuwe foto s uploaden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben eind dec geopereerd en ik voel ook soms wel eens wat rare pijn in mijn borsten. Soms links en soms rechts. Ze zijn zacht maar af en toe toch wat last. Ook ervaar ik dat de buitenkant heel koud kan aanvoelen. Volgens mij hoeven we ons geen zorgen te maken hoor. Mocht je dat wel doen dan zou ik je pc bellen en het voorleggen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx dames

Jullie stellen we weer gerust.

Ik heb ook vaak het idee dat zodra ik mijn beugel bh uit doe de pijntjes minder worden.

Iemand die deze mening ook deelt?

Hoe zit het met push up bh s? Ik heb hier en daar gelezen dat je het pas na een jaar PO weer aan mag.

Iemand hier van op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.