Ga naar inhoud

Koekie27 : 4 april 2013 : Dr. Visser : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hey

Idd, je gaat vanalles voelen het eerste jaar... Soms heb ik wel eens pijntjes gehad waardoor ik een paar dagen weer de sportbh gedragen heb, met een strak topje erover. Wat extra stevigheid en dat hielp dan weer :)

Als je achter de spier hebt, of dual plane, dan wordt meestal geadviseerd geen push up te dragen, het eerste jaar idd....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey BB

Inderdaad dat heb ik ook gemerkt, dat als ik me sport bh draag dat de pijntjes dan een heel stuk minder zijn.

Dat over die push ups, daar heeft de wellness kliniek helemaal geen advies over gegeven.

Ik vind het achteraf toch wel een waardeloze kliniek. Ze hebben me na de operatie geen een keer meer gebeld, echt een hele slechte service wat dat betreft. Maaaaar gelukkig zijn me boobs wel mooi.

@ vlinder.... Dan hoop ik maar dat het bij mij snel hersteld. Ik vind die mes steken echt verschrikkelijk.

Ik schrik er soms van, af en toe heb ik het ook heel hevig in mijn slaap. Dan wordt ik er gewoon wakker van.

Maar ik heb ook het idee dat die steken steeds erger worden en vaker. Vind het maar een rot gevoel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan tijdelijk verergeren idd... Geef ze voldoende ondersteuning, zoals je zelf al zegt, helpt het :)

Je hebt ze achter de spier.. die spier moet loskomen.. Dat heeft tijd nodig, en de zenuwen moeten meerekken....

Push up, dus toch echt even een jaar wachten.. Je hebt ze achter de spier en alles is nog herstellende...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

. @ vlinder.... Dan hoop ik maar dat het bij mij snel hersteld. Ik vind die mes steken echt verschrikkelijk. Ik schrik er soms van, af en toe heb ik het ook heel hevig in mijn slaap. Dan wordt ik er gewoon wakker van. Maar ik heb ook het idee dat die steken steeds erger worden en vaker. Vind het maar een rot gevoel!!

Ja ik weet het,ik had het vaak als ik gewoon rustig tv zat et kijken,dan schrok ik me rot.....maar gelukkig gaat t dus wel over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

hoihoi meiden,

zit zo even rond te neuzen omdat ik (nu 7 maanden na mijn bv) sinds een paar dagen steken in mijn rechterborst heb.

Hiervoor had ik wel eens een enkele dag een keer wat steken maar nu is het toch al een paar dagen.

Weten jullie of dat misschien iets met de zenuwen in de borst te maken zou kunnen hebben?Lees wel eens iets over herstel daarvan?

Het is trouwens de borst waarin het gevoel tot nu toe nog steeds niet helemaal terug is,en de tepel juist heel gevoelig en soms zelf irritant/pijnlijk.

Ik hoop dat jullie mij wat gerust kunnen stellen ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, klopt, dat zijn de zenuwen die weer gevoel beginnen door te geven. Bij de een duurt het langer eer het begint, dan bij de ander!

De sterkste prikkel komt er het eerste doorheen, en helaas is dat de pijnprikkel ;)

Allemaal heel normaal gelukkig.. Echter, wel vervelend soms :)

Uiteindelijk gaan de steken in frequentie afnemen. Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh meiden...

ik voel me echt een zeur maar vandaag toch even bij mijn huisarts geweest hoor,het zat/zit me op de 1 of andere manier niet lekker.

Ergens denk ik nou kom op niet piekeren het lijkt allemaal een logisch verhaal over die zenuwen die waarschijnlijk gewoon gaan herstellen en aan de andere kant schrik ik er gewoon van;dat ik van het ene op het andere moment die steken heb en zon naar gevoel in die borst....nu al dik een week.

En aan de buitenkant echt niets te zien.

De huisarts zei dat het wel eventjes mag duren maar dat het over 2 weken toch echt over moet zijn en ze anders een echo wil laten doen.

Wat is jullie ervaring hiermee,voor degene die ook plotseling na een tijd pas die steken en pijn kregen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje he... Is die borst ook minder soepel dan je linkerborst?

Ik ben er eigenlijk misschien wat makkelijk vanuit gegaan dat het de zenuwen waren... Dat kan absoluut hoor, dat het de zenuwen zijn, maar als de borst ook minder soepel is, of wordt, dan zou het natuurlijk ook iets te maken kunnen hebben met je kapselvorming.. Alleen is dat niet het eerste waar je aan denkt, en het eerste waar je je zorgen over moet maken...

Hoe is alles gegaan in jouw eerste 6 weken herstel? Heb je veel moeten tillen? Zwaarder huishoudelijk werk moeten doen zoals stofzuigen, strijken, dweilen, ramen zemen enz? Heb je je ellebogen in die eerste weken vaker hoger moeten heffen dan je schouders?

Even om een beetje meer info te krijgen over wat er evt. aan de hand zou kunnen zijn :)

Is het ondertussen niet minder pijnlijk geworden, of minder frequent? de steken...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie :)

De borst voelt van buiten zegmaar soepel(soms zachter dan de ander) maar soms.lijkt het nu van binnen te voelen of er zegmaar n schijf ofz inzit,niet dat ik iets hard voel.maar bijv als ik buk of op mn zij of buik lig. Beetje lastig uitleggen haha.

Sinds ik de pijn heb is dat.

De huisarts voelde niks geks trouwens.

Heb na de operatie drie weken helemaal niks gedaan en ben erna rustig aan het werk gegaan,werk in de zorg dus helaas geen kantoorwerk of wat,dat dan weer niet:)

volgens de pc kon dat prima.

Maar nu twijfel ik of t wel goed is geweest hihi.

De steken en de pijn houden echt nog veel aan,wel steeds op verschillende plekken in de borst en soms harde steken in de tepel zelf.

En een stomme vraag misschien maar doet kapselvorming ook echt zeer dan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een schijf, die je voelt, kan ook weefsel zijn dat geirriteerd is... maar goed, daar durf ik in jouw geval niet over te oordelen...

Kapsel doet volgens mij, pas zeer als je al een baker 3 of 4 hebt... Zoals jij het beschrijft, lijkt het niet echt op kapselcontractie, maar goed.. ik ben geen pc...

Is het een optie om gewoon eens contact op te nemen met je pc? Misschien kun je bij hem/haar op controle.. Dan heb je wel de meeste zekerheid!!

Ik denk persoonlijk, dat dat de beste optie is :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd zo lijkt het gewoon alsof er een ontsteking zou kunnen zitten ofzo.

Ik heb via de mail contact gehad met mijn pc en die zei dat ik geen zorgen moet maken,het hoort bij het herstel en de ene borst herselt minder snel dan de ander.

Snap ik,maar maak me gewoon zorgen dat t zo plotseling kwam en zou aan blijft houden.

Dan had ik toch liever die gevoelloze tiet:p

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.