Koekie27 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hallo allemaal, heel leuk dit forum.Ben een beetje aan het uitvogelen hoe dit werkt.Ik heb op 4 april een operatie gepland staan bij dr visser in de wellness kliniek. Ik zie er soms best tegen op. Ik heb gekozen voor de next day surgery. Moet op 2 april op consult.Ergens op dit forum heb ik gelezen over echografie die gemaakt moet worden voor de operatie, hoe zit dit? Is dit bij de wellness kliniek ook het geval?Wie hebben er ervaringen met dr visser? Goede en slechte ervaringen zijn allemaal welkom.Ik ben moeder van 3 kids, heb ze alle 3 borstvoeding gegeven, mijn laatste dochter zelfs 10 maanden. Nu is er niet veel meer over van mijn boobs, heb nu ongeveer 75B. Ze ogen leeg... Dus wil ik ze weer mooi opgevuld hebben.Groetjes, ...... Hoop op veel reactie's. ..... Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hallo Koekie, Goed van je om te stap te zetten naar een BV! Ik heb aankomende maandag mijn operatie staan om 08:30 in de ..... jahoor! Wellness Kliniek. Ik ben er vorige week donderdag geweest voor het consult en anderhalve week later kon ik terecht voor de operatie. Maandag dus. Ik heb een erg goed gevoel bij deze kliniek en hoop dat jij dat ook gaat krijgen! Tot nu toe als er vragen zijn, zijn ze altijd bereikbaar voor mij. Dat geeft een prettig gevoel. Je kunt in het zoekscherm bovenin de naam van Dr, Visser in typen , dan krijg je alles te zien wat er tot nu toe geschreven is. Ikzelf heb Dr. Verdonck en kan dus alleen daar mijn ervaring over vertellen. Over de echografie: Toen ik met de PC een vragenlijst in ging vullen vroeg hij mij of er borstkanker in de familie voor kwam. Gelukkig niet! *Afkloppen op de tafel*. Mede daarom hoef ik dus geen echografie te maken. Het is dus niet bij iedereen van toepassing. Heel veel succes en vooral: kijk er maar naar uit!! Liefs, Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hey koekie.Allereerst...van harte gefeliciteerd met je datum!Ikzelf wordt 8 april geholpen door Dr. Verdonck in de wellness kliniek. Ik heb mijn consult begin maart gehad en daar is niets gezegd over een echo maken. Net als Kelly4 zegt, hebben ze me gevraagd achter borstkanker in de familie. Misschien moet het enkel als er borstkanker voorkomt in de familie?Nog veel plezier op dit forum. Je zal er ongetwijfeld, net als ik, veel uit halen!Veel succesMaran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Hoi kelly, Bedankt voor je reactie. Wat leuk dat jij ook binnenkort bij de wellness kliniek een bv krijgt, spannend hoor! Ik hoop dat ik ook een goed gevoel zal hebben bij deze kliniek. Ik zit een beetje met tijd gebrek vandaar dat ik de next day surgery heb gekozen. Over de echografie maak ik me beetje zorgen, borstkanker komt namelijk wel bij mij in de familie, mijn moeder heeft het onlangs gehad. Denk dat ik dan toch maar ff de kliniek op bel om te vragen hoe dit dan in zijn werk gaat. Welke cup maat heb jij nu en welke protheses heb jij gekozen? Ben zo benieuwd ..... Kan niet wachten tot 2 april. Groetjes ,..,,,, xx Hou me op de hoogte..... Ben benieuwd hoe jij alles zal ervaren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Proficiat met je datum!!!!De echografie is idd als er een historie van ziekte in de familie zit...Ik begrijp wat je bedoeld... mijn borsten waren ook precies 'leeg-gezogen' en ik heb zelf nietlang borstvoeding gegeven...hopelijk voel je je na de operatie weer op en tot in je vel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Welkom op het forum!! Alles is al zo een beetje gezegd, zie ik Dan zal ik je titel wat aanpassen, zodat hij lijkt op de rest en dan kun je hier ook na je operatie lekker verder schrijven! Succes!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Hallo Koekie, Ik zie nu pas je reactie. Sorry!! Ik moet zelf af en toe ook nog even erachter komen hoe ik reacties kan lezen, haha Maar goed. Al doende leert men zeggen ze. Voor mij nu welgeteld nog 3 dagen. Het schiet al aardig op! Ik hoop voor jou dat jij ook zo'n fijn gevoel gaat hebben bij de Wellness Klinek. Als ik wist dat ik er zo'n goed gevoel bij zou hebben, had ik ook gekozen voor next day surgery. Maar met mijn 1.5 week later bof ik ook nog wel. Zorg wel dat je helemaal goed ben voorbereid voor de operatie. Zeker omdat het zo snel gaat. Schrijf al je vragen op die je aan Dr. Visser wilt vragen en zoek zo veel mogelijk hier op het forum op. Er is zo veel te vinden! Doe daar je voordeel mee zodat je er niet te bleu in gaat. Zo lees ik al een tijdje alle berichten op het forum en heb daar zo ontzettend veel van opgestoken! Zo ga ik morgen middag nog even naar de stad om de laatste dingetjes in huis te halen. Om het zekere voor het onzekere te nemen, kun je het best even de Wellness Kliniek opbellen om te vragen hoe het zit met de echografie. Je kunt het maar beter zeker weten. Ik heb nu een 75C (alleen goed te zien wanneer ik Push Up draag, want heb geen volume aan de bovenkant) en ga voor ronde prothese (zodat ik boven ook volume krijg), achter de spier en 380 CC. Kijk je al uit naar 2 april? En weet je al een beetje wat je wilt? We keep in touch!! Liefs, Kelly Quote MultiQuote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 Hoi kelly Ik heb het zelfde probleem, weet soms niet hoe ik dingen moet terugvinden om te lezen, en ook niet hoe ik een nieuw onderwerp moet beginnen. Ik heb precies het zelfde probleem, mijn borsten zijn ook leeg aan de boven kant en ik draag altijd push ups. Ik zou graag een kleine D willen, heb denk ik wel genoeg ruimte. Hoeveel cc weet ik nog niet, zal wel horen wat dokter visser zegt. Over die echografie heb ik vandaag gebeld. Ze zeggen dat ik dit zelf moet laten doen via mijn huisarts. Heb hier eigenlijk niet zoveel zin in. Denk dat ik t misschien niet doe en gewoon afwacht wat dr visser 2 april zegt. Qua operatie sta ik er behoorlijk nuchter voor, laat maar mooi op me afkomen. Heb ook wel heel veel tips op dit forum gelezen. Heb jij veel nazoek werk gedaan over de monobloc softone? Ik kon hier niet zo heel erg veel over vinden namelijk. Nou meid ik laat t allemaal mooi op me afkomen... Ga me niet te veel zorgen maken. Voor jou nog heel ff aftellen.... Zal maandag voor je duimen.... En hoop snel je verslag te lezen op dit forum. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Hoi Koekie, Ik had het vandaag alweer! Hihi.. Zo kon ik even niet vinden of je had gereageerd of niet, maar heb daar nu een manier op gevonden. Het wordt al overzichtelijker! De topics waar het laatst op gereageerd staan, staan bovenaan. Heb jij dan inderdaad ook dat wanneer je dan push up draagt, het ineens wel behoorlijk wat lijkt? Ik ben zo blij als ik maandag overal volume heb zitten! En dat dan zonder Push up. YEEEEEY! Ik wil minimaal een D hebben.. Daarom is er gekozen voor 380 CC, rond, achter de spier. Ga maandag, voordat ik word geopereerd, nog wel passen of het echt de juiste maat is. Heb hier nog even om gevraagd omdat ik er echt zenuwachtig van ben geworden of het wel de juiste maat is... Mede omdat mijn partner de maat te groot vind. Echter ga ik toch echt doen wat ík het mooiste vind en ga dus nog 1 keer neutraal passen maandag om vervolgens gelijk te kunnen liggen . Ik ben trouwens 1.77 en mag dus best wat rondingen hebben! Laat je inderdaad maar voorlichten door Dr. Visser. Bij iedereen valt de CC namelijk anders uit. En laat haar zeggen wat zij het beste bij jou vind passen. Ik denk dat je er het beste aan doet om toch wel voor die echografie te gaan als de kliniek dat heeft gezegd.. Zeker als je next day surgery hebt! Want het is zonde als daardoor je operatie niet doorgaat. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Denk ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel veel nazoek werk heb gedaan over de monobloc soft one, mede omdat ik ook niet zo veel er over kon vinden.. Voor jou is het ook al snel he! Kijk je er naar uit? Ik kijk er echt naar uit om mooie BH's te kopen en een bikini die ik met mijn eigen boobies kan vullen!! Ik merk wel, nu ik nog maar 1 dag moet wachten, ik steeds zenuwachtiger wordt.. Heb vandaag het hele huis (appartement) operatie-proof gemaakt en kan dus prima bij pijnstilling, kleding etc. en alles is nu lekker schoon , want daar ga ik voorlopig niets aan doen! Ik probeer uiteraard deze week mijn verslag te typen op mijn forum die ik al ben gestart Dan kun je up-to-date blijven! Hihi.. Alvast slaap lekker! (Hoop dat ik vannacht eens lekker slaap zonder alle nachtmerries en dromen over borsten en operatie..) XXX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Hey kelly Alvast heel veel sterkte en succes voor morgen! Hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen. Als ik n push up draag lijkt het ook alsof ik mooie grote borsten heb. Maar zodra ik de push up uit doe blijft er bijna niks over! Haha. Ik wil ook minimaal een D hebben, met een kleine D ben ik tevreden. Ik ben ook vrij lang 1.73 en slank. Weeg nu 59 kilo. Aankomen kost me heel veel moeite. Ik ben er nog niet uit over die echografie. Waarom staat zoiets niet op de site van de wellness kliniek? Als ik bijvoorbeeld dit forum niet zou lezen zou ik daar komen en dus ook van niks weten. De wellness kliniek heeft me wel gebeld, moet 2 april op consult en dan pas 5 april voor de operatie. Dus het is geen next day surgery meer. Ik kijk er wel naar uit maar maak me nog niet druk! Laat het lekker op me afkomen. Meid ik zal je verslag goed in gaten houden deze week, ben heel benieuwd hoe jij het zal ervaren. Groetjes en nog maals succes morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hè Koekie, ik zal je antwoord geven op de vraag die je in de topic van Kelly stelde. Ik las dat je nog op consult moet. Dus je weet nog niet hoeveel je krijg, wat en hoe? Ik ben pas geopereerd en heb zo goed als geen pijn gehad. Maar ik heb dan ook voor de spier geplaatst gekregen, dat herstel gaat veel sneller dan dat je dual plane krijgt. Als je genoeg weefsel heb, zou ik hiervoor gaan. Er wordt niet in een "gezonde" spier gesneden en je borsten zullen niet onnatuurlijk mee bewegen zodra je je borstspieren aanspant. Buiten dat is het ook een veel natuurlijker uiterlijk. Zeker met ronde half cohesive protheses, ook wel genaamd Cohesive I. Deze zijn veel zachter en flexibeler dan de anatomische protheses. Anatomisch hebben een veel vastere vorm, want die moeten hun vorm behouden en zullen ook op je lichaam blijven liggen. Terwijl de ronde prothese, net als echt borsten mooi opzij vallen als je op je rug gaat liggen. Stel je een ballonnetje voor gevuld met water, als je deze van boven vast houdt, doet het zwaartekracht zijn werk en krijg je een natuurlijke druppelvorm. Dat doet een ronde zachte prothese en deze kunnen ook niet lekken. Veel meiden kiezen al snel voor anatomische omdat ze verder niet worden ingelicht door de pc met de verschillen. Je mag na de operatie gewoon tillen (mijn zoontjes wegen 12 en 14 kg) alleen 4 weken met je ellebogen niet boven je schouders uitkomen, dus je kunt gewoon zelf je haar wassen en je aankleden. Ik deed na twee dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Sorry, stomme iPad, ik drukte per ongeluk op de enter! Nou ga gewoon verder.....ik heb na twee dagen gewoon de boodschappen gedaan en ben na 5 dagen weer gaan werken, al heb ik wel een kantoorbaan. Wat je wel en niet mag ligt ook aan je pc. Maar over het algemeen is voor de spier geplaatst veel minder pijnlijk en sneller herstel. Lees anders mijn operatieverslag maar. Veel succes met je keuze. X Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Hoi corine, Bedankt voor je reactie. Ik vind het best verwarrend, de ene persoon ligt de hele week plat met heel veel pijn en kan niks doen, Terwijl de andere persoon bijna geen pijn heeft. Ik heb de eerste drie dagen wel hulp daarna niet meer, maar ik hoop dat het allemaal los zal lopen. Bedankt voor de tips over de soorte protheses, ik ga hier zeker wat mee doen. Ik vind het forum soms nog verwarrend..... Ben hier pas nieuw.... Weet niet zo goed waar ik mijn vragen kan stellen. Ik ga nu gelijk ook jou verslag lezen. Bedankt meid, groetjes xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Je kunt je vragen ook kwijt bij Best Boobies. Zij weet heel veel en kan je goed advies geven. Wil je niet openbaar zou je een privé bericht kunnen sturen. En anders kun je het gewoon hier op je eigen topic vragen. Er zijn er genoeg die je willen helpen. Gewoon veel lezen, wordt je vanzelf wijzer. Maar ik moet wel toegeven, er zijn heel veel pc's, heel veel soorten operaties, protheses. Soms zie je door het bos de bomen niet meer. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Succes Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hey Corine, mijn naam is best_boobie dus zonder s en met een streepje haha. Anders vinden ze me nooit he Maar koekie, je mag me altijd dingen vragen, maar je mag je vragen ook in je topic stellen, altijd wel iemand die het leest xx BB (ik kort het altijd af ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hey Corine, mijn naam is best_boobie dus zonder s en met een streepje haha. Anders vinden ze me nooit he ) Sorry BB!! (-; Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Sorry BB!! (-; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hoi koekie, Wat leuk dat jij ook voor dr Visser gekozen hebt!! Het is voor mij ondertussen alweer ruim 8 maanden geleden dat ik door haar geopereerd ben en ik ben echt super tevreden!! Ben echt heel erg blij dat ik bij haar geweest ben!! Ik ben met 425cc van een 80B naar 80E gegaan, ik vond die maat zelf erg heftig klinken hahah maar het is gewoon een hele nette en natuurlijke maat geworden. Het voelt ook al een hele tijd heel zacht en natuurlijk aan. Als je het niet weet zie je echt niet dat ze nep zijn!! Hahah... Heel veel succes alvast!! Liefs, Melissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wanda Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 O spannend! In ieder geval al veel succes, Ik zou al heel erg aan het aftellen zijn! Ik wil ook graag een BV laten doen in de welnes kliniek. Maar ik kan dit pas vast leggen in april wand ik heb pas 3 weken vakantie in juli. En het zit al zo lang in m'n hoofd voor een BV. Ik denk dat ik me vele beter ga voelen! Groetjes x wanda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Hoi melissa Wat fijn om jou ervaring te lezen over dr visser. Heb haar speciaal uitgekozen omdat zij ook een eigen kliniek heeft in nederland. En wil me dus niet zomaar door een belgische pc wil laten opereren die hier en daar horror operaties heeft uitgevoerd. Maar in belgie is het al snel 1000 euro goedkoper....dus mijn keuze is daardoor mede dr visser. Ik heb al veel foto s gezien van de boobies die zij maakt..... Hoop dat de meine ook zo mooi worden. Heb nu 75 B en zou een kleine D willen..... Ben benieuwd wat zij mij gaat adviseren. Als het mogenlijk is wil ik graag voor de spier..... Minder pijn en sneller weer alles kunnen doen. En wanda ..... Ik ben nog niet echt aan het aftellen. Soms denk ik ..... Waar ben ik aan begonnen? Haha Soms overvalt het me allemaal een beetje.... Vooral als je hier en daar op het web enge foto s tegenkomt. Maar ik denk dat het allemaal wel goed zal komen. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wanda Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Oei, nja indd sommige dinge die je ziet kunnen wel wat afschrikken. We kunnen altyd alleen maar hopen dat dit niet bij onszelf gebeurd. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Gisteren heb ik de welness kliniek gebeld.... Ik heb gevraagd of ik laat op de ochtend geopereerd kan worden. En ook heb ik gevraagd hoe het zit met de echografie, die kan twee straten verderop gemaakt worden als dr visser dat nodig vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Vandaag op consult bij dr visser..... Ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Woehoe! Vandaag consult en overmorgen ingreep! Keispannend hoor.Ik wens je alvast een geruststellend consult toe.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Hey meid,super benieuwd hoe je het gesteld hebt vandaag!Was je tevreden van je consultatie, wat gaat het worden??xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.