Ga naar inhoud

Booby-day!


justme14

Aanbevolen berichten

Ik lees het nu pas weer. Ben er even tussenuit geweest i.v.m. de operatie :). Voor mij nog steeds het liefste Amsterdam, maar als er maar zon is en wij een jurkje/topje aan kunnen doen, is het goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

LIEVE DAMES, oeps, capslock..

Ik heb hulp nodig met de organisatie, wie biedt zich aan? de reacties voor Amsterdam zijn volgens mij het meeste. Zullen we verder gaan op afspreken.nl? hiervoor moet je echter wel je prive emailadres achterlaten en ik weet niet of dit voor jullie een probleem is? vanaf daar kunnen we onze agenda's namelijk beter matchen.

laat mij maar via inbox weten of je hier aan mee wil doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha. Ik wil toch nog met 1 ander voorstel komen: Scheveningen! Dan kunnen we lekker over de boulevard banjeren, daarna onze inneming bikini's aan, de zee in. En het is voor de meiden uit het zuiden iets dichterbij. Maar uhh, leuke topic van je! ( mijn tekst is leuker hi hi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve dames, een laatste oproep, vanavond wil ik alle uitnodigingen verzenden en verder gaan op afspreken.nl laat het me even weten als er niet genoeg animo is heeft het weinig zin!! tot nu toe 4 aanmelingen waarvan 1 onzeker.. dussss let me know

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig, met zn vieren op een terrasje, hmm!! :lazy2::100::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii,

ik lees dit pas sinds vandaag..

Count me in!!

Locatie maakt me niet uit, ben altijd in voor een gezellig dagje met de dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debby, dan spreken we toch samen af om naar de groep te gaan, no problem.. We zijn toch samen tegelijk aan het herstellen hahahaha xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig Noah, wij kunnen ook carpoolen ;-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heel gezellig dames maar ik moet nog onder t mes, mooi niet dat ik tussen jullie rondborstige dames ga zitten met mijn Pickwickjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa inderdaad Mamii alleen wanneer is de datum? wil eigenlijk wel eerst me boobies hebben anders loop ik zoals SuuSter al zegt met me kleine boobs tussen al die mooie grote boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.