Ga naar inhoud

Booby-day!


justme14

Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal,

Een paar booby-friends en ik kwamen op het idee om met zijn allen eens een leuke dag in de zon, met een wijntje samen te komen!!

Wie dit leuk lijkt reageer dan even per prive bericht je woonplaats zodat we een centraal punt kunnen afspreken.

De bedoeling van de dag is een gezellig samen komen met alle booby's!! Een leuke groepsfoto, een lekker wijntje en gezellig kletsen.. wanneer we een plek hebben om af te spreken kunnen we altijd nog anticiperen op een bepaalde plek, of park, of gelegenheid.. ALS DE ZON ER MAAR IS!!!

Ik hoor van jullie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hmmm, ergens waar zon is... Spanje? Turkije? :D

En, (had ik daarstraks niet aan gedacht) wat met de Belgische en Nederlandse dames? Ergens tussenin zou al op de grens moeten zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op Nederlands/belgisch.. heel slim, de reactie's die ik gehad heb zijn van nederlands dames. Ik denk dat we dit dan ook zo moeten houden, is wel zo praktisch. Tenzij de belgische dames de reistijd er voor over hebben. Ik denk dat je toch ergens moet beslissen wat wél en wat niet...

Eens?

Nogmaals, tot nog toe hebben er veel dames (!!!!)) gereageerd, maar enkel Nederlandse..

Super enthousiast wordt het idee ontvangen en ik hoop zeker dat het doorgaat en leuk wordt. Aan de organisatie zal het niet liggen!! Nu de zon nog!

xxxxxxxxxxx



lache!!! daarom, mooi weer, leuke truitjes en een leuke locatie.. helemaal zin in!

Vraag me af of het iemand opvalt hihi.

Het word voor de mensen omheen iets van "zoek de overeenkomsten", waarom zijn deze dames nu bij elkaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, dan sta ik open voor een Belgisch voorstel :)

Wou hier een in de Non-topic een poll zetten om eens te zien hoeveel belgische en nederlandse dames er zijn.

Maar dat lukt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA, sorry Engelke, je bent de enige belgische dame tot nu toe. Verder heb ik toch al een stuk of 10 reactie's gehad van dames uit Nederland. Maar zullen we je sowieso op de hoogte houden? Wellicht is de af te spreken plaats alsnog dicht bij jouw woonplaats?

Link naar reactie
Delen op andere sites

van sommige dames onder voorbehoud van plaats. maar dit zijn de dames die tot nog toe in zijn voor zon, wijn, boobs en gezelligheid..

emsi42

margaretha

andrea28

demi69

elisa-f

justme (ik)

lise

Dussss dames, aanmelden, hoe meer hoe leuker.. ik hoop eind deze week een locatie voor minstens 20 dames te mogen bespreken... ergens in Nederland..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het er idd aan ligt hoeveel Belgische aanmeldingen je dan krijgt. Je kan het ook nooit voor iedereen goed hoor, want iemand die uit Groningen komt moet veel langer reizen naar bijvoorbeeld Amsterdam dan iemand die daar een half uurtje vandaan woont. En stel dat je Breda neemt als uitgangspunt is België niet eens zo ver weg, het is ook maar net hoever de dames ervoor willen reizen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.