Ga naar inhoud

Booby-day!


justme14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

dit bijvoorbeeld is toch lache!!!

http://dagjenaaramsterdam.nl/dagje-uit-amsterdam/fotoshoot-achter-het-raam-wallentour-en-travestieten-diner/

ik noem maar een uitweg, een picknick kan net zo leuk zijn en ik kan niet in ieders budget kijken.. maar in amsterdam kan je alle kanten op..

Hahaaa :45: Wist niet dat zo iets bestaat en dat PREUTSE mensen dit weten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als j ullie ondertussen nou ook even antwoord geven op mijn vragen... :45:

Amsterdam ok? Dan houden we dit gewoon als plek aan en kan iedereen zelf bepalen of ze dat de moeite vinden.

Sowieso de zon erbij dus ergens in de zomer.

Wat is jullie budget wat je hooguit uit wil geven. een activiteit lijkt mij op zich leuk zodat het niet helemaal stil zal vallen.. nu ben ik daar niet zo bang voor maar you never know... :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit bijvoorbeeld is toch lache!!!

http://dagjenaaramsterdam.nl/dagje-uit-amsterdam/fotoshoot-achter-het-raam-wallentour-en-travestieten-diner/

ik noem maar een uitweg, een picknick kan net zo leuk zijn en ik kan niet in ieders budget kijken.. maar in amsterdam kan je alle kanten op..

Whahaha hoezo preuts hahahaha..

Volgens mij heb ik dit diner alleens op fb voorbij zien komen. Krijg je in een piemel vorm je ijs volgens mij. ;)

Maar iedereen die googlen kan,kan dit vinden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even tot vanavond wachten met beslissingen over de plek want dan komen er nog meer meiden naar het forum, maar anders is A'dam denk ik oke, een leuk uitje voor iedereen.

In de zomer zekerrr!! Lekkerrr! En dan zijn ook de dames die zich nu willen aanmelden ook hersteld en mogen een bh aan!

Wat het budget betreft, hangt idd ervan af of er eten bij zit of wat leuks om te doen idd. Maar ik zou het niet al te gek maken, niet iedereen heeft veel geld en de reis is ook niet gratis ;)

En mag ik nog een vraagje hebben?- Ik zou het fijn vinden als we de definitieve plek en tijd niet openbaar (via pb miss) zouden bekend maken want dan bestaat er de kans dat mensen komen kijken wie er nou nep borsten heeft..? Mee eens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mag ik nog een vraagje hebben?- Ik zou het fijn vinden als we de definitieve plek en tijd niet openbaar (via pb miss) zouden bekend maken want dan bestaat er de kans dat mensen komen kijken wie er nou nep borsten heeft..? Mee eens?

ja da's een goeie .... we willen geen project X

nep borsten ?? als je ze kunt aanraken zijn ze echt !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even tot vanavond wachten met beslissingen over de plek want dan komen er nog meer meiden naar het forum, maar anders is A'dam denk ik oke, een leuk uitje voor iedereen.

In de zomer zekerrr!! Lekkerrr! En dan zijn ook de dames die zich nu willen aanmelden ook hersteld en mogen een bh aan!

Wat het budget betreft, hangt idd ervan af of er eten bij zit of wat leuks om te doen idd. Maar ik zou het niet al te gek maken, niet iedereen heeft veel geld en de reis is ook niet gratis ;)

En mag ik nog een vraagje hebben?- Ik zou het fijn vinden als we de definitieve plek en tijd niet openbaar (via pb miss) zouden bekend maken want dan bestaat er de kans dat mensen komen kijken wie er nou nep borsten heeft..? Mee eens?

betreft budget laat ik nog weten. maar met weinig kunnen we al veel, als het maar mooi weer is. ik denk wel dat we de plek amsterdam aan oeten houden. de mensen die nu al gereageerd hebben vinden dat allemaal prima. ik moet er ongeveer 2 uur voor reizen en heb dat er ook voor over. ik zal eens kijken of er een mogelijkheid tot groepsbericht is waardoor we van de week alles definitief bekend kunnen maken..

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amsterdam is wel erg gezellig ja :)

Voor mij is de reis alleen al 40 euro (heen en terug) dus mijn budget is redelijk klein eerlijk gezegd..

Maar ik wacht lekker af wat er besloten word :) Lijkt me erg leuk om mee te gaan in elk geval!!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ook leuk is? Met z'n allen gaan zwemmen ;)

Kunnen we showen in bikini en ook tegelijkertijd zonnebaden op een ligweiden ofzo :)

Zie je het al voor je, een rij sexy vrouwen met BIG tits naast elkaar op het gras liggend? haha

Sounds like fun! :13:

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

ladies,

daar er verder geen reacties zijn stel ik voor een datum vast te leggen met deze meiden?

Echter, ik wil jullie nog een andere locatie voorleggen, Breda.

Wat hebben jullie liever, Breda of Amsterdam? Dan kan ik naar aanleiding daarvan plannen maken en een datum prikken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.