Ga naar inhoud

Kelly4 : 18 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Was je van plan om je draadjes te laten verwijderen bij de PC, anders kan je je daar op dat moment toch een sportbeha aanschaffen? Dan ben je er tenminste zeker van dat de beha waar je weer mee naar huis vertrekt op dat moment de geschikte maat heeft.

Zo heb ik het alleszins in mijn hoofd gepland! :141:

In ieder geval heel veel succes gewenst morgen!

x

Ik geloof dat verdonck me gezegd had dat ik zelf voor een sportbh moest zorgen. een band kon ik wel van daar kopen. hmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lahja, nu doe je me twijfelen over die sportbeha... In ieder geval heb ik er mijn hoofd zo op gezet, ach ik kan het nog altijd navragen bij de ingreep hé.

No worry's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lahja, nu doe je me twijfelen over die sportbeha... In ieder geval heb ik er mijn hoofd zo op gezet, ach ik kan het nog altijd navragen bij de ingreep hé.

No worry's

Nee, toch niet. Ik heb het "gesprek" nog eens overgedaan in mijn hoofd :42: en ben tot de conclusie gekomen dat ik Dr Verdonck echt wel heb horen zeggen dat de band 30 euro kost en de beha 50 euro. Hopelijk maakt mijn hoofd me niets wijs op dit uur. :21:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Dankjewel voor jullie berichtjes. Zo voel ik me nog even een beetje extra gesteund. Heel fijn!

Nog 3 kwartier rijden....

Mijn maag maakt echt onwijs veel schommelingen door de zenuwen.. Maar we gaan het doen!! Vannacht geen oog dicht gedaan. Haal ik straks wel in, Hopelijk.

Meiden, tot ná de operatie :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd kelly!!

Hoe gaat t met je meiss?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Kelly, gefeliciteerd!! Hoe is het gegaan? Benieuwd naar je verslag, hopelijk heb je niet veel pijn......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve allemaal,

Hierbij eindelijk mijn verslag. :kuzya_02:

Wat een hoop berichtje die ik van jullie heb gekregen. Dank jullie allemaal! Heb hier veel steun aan gehad, en nog steeds! Blijf het benadrukken dat het een goed gevoel is dat je niet de enige bent die dit doet en je allemaal je ervaringen met elkaar kunt delen. Het trekt je er wel beter door heen!

Zondag avond heb ik voor het laatste gedouched, heerlijk mijn haren uitgebreid gewassen en daarbij 'afscheid' genomen met een heel klein traantje van mijn borsten. Het gaf me een goed gevoel en stapte tevreden de douche uit. Door alle zenuwen heb ik die hele nacht eigenlijk niet geslapen. Vond het allemaal zo spannend!

Maandag ochtend ging om 05:30 de wekker en was het snel omkleden, broodjes smeren voor die middag, en op de auto in. Het was zeker 2 uur rijden. Ik moest me om half 9 melden en was er dan ook mooi op tijd.

Heb zeker wel 3 kwartier in de wachtkamer gezeten samen met mijn vader (hij was mijn steun die dag. Partner moest werken). Dat was erg vervelend. Ik had dorst en honger en verveelde me ontzettend.. Kan ongeduldig zijn. Soms.

Om kwart over 9 werd ik geroepen, moest het overige bedrag betalen, en mocht wederom plaats nemen in de wachtkamer. :44:

09:45 werd ik weer geroepen. Ditmaal door iemand anders. Ik werd opgehaald! Het was zo ver! Een gevoel van blijdschap en tegelijkertijd spanning ging door mijn lichaam heen. Boven aangekomen gelijk gevraagd hoelaat ik aan de beurt was. Dit zou 10:15 zijn. Nog even snel borstenforum geopend en nog een paar laatste berichtje geschreven en gelezen.

10:15 het was zo ver! Ik werd opgehaald in mijn mooi schortje, met pantoffels, badjas en haarmutsje. Ik mocht nu zelf, onder begeleiding, naar de operatie kamer toelopen. ((Eerder was er afgesproken dat ik van te voren voor de operatie de prothese nog mocht passen zodat ik het zeker wist over het aantal CC. Echter toen ik daar binnen kwam ging ik gelijk onder het mis. Het is daar allemaal steriel en had dus niet de mogelijkheid om te passen. Na overleg met de arts toch maar besloten om voor het afgesproken CC te gaan, namelijk 380 CC. Dus dames, van mijn kant een tip: WEET ZEKER WELKE MAAT JE WILT EN GOK ER NIET, ZOALS IK OP, DAT JE OP DIE DAG ZELF NOG KAN PASSEN. ZELFS NIET ALS DIT DOOR MEERDERE IS BEVESTIGD DAT DIT KAN.))

Ik mocht gaan liggen en na wat grappen gemaakt te hebben heb ik mijn ogen gesloten.. 11:05 werd ik wakker in de kamer naast de operatie kamer. Ik had het behoorlijk koud en vroeg om een voorbijlopende arts om een extra dekentje. Dit werd gelijk geregeld.

11:10 werd ik alweer terug gebracht naar mijn kamer waar mijn vader al op mij zat te wachten.

Kreeg gelijk cola aangeboden (dit is voor de suiker) en mocht gelijk mijn broodje nuttigen die ik van thuis mee had genomen. Om 12:00 maakte ik mij gereed om naar de auto te gaan. Uiteindelijk zat ik om 12:15 in de auto. Daar heen gelopen zonder rolstoel. Voelde mij prima!

15:00 thuis aangekomen. Die nacht niet geslapen en kon maar weinig. Mijn partner moest mij continue helpen om overeind te komen en het bed uit te komen.

Dinsdag: deze dag was een ramp. Hele nacht niet geslapen en omdat mijn partner al om 06:45 vertrekt naar zijn werk, zat ik al recht op op de bank. Heb gisteren maar weinig kunnen doen. Veel pijn gehad ondanks de pijnstilling. Dit kwam ook door het ontzettende druk-gevoel op mijn buik. Door de zwelling kon er minimaal een tweeling in.. Afgelopen nacht om 01:00 werd ik weer bruut gewekt door de pijn en weer pijnstilling ingenomen, om 03:00 was dit gevoel nog steeds niet weg en raakte ik licht in paniek. Uiteindelijk de huisartsenpost gebeld omdat ik bang was voor koorts. Ik moest mij gelijk melden. Na wat onderzoek bleek het dat het vooral de lucht is die in mijn buik zat en weg moest.
Het vervelende was ook dat mijn lichaam schreeuwde om voedsel, terwijl wanneer ik at, ik misselijk werd. Ik moest bij thuiskomst een banaan eten van de dokter.
Thuis gekomen, de banaan opgegeten en het bed ingegaan. Niet kunnen slapen. Om 06:15 2 kiwi's genuttigd en wat voelde ik mij ineens goed!! Ik kon weer lachen en ik heb zelfs even een uur kunnen slapen! GEWELDIG!
Deze dag heb ik goed doorgebracht. Bijna pijnvrij. Ik voel alleen af en toe wat bij de hechtingen in mijn linker borst, maar voel ze ook jeuken. Dus het is al druk bezig met genezen. Vandaag lekker kunnen 'chillen' en hoop vannacht een beetje te kunnen slapen.

Vandaag was dus een dag die totaal niet te vergelijken was met gisteren. Ik voel me weer Kelly! Hopelijk gaat het nu steeds beter.

Tot dusver mijn verhaal.

Liefs x Kelly

p.s., dinsdag 2 april om 11:00 gaan de hechtingen er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg. Iedereen zat met smart te wachten denk ik. Jammer dat je de eerste dag zoveel pijn had, maar als je de meeste verhalen leest is het wel normaal. Hopelijk gaat het nu iedere dag beter en kun je vannacht beter slapen. Wanneer mag je douchen? Heb je ze al kunnen zien? Van de zomer kunnen we lekker genieten in onze zomerjurkjes met prachtige decolleté! Sterkte!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.