Ga naar inhoud

Kelly4 : 18 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey Juliette,

Mij werd vooral geadviseerd om alles 'lekker te laten gaan'. Alle lucht moest er uit.. Mede dankzij dat, het drinken én de kiwis ben ik me een stuk beter gaan voelen.

Als ik nu weer naar beneden kijk dan weet ik weer waarvoor ik dit doe. Hopelijk binnenkort alleen maar heerlijk van genieten :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Corine,

Nou hé..Ik ben dan ook wel een beetje lang van stof, denk ik. :44:

Het is fijn dat iedereen zo mee leeft en er gelijk reacties op te krijgen.

Als ik zo inderdaad de meeste topics lees, dan weet ik dat ik niet de enige ben. Echter vergat ik dat gister helemaal en kon ik alleen nog maar aan mezelf denken. Gelukkig lach ik nu weer!

Ik mag over 2 weken douchen, wanneer het verband er af gaat. Dus nog eventjes wachten. Tot nu nog maar even de heerlijke opfris doekjes hihi.. Heb ze dus ook nog niet kunnen zien, maar ik voel ze wel! Ik kan er lichtjes over heen wrijven en voel wel het 1 en ander. Dit is fijn. Ze passen in ieder geval niet meer in 1 hand :P

Ik kijk uit naar de eerste jurkjes kopen! Eind mei ga ik naar Frankrijk dus kijk er ontzettend naar uit! Joepie!

Hoe heb jij dat trouwens onderaan je bericht gezet van je CC , je PC etc.?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb jij dat trouwens onderaan je bericht gezet van je CC , je PC etc.?

Xx

Hè Kelly, als je bovenaan op je naam klik en dan "mijn instellingen", kun je aan de linkerkant een handtekening maken. Die kun je gewoon intikken. Wil je ook zo'n tijdlijn, moet je even een berichtje aan Best Boobies doen, zij kan je een link geven, die kun je dan weer kopieren bij je handtekening. Maar idd wat je zegt, aan het forum heb je heel veel, fijn dat iedereen mee leeft. Ik ben er helemaal verslaafd aan. Moet iedere avond wel even kijken. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie! Handtekening is gelukt :) Hihi...

Nu vandaag 4 dagen PO en voel me super!! Dit is niet te vergelijken met mijn off-day van dinsdag.

Krijg al de opmerking van mijn partner dat hij alweer vind dat ik praatjes heb. Dat is een goed teken! Heb mezelf net voor het eerst met de hand douche van onderen kunnen wassen en mijn oksels etc met een washandje kunnen doen. En dat zonder pijn!

Ben ook al zo goed al van de pijnstilling af en slaap nu al 2 nachten goed door.

Ik zeg: goed bezig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kelly, ik heb net je verslag gelezen.

Ben blij voor je dat het nu al een stuk beter met je gaat.

Je verband mag er pas na 2 weken af.... Dat is best lang zeg..... Pffff weet niet of ik dat ga volhouden.

Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's als het verband er straks af is.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel vreemd hè. Bij iedere dokter is het weer anders. Ik hoefde het verband maar 24 uur om, daarna alleen nog maar de kliniek BH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Koekie:

Inderdaad officieel pas na 2 weken.. Echter omdat het bij mij niet meer goed zit, gaat het er onverwachts vanmiddag al af!! Spannend...... Zit vandaag op 8 dagen PO.

Vanmiddag zal ik de foto's er op zetten. XXX

@Marghareta:

Hoi hoi! Het gaat inderdaad al een stuk beter. Ik zal zo even een kleine update schrijven voor iedereen :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update:

Hallo dames,

Hierbij even een kleine update hoe het tot nu toe gaat.

Vandaag ben ik 8 dagen PO en gaat het nog steeds erg goed.

Ik slaap inmiddels al 2 nachten helemaal plat en zonder pijn. Met 2 kussentjes aan ieders kant zodat ik niet kan rollen, maar wel half op mijn zij kan liggen af en toe en dat ligt heerijk. Beter dan helemaal plat..

Gebruik nu al zeker 4 dagen geen pijnstillers meer en heb gister zelfs een klein drankje genomen. Dit is allemaal prima gedaan. Ik sliep heel snel, haha.

Het verband moest minimaal 10 dagen blijven zitten. Eigenlijk 10 dagen en dan zou ik eventueel, bij heel veel last, het eraf mogen halen. Echter ga ik dat dus niet halen!! Het wordt er vandaag nog afgehaald. Dit in overleg met de kliniek.. Het krult namelijk continue op. Helemaal over mijn hechtingen heen en soms drukt het ook precies op de hechtingen. Dat doet wel pijn. Ook kan ik ongeveer op iedere plaats mijn vingers er tussen zetten. Dit schiet dus niet op. En daarbij JEUKT het ook echt ontzettend.

Ik ben dus vanochtend heel snel naar de stad gegaan om een juiste sport BH te vinden. Heb maar voor de zekerheid 75C, 75D en 75E meegenomen, waarvan het denk ik sowieso de D of E gaat worden, maar dat gaan we zien. Ik ben er super benieuwd naar! Kan niet wachten. Om 16:10 heb ik de afspraak staan om het eraf te halen bij de huisarts. Dit ga ik niet zelf doen..

Nu is het alleen de kunst om niet te veel te gaan doen omdat ik geen pijn heb..

Ben zo benieuwd naar vanmiddag. Hoop niet dat ik ze helemaal niets vind. Ineens ga ik twijfelen....

--Een tip waar ik erg veel aan heb gehad 's nachts en overdag op de bank: een halfrond kussen die je ook kunt kopen voordat je het vliegtuig in gaat en die kun je dan in je nek leggen. Zo is je nek goed ondersteunt en kun je misschien lekkerder slapen. Ik kon dat in ieder geval wel beter nu. Ik heb deze voor 2.97 bij de Action gekocht. Misschien ook wat voor jullie.

--Tip nummer twee: ik heb 1 pittenkussen aan de linkerkant van mijn lichaam gehouden en 1 aan de rechterkant. Deze vormt helemaal naar je lichaam. Ligt stukken beter. Geeft ook wat stevigheid.

Veel liefs,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw een kleine update:

Vandaag ben ik 10 dagen PO en voel me nog steeds fantastisch. Het verband is er af en vind ze prachtig!

Heb gelijk foto's gemaakt en deze zijn nu te vinden in de gallerij.

Gisteren heb ik voor het eerst kunnen douchen en dit was DAMN SEXY!!!!!!!! Een heel mooi gezicht.

Zojuist wel even de sport BH verstelt bij de bandjes. Iets langer gezet, want ze sneden behoorlijk. Nu zitten ze weer heerlijk!

A.s. dinsdag om 11:00 uur mogen de hechtingen er uit. Ik ben dan 15 dagen PO. Joepie!!

Liefs,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je zo goed voelt! En nu...... Laat die zomer maar komen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.