Ga naar inhoud

Kelly4 : 18 maart 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Fijn om nu ook deel uit te maken van het borsten forum.

Voordat ik een definitieve afspraak heb gepland, en gekeken heb of ik bij de juiste kliniek was, heb ik eerst borstenforum doorgelezen. Dank jullie voor al deze informatie!

Ik had vanochtend een afspraak bij Dr. Verdonck van de Wellness Kliniek in Belgie (Genk).

Heb hem ervaren als een kundig man die echt de tijd voor je neemt en ook eerlijk is over bepaalde maten.

Maandag 18 maart heb ik de operatie staan. Dat is dus al over 1.5 week :101:

Ik heb nu een Kleine C en laat 380CC inbrengen. Achter de spier.

Ik kijk er ontzettend naar uit!

Liefs,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kelly

Welkom op het forum!!!!

Leuk, join the club :D

Fijn dat je vertrouwen hebt in je pc, dat is namelijk het allerbelangrijkste!! Ik zal meteen je topictitel aanpassen, dan hoor je er helemaal bij en kun je hier ook na je operatie verder schrijven :)

Heel veel forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

best_boobie,

Dankjewel voor je reactie!

Ben inderdaad nog steeds een beetje zoekende op dit forum hoe ik het e.e.a. moet opzoeken en moet posten :)

Ben wel zenuwachtig. Het is al over 1.5 week, maar het kan mij niet snel genoeg zijn.

Liefs,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.5 week is zo om... heb ook "zo lang" moeten wachten na mijn consultatie. En eerst dacht ik "pff, was het morgen maar al" maar het was sneller 7maart dan ik verwachtte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 3 dagen en dan is het zo ver. Dan komt mijn droom uit!! :1big_boobs: Ik kijk er ontzettend naar uit en de dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan.. Droom er iedere nacht van..Dus heb inmiddels al alle cupmaten etc. voorbij zien komen, haha..

Ik word maandag om 08:30 verwacht, dus dat word de wekker zetten om 05:00 en dan nog even heerlijk mijn haren en lichaam te wassen om vervolgens een strakke vlecht te maken en om 05:45 in de auto op naar België!

Ik twijfel alleen nog over de kleding die ik aan ga doen.. Ik denk sportschoenen en mijn trainingsbroek, maar wat qua shirt/vest/trui? Iemand die mij hier over kan adviseren?

xxx Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik mag over 2 weken en ik kan ook aan niks anders denken. Ik val in slaap met borsten en word er mee wakker. Heel herkenbaar dus!!Als ik jou was, zou ik een vest aan doen. In ieder geval iets met een rits. Denk dat iets anders gewoon niet gaat werken, aangezien je je armen niet te ver omhoog mag doen.

Nog 3 nachtjes lekker dromen en dan heb je ze!!! :1bouncingboobs:

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Soof,

Vreemde dromen hé?! Sommige snap ik ook echt niet.. Ben er dus duidelijk niet alleen overdag mee bezig :-)

kijk jij er ook zo naar uit?

Ik ga vanmiddag dan even naar de stad om een vest te halen. En verse brandnetel thee en verse groene thee.

voor jou ook de dagen aftellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel apart die dromen idd. Voel me ook net een klein kind. Kan echt aan niks anders denken! Die thee is een goeie tip. Die moet ik ook nog halen. Ben benieuwd of brandnetelthee ook nog een beetje te drinken is. Heb ik nog nooit op.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een topje met spaghettibandjes aan dat genoeg rekt zodat ik het langs onder kan aandoen.

En daarover een trainingstopje.

En gewoon een jeansbroek maar wel een losse (geen skinny :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soof,


Ik heb er nu helemaal zin in!! Begin nu ook wel een beetje zenuwen in mijn buik te krijgen hihi..


De thee heb ik net ook gehaald. Lekker groene thee met mint. Waanzinnige combinatie! Brandnetelthee is echt niet lekker, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Misschien met een beetje suiker, dat je het dan wel lekker vind?


Heb je alles al in huis gehaald etc? Wat ga jij laten doen en waar laat je het doen?



@Engelke, Ik heb je tip nog even mee genomen en zojuist een iets groter spaghetti topje gekocht :)


Mijn trainingsbroek ligt al gewassen klaar.


Net ook alvast even litteken creme van de kruidvat kunnen halen, groene thee, spaghetti topje, 2 huis vesten mét rits hihi, en ook nog een kussen voor in me nek. Niet te vergeten 2 spannende boeken, want ik kan echt niet een hele dag naar de TV kijken :)


Ik denk dat ik er nu wel klaar voor ben! Ben nu voorbereid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf niet zo een fan van de sportbh van de Hema. Zit toch net wat minder stevig dan andere goede sportbh's.... Voor thuis op de bank vind ik hem goed, voor na een bv dubieus...

Ik heb een paar linkjes voor je van goedgekeurde bh's. Misschien dat je daar iets aan hebt :)

http://www.annamamelle.nl/42-amoena-sandra-borstprothese-bh.html

http://www.purelime.nl/sport-bh/voorsluiting

http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sportbh van de Hema gekocht, 1x gedragen maar wat BB al zegt: geeft niet echt het gevoel van goede ondersteuning, zelfs de Heavy uitvoering. Dus nu ligt 'ie onderin m'n kast en heb ik een Fila BH besteld via internet. Da's een lekkere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie, BB! En nog meer bedankt voor de links. Ik ga deze even lekker door spitten :) Weet jij trouwens het beste hoe ik een sport BH kan kiezen qua maat?

@Yemanja:

Dat is natuurlijk wel zonde. Hij is ook maar 17 euro.. Waarschijnlijk te mooi om waard te zijn dan :) Dankjewel voor de tip!

Ik ga nu gelijk even de links van BB door kijken op internet!



Geven jullie trouwens de voorkeur aan voorsluiting of achtersluiting ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er zelf een van de kliniek met voor- en achtersluiting. In het begin heb ik altijd de voorsluiting gebruikt, omdat dat toch wel erg handig was.

Sommigen vinden voorsluiting dan weer niet handig.... Lastige vraag dus :) Afhankelijk van persoon tot persoon..

En sja.. maatbepaling bij een sportbh is echt superlastig... Geeeen idee hoe je dat doet......

Kijken of de mogelijkheid tot ruilen bestaat? Anders weet ik het ook niet... Ik had er een van de kliniek, dat was dus wel handig :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet ik het dan ook maar gewoon via de kliniek gaan doen. Is 50 euro (daarom was die van de Hema wel interessant voor 17 euro), maar ik wil wel dat ie goed past.

Dus misschien toch maar wel via de kliniek. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kliniek BH die je bij Dr. de Meyere krijgt is echt een fijne BH. Ik heb ook die sport BH bij de Hema gekocht, zit op zich wel fijn, maar wat BB ook zegt, die voorsluiting van de kliniek bh is wel erg handig en hij zit gewoon erg comfortable. Maar ik weet natuurlijk niet welke jou kliniek heeft. Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Corine,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb het er gisteren nog met mijn vriend over gehad.. Ik geef al zoveel geld uit, dan kan ik 50 euro er ook nog wel vanaf. Dan weet ik inderdaad zeker dat ie goed is en hopelijk met voorsluiting.

Ik zal dit bespreken met Dr. Verdonck morgen voordat ik geopereerd wordt. Hij kan zeker de juiste maat aan me geven.

Wel wil ik dan, over 2 weken wanneer het verband eraf gaat, nog 1 erbij halen en dat doe ik via de links van BB. Heb daar al een mooie gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!

En, ik zou eerst een sportbh in de winkel passen voor je gaat bestellen.

Had van de kliniek een 80D aangekregen, en nu een week later ben ik al een 80E mogen gaan halen in de winkel :D

Had online ook een 80D besteld maarja, al te klein he. Gelukkig mag ik hem terugsturen en krijg ik een grotere maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zover! veel geluk.

No worries, die sportbh komt goed. Bovendien zit je toch eerst nog 2 weken ingepakt bij verdonck, niet?

was een dag verkeerd, sorry. confused.

Maar het komt dichterbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je van plan om je draadjes te laten verwijderen bij de PC, anders kan je je daar op dat moment toch een sportbeha aanschaffen? Dan ben je er tenminste zeker van dat de beha waar je weer mee naar huis vertrekt op dat moment de geschikte maat heeft.

Zo heb ik het alleszins in mijn hoofd gepland! :141:

In ieder geval heel veel succes gewenst morgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.