Ga naar inhoud

wissel na xx aantal jaren?


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ik vind hier veel over wissels om een grotere cupmaat te nemen, maar hoe zit het met de houdbaarheid van de protheses?

Mijn protheses zitten er dit jaar 18 jaar in en ik vraag me af of dit wel ok is....

Ik heb af en toe wel last van een beetje zeurende pijn in mijn borsten, maar dat is niet constant. Toch ben ik er niet helemaal gerust in.

Ben al op consult geweest bij Dr.Damen in de Welnesskliniek te Genk en hij raadde me nieuwe protheses aan omdat de oude waarschijnlijk niet meer ok zijn ;(

Heb nu een afspraak gemaakt met Dr.Plovier voor een second opinion op 4 maart.

Moest hij mij hetzelfde advies geven, dan zou ik toch ook overwegen om een iets grotere vulling te nemen. (weet niet meer hoeveel het was 18 jaar geleden...)

Wie heeft hier ervaring met protheses die 15; 20 jaar of langer in het lichaam zitten?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

18 jaar dezelfde prothesen is lang, maar wel heel fijn dat je niet echt erge klachten hebt!

Voelen ze nog zacht aan en ziet het er allemaal nog goed uit?

Een zeurend gevoel, kan wel betekenen dat je op het moment wat meer kapsel aan het maken bent, waardoor de prothesen strakker in het kapsel komen te zitten. Dat gebeurt vaak na zoveel jaren. Echter hoeft dat niet te betekenen dat er iets mis is met de prothese zelf!!

Echter, je zult nog gladde prothesen hebben gekregen, zoveel jaar geleden, en tegenwoordig bestaan er natuurlijk heel andere prothesen dan toendertijd.

Ben benieuwd wat Plovier je gaat aanraden, en voor wat meer vulling is hij ook zeker de juiste man :)

Als ik verhalen tegenkom van iemand die haar prothesen zo lang heeft (weet dat er laatst iemand was, maar weet niet meer wie) dan laat ik het je weten!

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal wel een wereld van verschil zijn met de nieuwe generatie protheses vermoed ik.

Mijn borsten voelen nog steeds zacht aan en zien er nog heel mooi uit. Op het gevoel kan ik er niks verkeerd aan vinden maar Dr.Damen voelde geen randen meer aan de protheses, wat zou betekenen dat ze zouden kunnen lekken....

Ik ben nu 51, dus een wissel zal er toch wel inzitten. Ik neem aan dat ze niet nog eens 20 jaar meegaan ;)

Dus waarom nu niet, dan heb ik er best nog wat aan hé ;))

Benieuwd of ik hier nog dames tegen kom met 'oudere' protheses....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.