Ga naar inhoud

Diesel : 6 juli 2011 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik ben Diesel,46 jaar en 18 jaar geleden een bv gedaan.

Het ziet er nu allemaal niet meer zo mooi uit en ik heb het idee dat ze ook iets zijn geslonken, vandaar mijn besluit om voor de wissel te gaan.

Ik ga bij dezelfde pc. als 18 jaar geleden.

De datum weet ik ook al en dat is 6 juli, heeeeeeeeeeeel snel al.

Vanaf het moment dat ik het heb doorgezet heb ik de zenuwen.

Dat is het zo een beetje in het kort.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust.

Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dames,

Ik heb 18 jaar geleden een bv gehad en daar heb ik tot de dag van vandaag nog nooit last van gehad (even afkloppen)

Ik ga voor de wissel omdat ze eigenlijk maar max. 15 jaar meegaan, en omdat mijn lichaam natuurlijk is veranderd in 18 jaar, en mijn borsten er niet meer zo mooi uit zien als een paar jaar geleden.

Ik ga wel bij dezelfde pc als 18 jaar geleden, ik heb ook al mijn 1e gesprek met hem gehad.

En de datum is 6 juli.

Dus dat is al heel snel.

Ze komen achter de spier (Dat zitten ze nu ook) en verder vind ik het heel spannend.

Ik hoop dat ze net zo mooi worden als de 1e keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Diesel

Wat spannend zeg na 18 jaar, fijn om te horen dat ze zo lang mee kunnen gaan :136:

Hoeveel cc heb je nu? Heb je ronde of anatomische? En wat krijg je nu?

Mag ik vragen of je kinderen hebt gekregen met ''prothese'' borsten? En zaten deze in de weg?

Hihi wat een boel vragen! Heel veel succes, gaat helemaal goed komen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat ik nu heb....

Weet je, 18 jaar geleden was het toch heel anders dan nu.

Je ging naar de pc, hij keek en volgens mij gingen er gewoon van die standaard dingen in, die iedereen kreeg.

Er wordt nu veel meer over gesproken en je heb nu al die tv programma's.

Ik weet wel wat ik ga krijgen, Natrelle TRF en dan tijdens de operatie kijkt hij of er 365,385 of 415cc in past.

Als het goed is ga ik naar een volle 80C cup.

Ik heb nu 80B, en vroeger voor de bv had ik 75A (heel kleintje).

Mijn kinderen had ik al voor de 1e bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Diesel :136:

Wat spannend allemaal na 18 jaar je prothese wissel..Ik zelf heb op dezelfde dag als hij juist een Borstverkleining..hehe net het tegenovergestelde.. ;)

Succes nog de komende 2 weken met voorbereidingen en aftellen naar je grote dag :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Ik heb al vanaf mijn 16de last van mij rug, nek en schouders...mijn borsten hebben zich vroeg ontwikkeld en snel...en mijn borsten waren ook al snel veelste groot voor mijn lichaam...Ik slik ook veel medicijnen tegen de pijn elk jaar dus heb ik besloten mijn borsten te verkleinen....sommige mensen zouden een moord begaan voor mijn borsten en dat snap ik als sommige meiden cup a en b hebben...mr een natuurlijke cup F is niet fijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij altijd blij te lezen dat er een vrouw al zoveel jaren protheses heeft en ze eigelijk laat wisselen om 'het uitzicht' .

Dat wil dan zeggen dat het eigelijk niet 'medisch' nodig is , enkel 'esthetisch' .

Ik lees dat je naar dezelfde chirurg gaat , wat fijn , dan kan je toch niet anders dan met een gerust gemoed de wissel tegemoet gaan hé .

Weet je hoelang de operatie zelf zal duren ? Lijkt me ene heel karwei portheses achter de spier te verwijderen ? Gaat er ook meer cc in dan de vorige keer ? Welke maat had je en ga je krijgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo B-Cupje,

De operatie gaat ongeveer anderhalf uur duren.

De pc gaat tijdens de operatie bekijken hoeveel er in kan zodat het nog wel natuurlijk blijft.

Het gaat om 365,385 of 415cc.

hoeveel cc ik nu heb weet ik eigenlijk niet.

En omdat er al prothese in zitten kan je ook niet passen.

Voor de 1e bv had ik 75A, nu heb ik 80B, en straks hoop ik een volle 80C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk welkom.

6 juli zal er snel zijn.

En hoe vindt u de ervaring ten opzichte van 18 jaar geleden.

Geeft de pc meer uitleg enz,...

Wat verwacht u erzelf van. Ben wel benieuwd wat ze er 18 jaar geleden er in gezet hebben.

Ho spannend. Komt wel goed en veel succes?

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pinki,

Als ik het goed heb onthouden hebben ze er ongeveer 230cc ingezet de 1e keer, maar ik weet het niet zeker hoor.

En ja, wat verwacht ik ervan?

Ik hoop dat ze mooi worden iets groter dan dat ik nu heb, en een natuurlijke "look".

De pc is hetzelfde, en ik heb een heel fijn gesprek met hem gehad.

De gegevens van 18 jaar geleden had hij niet meer.

Ik zie dat jij heel snel na mij aan de beurt bent.

Spannend he!

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het aangepast :D !!

Ik weet helaas alleen geen pc !

Maar je wist al helemaal zeker van te voren dat je naar dezelfde kliniek ging?

had je niet zoiets van even rond kijken wat er verder nog is ?

Betaal je nu veel meer als toen in de tijd ? hihi ben ff nieuwsgierig!!

18 jaar is wel erg lang zeg! Vind je je boobs er nog mooi uitzien of zijn ze er echt aan toe aan die wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer spannend.

Kijk er naar uit. nog kleine 3 weken.

De Be-clinc heeft me om 15u45 gebeld om te vragen dat alles nog door gaat en om de betaling te doen.

Dus alles oke alleen de laatste weken zijn de zenuwen mij de baas.

De ene dag gaat beter dan de andere. Geluk dat we kunnen werken.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc is Dokter van Selms.

En ik heb 18 jaar met mooie borsten rond gelopen dus ik wilde graag weer bij hem terug, en het is een hele aardige vent.

Nu vind ik ze niet meer bij mijn figuur passen, ik ben toch wel 10 kilo zwaarder dan 18 jaar geleden en mijn huid is natuurlijk ook verouderd en slapper geworden, dus er past wel wat meer in nu, denk ik.

Ik heb toen 3000 gulden betaald en nu 4000 euro, wat een verschil he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook weer zo inderdaad, je hebt wel een goede ervaring met die pc en die kliniek!

Dus waarom verder zoeken?

jee wat een verschil in bedrag zeg!!! Pff... moet je kijken hoe tijden veranderen!

Maar dat is eigenlijk met alles..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Ik zag al een reactie van je bij een andere topic en zag dat je ook voor een wissel gaat.

Ga ook zeker je topic volgen aangezien we met een paar meiden vlak va elkaar gaan.

Zelf ga ik 30 juni bij Be-Clinic en wordt geholpen door dr. Plovier.

Las dat al je aardig nerveus was, nou ik ook hoor, hihi!

:48: Tantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diesel

spannend zeg,straks je wisseloperatie,en ik kan me voorstellen dat je idd niet goed weet wat er nu inzit,vroeg was dat idd erg anders als nu.

wel fijn dat je nu weet wat je krijgt,en daar alvast naar uit kan kijken,en hoe je het ook draait of keert,vooruit gaan doe je zoiezo ermee,zal mooi worden,en zeker als je nu al een tijdje er tegenaan kijkt wat je niet echt mooi meer vind.

sucses met aftellen nog naar de 6de julie......

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.