Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr Fresow : Elkerliek ziekenhuis


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik kon niet wachten en dacht ik maar vast mn verslag topic!!! :rolleyes:

Voor degene die niet willen zoeken, zie hier mijn voorstel topic: http://www.borstenforum.com/index.php?showtopic=571

Vandaag ben ik bij de anesthesie geweest. Goed gesprek gehad. Aardige vrouw. Ze geven me gelijk wat bij tijdens de narcose tegen de misselijkheid (ben ooit eerder onder het mes geweest en was 3 dagen ziek van de narcose!). Ik hoop echt heeeeeeel erg dat dat helpt. Ze zei er wel bij dat als dat niet helpt ik ff door zou moeten bijten omdat ze meer niet kunnen doen :mellow:

Maar goed, ook gelijk intake gesprek gehad over hoe laat ik me moet melden, nuchter zijn etc etc etc.

Ook maar vast mn bloedgroep laten prikken. Kan maar gedaan zijn. De dag voor de operatie moet ik ook nog ffies bloedprikken voor een kruisbloed (mocht ik bloed nodig hebben, als er iets niet goed gaat).

All set!!! Nu dus aftellen.............

Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Sophie

wat spannend allemaal...

maar komt allemaal goed.

je wil het graag en tegelijk kijk je er heel erg tegen op.

maar meid het valt reuze mee

ben dus zelf ook een keer eerder onder narcose geweest en dus ook zo ziek als een hond van de narcose.

heb dit keer wat gekregen en het ging best goed.

moet wel eerlijk zeggen dat ik de zelfde avond wel misselijk was maar kreeg daar een zetpil voor en iets in mijn infuus.

was wel iets waar ik heel erg tegen op keek misselijkheid en het infuus inbrengen maar dat ging gelukkig ook goed.

en het moment waar op je ze krijgt te zien...geweldig ik had de tranen in mijn ogen.

verder heb ik ook geen problemen gehad,is natuurlijk bij iedereen anders maar mijn chirurg vertelde mij dat bij een bvk de misselijkheid en pijn erg mee valt.heb dus ook geen pijn gehad.tuurlijk merk je het wel maar heb niet een moment gehad dat ik dacht ik moet NU pijnstillers want ik trek het niet.

en als je op dit forum wat rond snuffelt dan zijn het veel positieve verhalen.(op een korstje,open plekje na)

daar zou ik gewoon rekening met houden dan valt het alleen maar weer mee.

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al die verhalen over korstjes, open plekjes enzo kunnen we heel goed opblazen hihi. Welkom bij de club :43:

Dat spul tegen de misselijkheid kreeg ik de eerste keer al. Toen ik wakker werd gemaakt uit de narcose en ik zei dat ik toch wel heeeeel erg misselijk was (had me keurig gehouden aan de nuchterheidsregel) kreeg ik direct een spuitje :) Bij de tweede narcose helaas maar 2 minuten geholpen en toen kwam alles eruit (tenminste voor wat er in mijn maag zat, een beschuitje ofzo)

In ieder geval genieten van het uitkijken naar de operatie, want als je wakker word, dan heb je zoiets van 'goh, dit was het?'

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Bedankt voor alle reacties. Dat infuus is inderdaad ook wel iets waar ik tegenop zie, maarja het moet nu eenmaal! En, wat ik niet had verwacht, is dat ik fragmin spuitjes ga krijgen. Hebben jullie dat ook gehad? Is tegen trombose. (ik heb stiekem een hekel aan naalden, wel grappig aangezien ik zelf bloedprik bij mensen en helemaal onder de tattoo's zit en een tongpiercing heb)

Ach ik laat het maar allemaal over mee heen komen. Komt vast goed allemaal!! En het is nog niet zo ver.

Hebben jullie nog tips wat het genezingsproces bevorderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook gehad hoor spuiten tegen trombose.stelt niks voor.maar ja ik heb diabetes en spuit 4 keer per dag dus ja ben het gewend.en jij met je tattoo's en piercing bent ook wel wat gewend.bij mij wil het nooit goed infuus prikken maar had afgesproken dat ze me op de ok zouden prikken en heb gevraagd om een goeie prikker.gekregen ook ze had m in 1 keer(kostte mij een zak drop maar dat had ik er graag voor over)

ik ben 4 wk voor de operatie begonnen met vitamine c

en heb gezorgd dat ik een goede conditie had.sportte 2 tot 3 keer per week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook, zo'n tromboseprik. Begon direct al, kwam aan, moest me direct omkleden en kreeg direct die prik. Ze vroeg nog waar ik hem wou (ik geloof dat ik ook nog de bil als optie had). Zei gewoon 'doe maar waar het het minste pijn doet' en toen kreeg ik hem in m'n bovenbeen. En serieus, je voelt echt helemaal niks haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.