Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr Fresow : Elkerliek ziekenhuis


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

tnx meiden!

er is een hoop af ja, ben alleen helemaal vergeten te vragen hoeveel. moet woensdag terug en dan ga ik dat gelijk vragen! ben vandaag met de druppeltjes begonnen. nu maar hopen dat het en betje werkt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

hoe zit/zat het bij jullie met de pijn? ik heb namelijk eigenlijk geen pijn. als bijvoorbeeld de kat op schoot zit en die leunt tegen mn boobies aan voel ik daar niks van. het enigste is onder de borst. die voel ik wel. is dit wel goed???? hoor ik niet meer te voelen?

heb nog helemaal geen pijnstilling geslikt sinds ik uit t ziekenhuis ben....

beetje bezorgd nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie

Ik zou me geen zorgen maken hoor want waarom zou je???

Als ik naar mezelf kijk is het bij mij ook mee gevallen de eerste dag wel pijnstilling via het infuus en daarna heb ik een paar dagen paracetamol geslikt .

Voor een grote ingreep valt de pijn mee denk ik,dus ik ben na 4 dagen gestopt maar helemaal niets voelen dat had ik niet.

Maar iedereen ervaart pijn anders kijk naar de bv ers daar is de pijn ook bij iedereen anders daar zie je maar weer dat ieder mens uniek is toch!!!!!

Geniet ervan dat je geen pijn hebt maar naar mijn inziens geen reden om je zorgen te maken.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb mn eerste baaldag al te pakken. mijn mannetje is naar een concert toe vandaag (hij wilde wel annuleren maar dat mocht niet van mij). mijn moeder zou vandaag langskomen evenals wat vrienden. belt de een na de ander af.... en nu belt mn moeder dat haar auto het heeft begeven!!!!! godver%$#$^&(((&^%

vervolgens is niemand bereid haar een lift te geven wat resulteerd in een huilende sophie.

nu moet ik maar naar de buuf om te vragen of ze de gaasjes wil verwisselen.

wat een kl*te zooi zeg. en dan dat zeik weer er ook nog is bij. :102:

sorry meiden, maar moest het even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie, logisch hoor, dan voel je je ineens zo hulpeloos he! Maar het is niet zo heel erg hoor dat je nu de gaasjes niet doet. Kan vanavond toch ook tot je vriend er weer is?

Enne dat je weinig pijn hebt is alleen maar goed!

Sterkte en t komt wel goed hoor, groetjes! Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sophie

Ook dit snappen we hoor ook dit hebben de meesten mee gemaakt een DIP dag ja makkelijk gezegd maar ook dit kan van de narcose komen.

Maar wel balen natuurlijk komt nooit uit een dip dag als er niets aan de gaasjes zit lekker laten zitten,en ja dat z..k weer doet er ook geen goed aan.

Mij n man is nu naar het voetbal toe en loop ook een beetje met mijn ziel onder mijn arm hij zou de kerstspullen al van achter het schot halen maar helaas ik zie nog niets zodat ik het kon uitzoeken en ik wil al wat stukjes maken maar door het z..k weer kan ik geen takjes gaan scoren.

Dus dan maar achter de laptop en voetbal club staat ook nog achter dus dat beloofd ook al niet teveel goeds.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx meiden voor de opbeurende woorden. het gaat wel al beter hoor. maar zal ook wel deels door de narcose komen en spanning die eruit komt etc.

ach, morgen lachen we weer!!

weet wel al dat ik van mam een bon voor de livera krijg!!! die komt wel van pas over een paar weken :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sophie!

Van jeuk weet ik helaas nog niks af..

Wel mooi dat je zo weinig last hebt gehad van de narcose. Daar ben ik zelf namelijk ook een beetje bang voor dat ik daar last van zal krijgen.

Mag ik je ww zodat ik es kan kijken hoe het bij jou is gegaan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

Ik heb vandaag je foto's bekeken en wat een verschil zeg. Super hoor!

Hoe is je afspraak gegaan woensdag?

het jeuken heb ik niet zoveel gehad gelukkig.

En pijn heb ik eigenlijk ook niet echt gehad. Volgens mij valt het iedereen wel mee met de pijn.

Ga je binnenkort nog foto's maken zonder de plakkers?

Nou succes met herstellen verder.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou bleek het geval te zijn dat ze op de afdeling de afspraak een week te vroeg gemaakt hadden. Ben dus voor niets in het ziekenhuis geweest. De arts heeft even snel gekeken en het zag er goed uit maar de pleisters etc mochten er nog niet af. Woensdag moet ik terug en dan gaan ze er wel af! Was dus een beetje balen. Ik kon wel gelijk even vragen hoeveel eraf is gehaald. Zie kandtekening ;)

Het jeukt nog steeds als een gek maar waar ik me meer zorgen om maak is dat aan de binnen kant van mn linker borst waar de knoop van de hechting zit, het een beetje aan het ontsteken is. Heb er ook last van. Ik hou het maar goed schoon met betadine. Over 4 dagen gaan ze eruit, laten we maar hopen dat het dan snel over is. Ik kan nu dus nog geen foto's plaatsen zonder plakkertjes ;)

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, hehe kan eidelijk een update doen. Errug vervelend als de server eruit ligt :blink:

Ik ben gister op controle geweest. Ze hebben de pleisters eraf gehaald en de uitstekende hechingen verwijderd. Het ziet er goed uit en de pc is zeer tevreden. Over 4 weken moet ik terug en dan krijg ik speciale pleisters mee tegen de littekens.

Rechts is helemaal dicht. Links was het drie landen punt nog een beetje open. Maar volgens mij is ie nu wel dicht. (zo lang als het duurt natuurlijk)

Vind het wel wat gevoeliger nu de pleisters eraf zijn. Gaf toch nog een hoop steun.

Ik zelf kan nog niet zeggen dat ik ze mooi vind. Ik weet het, ik zeur (ben nog al perfectionistisch). Maar links heb ik nog zo een erge bobbel zitten onder mn arm. Vind dat echt spuglelijk en ik hoop dat dat nog wat weg trekt. Mijn tepels zijn ook ongelijk. Maaaaarrrrrr, ik ben superblij met de grootte!!!!! :125:

ik heb nieuwe foto's geupload!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

Fijn dat het er goed uit ziet. Ik had ook dat ik het allemaal wat gevoeliger vond nadat de pleisters eraf waren.

Komt helemaal goed!

Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's :blush:

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

Fijn dat het er goed uit ziet. Ik had ook dat ik het allemaal wat gevoeliger vond nadat de pleisters eraf waren.

Komt helemaal goed!

Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's :blush:

groetjes,

Marianne

nieuwe foto´s staan erop dacht ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, ik had nog niet gekeken.

Maar uh ik zie geen bobbel en wat is er dan niet gelijk aan je tepels?? Ik vind ze heel mooi geworden.

Als ik het met mij zelf vergelijk ben ik ook erg perfectionistisch.

Ik zie bij mezelf bijvoorbeeld dat de ene borst nu groter is dan de andere en dat de andere tepel meer naar buiten wijst/staat, maar bij jou zie ik dat niet hoor.

Nu wil ik ook niet zeuren over mezelf want voor mijn bvk was het niet veel soeps hihihi

En in vergelijking met dat ben ik nu superblij, zowel met de maat als het plaatje opzich :D

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, ik had nog niet gekeken.

Maar uh ik zie geen bobbel en wat is er dan niet gelijk aan je tepels?? Ik vind ze heel mooi geworden.

Als ik het met mij zelf vergelijk ben ik ook erg perfectionistisch.

Ik zie bij mezelf bijvoorbeeld dat de ene borst nu groter is dan de andere en dat de andere tepel meer naar buiten wijst/staat, maar bij jou zie ik dat niet hoor.

Nu wil ik ook niet zeuren over mezelf want voor mijn bvk was het niet veel soeps hihihi

En in vergelijking met dat ben ik nu superblij, zowel met de maat als het plaatje opzich :D

groetjes,

Marianne

hahaha, ik zie al die dingen bij jou helemaal niet. alleen dat je een klein deukje hebt links.

stom dat je het zelf heel ander ziet dan een ander he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie

Ik vind ze erg mooi ook mooi klein en een erge mooie vorm.

Ik had dat ook dat het aan de zijkant nog erg dik was maar dat slinkt nog steeds je zult zien dat ze over een week of 3 nog mooier zijn die van mij beginnen nu mooi soepel te worden,ik ben nog steeds zo blij.

Ik doe eigenlijk best wel veel nu en het gaat zo goed nu het is zo zalig om die ( ) ( ) niet meer te voelen ik liep van de week op mijn manier wat hard te lopen en het wiebelde altijd als een gek en nu is het net of er niets zit ha ha .

Marijke :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sophie!

Supermooi resultaat al! en het wordt ntuurlijk alleen maar mooier!

En dit soort foto's stimuleren echt de mensen die nog twijfelen en het geeft mij meer zekerheid dat het wel goed komt.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meid

het ziet er super uit.

volgens mij hebben we dat allemaal dat we kritisch kijken.ik had ook die bulten(hihi klinkt ook weer zo gek)

onder mijn oksels maar dat slinkt dus nog wel wat hoor..

als je een paar weken verder bent lijkt het al weer heel anders

gr.marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor de complimenten!!!

Nou zijn helaas beide 3 landenpunten een beetje open.

Dat is niet zo erg maar mn gaasjes blijven eraan plakken....

Maandag maar even de ha of de pc bellen voor andere gaasjes. Zo trek ik het iedere keer weer open natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dames,

Ik word gek van mn linker borst.

3 landenpunt gaat steeds weer open-dicht-open-dicht.

Nu is ie weer open en nog behoorlijk ook.

Maar, ik zal wel gewoon wat meer geduld moeten hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.