Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr Fresow : Elkerliek ziekenhuis


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

Nou, het wil niet echt vlotten. Rechts is eindelijk goed dicht. Daar ben ik heel blij mee. De tepel is ook zo goed als helemaal hersteld. Zitten nog op een paar plekjes wat hechtdraadjes die er niet uit willen maar verder is het toppie.

Links daarin tegen is een ramp.

Hij is nog steeds open en het wordt steeds erger heb ik het idee. Durf niet te douchen omdat ik bang ben dat wat er dicht is ook weer open gaat. Ik baal er echt van :24: .

Hebben jullie nog tips, of zal ik toch de dokter na de kerst moeten bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Sophie! Wat balen van het 3 landen punt.. "Gelukkig" ben je hierin niet de enige en leert de ervaring dat het eigenlijk altijd wel goed komt! Ik weet niet of ik je wachtwoord al eens gekregen had, maar zou je die willen sturen? Ben heel benieuwd!

Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

Balen is dat he?! het enige wat ik kan zeggen dat douchen juist goed is, want dan blijft het juist goed schoon.

En het enige wat ik kan zeggen is geduld geduld en nog eens geduld.

Ik heb zelf nu ook weer wat raars en ik ben nu alweer 7weken po dus helaas duurt de ellende soms nog langer.

Hoeft bij jou nu natuurlijk niet zo lang te duren, maar meer als indicatie.

rustig aan zou ik zeggen en lekker genieten van de kerst!!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sok: van jeuk heb ik gelukkig geen last, dat had ik alleen in het begin. Hopenlijk is dat bij jou ook zo!

@marianne: Ja geduld..... moeilijk voor sophie hahaha. Maar het moet!!! Hoop maar dat de elende snel over is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Sophie, Happy 2010!

Hoe gaat t nu met je linker borst?? Al dicht of niet? Idd wat Marianne zei: Spoelen is juist heel goed!

Ben benieuwd hoe t gaat. Oh en ik heb tussen de gewone gaasjes en de wondjes siliconen gaasjes gedaan zodat t niet aan de wond bleef plakken. DAt was heel goed.

Groetjes! Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, jullie ook allemaal de beste wensen!!

Links gaat steeds beter nu. De wond wordt steeds kleiner.

Ik heb wel contact gehad met de assistente en die zei inderdaad 2x per dag spoelen en ze raadde de gewone gaasjes aan.

Dit heb ik braaf gedaan en het gaat al beter. Rechts is dicht, moet alleen uitkijken na het douchen omdat dan het korstje zacht is. Ik laat het dus eerst goed drogen voordat ik de bh weer aan doe.

Ik slaap 's nachts inmiddels zonder bh en plak de gaasjes vast. Dit gaat super. Ik heb het idee dat ik ook bijdraagt aan de snellere wondgenezing links. Mijn ziekenhuisbh duwt namelijk het gaasje in het 3 landenpunt. Maar op mn zij liggen gaat nog niet van harte. Dat doet vooral zeer aan de littekens aan de zijkant.

Ik zal een dezer dagen weer nieuwe foto's plaatsen, maar pas als ik weer beter ben. Heb iets verkeerds gegeten en doe noiets anders dan de wc pot innig omhelzen!! :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames,

Ik heb nieuwe foto´s geplaatst.

Een waarschuwing vooraf, er zit 1 foto bij van mn 3Lpunt open. Die is niet echt fraai!

Ik ben nu helemaal gelukkig want ook op het linker 3Lpunt zit een dikke korst!!!! :101:

Het gaat dus de goede kant op!

Ook reageren mn tepels op kou, gevoel heb ik helaas nog niet maar ik vind dit al een goed teken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Sophie,

Ik heb je boobs bewonderd en het is heel mooi aan het worden!!! Super.

Ik moest inderdaad wel even schrikken van je 3L punt, maar ik ben blij voor je dat er een korst op zit.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Wat zien ze er mooi uit Sophie! Die foto's van het 3landenpunt zijn inderdaad niet al te fraai, maar gelukkig zit het nu dicht. Verder vind ik het er echt heel goed uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik kom net terug van de laatste controle. Alles ziet er goed uit. De arts is tevreden. Ik heb aangegeven dat ik niet blij met met de ezelsoor (bult aan de zijkant van de borst/half onder oksel) aan de linkerkant. Hij zegt dat dit nog weg trekt. Wel kan dat een jaar duren :blink:

Als het niet weggaat zou het gecorrigeerd kunnen worden met als gevolg dat het horizontale litteken verder door loopt dan nu.

Verder moet mijn rechterborst nog een klein beetje zakken. Ik heb speciale pleisters gekregen tegen de littekens. Die moet ik erop plakken en beginnen met 5 uurtjes op een dag en dan iedere dag een uurtje langer. En.... ik mag gewone bh's gaan dragen dus Sophietje gaat eens goed winkelen van 't weekend!! Of ik ze dan ook al echt ga dragen is natuurlijk de vraag. De littekens aan de zijkant doen namelijk nog wel zeer. Maar het kopen opzich is natuurlijk al helemaal geweldig!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

Fijn dat de PC het er goed uit vond zien. Ik heb ook aan 1 kant een beetje een ezelsoor. Het is maar een klein beetje dus ik stoor me er niet aan.

Hoe heten die pleisters die je hebt gekregen? Ik heb ook pleisters tegen de littekens, (siliconenpleisters van dermatix) Ik schrok toen ik de prijs zag. 5 velletjes voor dik € 400 :blink:

Gelukkig worden ze vergoed en ik heb ze nog net in het oude jaar besteld (betekent geen eigen bijdrage) ;)

Hoe gaat het met de 3 L punt???

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Ze heten ScarBan. Ik heb geen idee hoe duur ze zijn, ik krijg alles van het ziekenhuis. Heb ze dus daar gewoon zo meegekregen.

Ik kan de mijne 6 tot 8 weken gebruiken. Ik moet ze wassen onder de kraan met speciaal spul en kan ze dan weer opplakken. Heel maf.

3l is dicht, korstje wordt steeds kleiner :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Sophie,

heb je hele verhaal gelezen, ga zelf ook onder het mes in februari

van 75 G naar ?????

ben heel benieuwd hoe het u met je gaat.het is ook nog maar kort geleden.

Zou ik jou foto's mogen zien?

weet nog niet hoe alles hier werkt.

Kan jammer genoeg op geen 1 site iets terug vinden over de operaties van Dr kappel die mij gaat opereren.

Hoop dat je helemaal tevreden bent met het resultaat en bedankt voor je verhaal.

M.v.g melinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben vandaag bh-tjes wezen shoppen!!!!!! :43:

Het is dus een 75/80 C geworden. Daar ben ik super blij mee!!! Ik kan gewoon alles kopen wat ik maar wil!!!! :101:

Ik heb gelijk 4 setjes gekocht :blush:

Zojuist valt ook het korstje van mn linker 3lpunt af! Het gaat echt helemaal super!!

@Patricia: ik heb dus vergeten om zo een piercing te kopen!

Ik heb zelf wel een piercing van plastic maar die was ik ook vergeten in te doen :blush: spanning denk ik. Ik heb mn tongpiercing er maar gewoon uitgehaald. Maar gelukkig ging hij na de operatie er zonder moeite weer in! Intiem piercings weet ik niet. Ik moet ook mn oorbellen uit en ring af, dus ik ben bang dat de intiem piercings er ook uit moeten. Maar aan de ander kant mocht ik wel mn onderbroek aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sophie,

Super dat je leuke setjes hebt gescoord!!! Ben ook wel nieuwsgierig.

Ik heb net even je foto´s gekeken en het begint al mooi te helen zeg.

En de vorm is ook prachtig. Je zal wel super blij zijn met het resultaat?!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Weer even een berichtje van mij!

Het gaat heel goed, ik ben weer fulltime aan het werk.

Ik moest wel weer even wennen na het stil zitten.

Het wordt nu allemaal wel wat gevoeliger. Vooral aan de zijkanten.

Ik denk omdat ik actiever ben. Het jeukt ook weer.

Maar jeuk is een goed teken.

Ik ben super blij met hoe mijn figuur nu beter uitkomt. Allen zit er nog steeds die bult aan de zijkant.

GEDULD dus he!!!

Ik zal van de week nieuwe foto´s plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Fijn dat het goed met je gaat en dat je ook weer full time aan het werk bent! Hoe lang heb je in totaal niet gewerkt? Ik wil drie weken vrij nemen, ga er vanuit dat dat wel genoeg is.

Hopen dat de jeuk niet erger wordt, maar weten dat het geneest is natuurlijk ook wel erg prettig. Ik ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sophie,

zoals je kunt zien ben ik ook geen onbekende op dit forum.

aangezien ik al bijna een jaar geleden geopereerd en dus alweer volop in de dagelijkse drukte zit, ben ik niet zoveel meer online zeg maar.....

ik volg wel zoveel mogelijk iedreen maar reageer niet steeds.

toch ben ik zeeeeeeeeer nieuwsgierig naar je resultaat natuurlijk.

dus zou ik je ww mogen onvangen ????????

mijn foto's kun je bekijken zonder ww(kan het er helaas niet meer op krijgen) dus dat hoef ik je niet te geven, wellicht heb je ze misschien allang gezien.......

affijn ik wacht het af......alvast bedankt hoor!!

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

@zwolle: mijn pc heeft me aangeraden 6 weken heel rustig aan te doen. ik heb dus 6 weken in de ziektewet gezeten. ik heb er geen vrij voor hoeven nemen.

ik ga over 1 minuutje nieuwe foto's plaatsen 8wkn po.

het gaat heel goed. de zijkanten zijn wel heel erg gevoelig. dat wil maar niet overgaan.

ook heb ik nog steeds geen gevoel in mn tepels en aan de onderkant.

groetjes sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.