Ga naar inhoud

Sophie : 3 december 2009 : Dr Fresow : Elkerliek ziekenhuis


Gast Sophie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

jeetje sophie die zijn echt heel mooi geworden zeg, wat mooi klein zeg ....super hoor!!!!

zelfs ik bespeur jaloezie bij mij .......schaam schaam...........

nou dan lijken die van nog groot........

maargoed ik klaag niet hoor.

en nog bedankt dat ik je ww mocht!

spreek je wel weer eens

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Dames,

Hier weer is een berichtje van mij!! Ben hier niet meer zo vaak maar lees nog wel mee!!

Even een update van mijn kant.

Ik dacht vandaag, laat ik de pc eens bellen omdat ik nog steeds niet zonder ziekenhuis bh aan kan slapen. Zolang ik op mn rug blijf liggen gaat het goed, maar op mn zij (en ik ben een zei slaper) doet het echt zeer.

Gelukkig kon ik gelijk terecht en blijkt dat ik behoorlijk wat litteken weefsel heb gevormd in mn borsten..... :102: Nu ga ik donderdag voor de eerste keer naar een huidtherapeute om te kijken of we er wat aan kunnen doen....

Ik vind het echt balen, het ging zo goed!!!

Liefs Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hoi Dames,

Hehe, ik kan weer inloggen!!! Dus vandaar de late reactie.

De huidtherapie is helemaal niet leuk maar helpt wel. Ik kan af en toe 's nachts weer zonder bh slapen. Heerlijk!!!

Helaas doet het ziekenfonds moeilijk over de vergoeding, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Ik moet u gauw naar mn werk, maar ik zal snel nieuwe foto's plaatsen!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi Sophie,

Wat erg zeg dat je zoveel littekenweefsel hebt gevormd.

Heeft dat met de pc te maken (had hij iets anders moeten doen)

of is het gewoon hoe het geneest?

Maar ik ben wel blij dat je boobs zo zijn geworden als je wilde!!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

De pc kan er niets aan doen. Pech hebben noemen ze dat.

Ik had daardoor veel pijn ja. Vooral steken aan de zijkanten en als ik bukte of op mn zij wilde liggen gaf dat een brandende pijn aan de zijkanten van de borst. Het litteken dat richting je rug loopt zeg maar. Nu is het al een stuk beter. Het ziet er ook al beter uit. Maar het kost gewoon heel erg veel tijd. Toch zou ik het zo weer doen!

Ik ga nu nieuwe foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken en het is een behoorlijk verschil geworden. Maar zijn je borsten nu heel erg ingezakt of een beetje?

Ik heb het idee dat ze nu wel op de plek zitten waar ze horen te zitten. Maar ik kan niet echt zeggen dat ze heel erg veel gezakt zijn. Natuurlijk gaat dit heel geleidelijk en heb je het niet zo door denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Zozozo... Wat een mooie boobs heb jij zeg :D

Ik heb volgens mij 't zelfde figuur als jij, ik heb ook 75, maar dan G/H.

Welke maat heb je nou uiteindelijk gekregen? Een C of een D?

Ik vind ze er geweldig uitzien, maar die littekens he? Da's wel jammer.. Maarja anders had je

niet zulke mooie borsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u dank u :1bouncingboobs:

Het is ook "pas" een half jaar geleden he. Het kan heel lang duren voordat de littekens een beetje wegtrekken. Ik heb er het volste vertrouwen in!!

Het is nu een C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie

Ik heb je foto's gezien,wat zien ze er mooi uit.Wat een verschil met ervoor.

Ik teken ervoor als ze er bij zo uit gaan zien.Daar ben ik dus erg zenuwachtig voor,bang dat ze er na de operatie niet mooi uitzien.

gr monique

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.